Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

SLC

Hej og velkommen  . . Jeg skal afsted til NF på mandag, og tror  også først det VIRKELIG går op for mig at der er noget derinde når man ser baby  men er også nervøs hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Truddi

Ja, tror også først det går op for én (især også for faderen) når man ser den lille til NF :-)

Skal til NF idag om en time  Kl. 11:30.. Puha, nervøsiteten er ved at melde sig, bare alt nu er som det skal være.  Har forresten ladet mig forhøre at man ikke må tømme blæren 2 timer op til NF, da de (hvis blæren er tom) kan have svært ved at få scannet bebs korrekt og få et skarpt billede.. Så går og holder mig  Hihi. Andre som også har fået besked på dette?

Anmeld

29. september 2011

SLC

Held og lykke!!. . Jamen i mit brev står  der jeg skal drikke ½ liter vand 1 time inden jeg skal være der   .. så det går nok hehe  men held og lykke om en halv time . . Skriv hvordan det gik

Anmeld

29. september 2011

Truddi

Hihi ja, drak oså en masse, men selvfølgelig var der en times ventetid så var var at sprængtes! 

Det gik super godt, dog blev jeg sat 1 uge tilbage da baby kun var 4 cm, og derfor ikke stor nok til NF  Men vi fik en ny tid, plus 2 super gode billeder af den lille.

Den var velskabt, og hoppede aktivt rundt- så dejligt at se! Det er en kææmpe oplevelse. 

Anmeld

29. september 2011

Truddi

Her er h*n så fra idag af

Anmeld

29. september 2011

SLC

Surt med at blive sat tilbage, men hold kæft et godt billede og fedt du får den lille at se en ekstra gang . . Uhhh glæder mig!!!

Anmeld

29. september 2011

Truddi

Ja, nu må jeg tælle forfra igen hehe, vil bare op og runde de 12 uger hurtigst muligt Men ja, ekstra scanning er jo dejligt. Iiih forstår jeg godt, du må endelig skrive hvordan det går og vise et billede frem af den lille bebs!!

Anmeld

30. september 2011

SLC

Kan du tro jeg vil gøre . . Er dú også på minmave.dk? . .

Anmeld

1. oktober 2011

Bette-mor9o

SLC skriver:

Weee. . har lige fået indkaldelse til jordemoder . . 26 okt.  .

Der skal jeg ogs afsted til jordemoderbesøg.

Anmeld

10. oktober 2011

Numsebumse

Vi var til NF I fredags og alt så bare så godt ud  så selvom det var 4 gang vi så den lille så var det alligevel denne gang der betød mest, nu tør vi godt håbe på at det lykkes denne gang, hvor var det bare sødt at se den slå ud med arme og ben og hoppe rundt  og at se børnenes ansigter da vi senrer viste dem scannings billedet var også bare det hele værd, Tøsen (kælenavn) på 9 begyndte at stortude af glæde , mens knægten på 6 forsøgte at gætte på om det var ham selv eller storesøster der var på billedet, og da han fik at vide at det var en helt ny baby, blev han fyldt med kærlighed og sagde nå hvor er den sød, mens han fortalte OS hvad der hvar hoved, ben, krop osv, godt klaret at en 6 årig kan se det og han er så glad og stolt og vil både skifte ble, give mad og drikke og også ae den når den kommer ud og sjovt nok er de begge enige om at de allerhelst vil have en lillesøster.  så endelig er glæden begyndt at melde sig her selvfølgelig er vi stadig nervøse, men lægerne er optemistiske og siger at risikoen for at det går galt er meget lille nu. vi  alt hvad vi kan og glæder os til at jeg kan mærke den rigtig hver dag.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.