Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

SLC

Jeg er glad for at jeg allerede har været til lægen igår og er kun 5+5 - og fik en gynækologisk undersøgelse og weee dejligt at få at vide igen igen at der altså er en GULDKLUMP inde i maaaven - Hun deler 1 lægeundersøgelse lidt mere op, så skal afsted fredag næste uge igen, fik taget nogle blodprøver og blodprocent igår og valgt sygehus og skrevet hvem faderen er . .niiice så virker det mere rigtigt det hele . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

smea

Hej. Melder mig til her. Har termin 29. april

Anmeld

21. august 2011

sheila83

Hejsa melder mig også til her.... termin den 13 april efter online terminsberegner men er ikke helt sikker men ihverffald til april

Det er mit andet barn har en dreng på snart 5 år....

Har ikke helt fattet det endnu... så er nok i en slags chok og lykke på en gang....hjælper nok når jeg har hørt lægen sige at alt er ok...

skal til lægen tirsdag hvor de vil teste igen for graviditet det åbenbart ikke nok at jeg har taget to tests

har svimmelhed, kvalme og enorm træthed....

Anmeld

22. august 2011

Rocky

Jeg vil også være med

Efter beregningerne har jeg termin ca. den 23 april.

TILLYKKE til alle jer andre, håber at alle vores spire bliver inde i vores maver og er sunde og raske når de kommer ud

Anmeld

22. august 2011

caceca

halløjsa..

Jeg har termin d 19 April og det er så mit 4 barn.. jeps , mor til 4.. vildt nok  Jeg er 35 år nu og har 3 piger på 13, 9o g 4 år.

Skal til tidlig scanning d. 2-9, hvilket jeg både glæder mig til men også frygter lidt.. for hvad nu hvis der er noget galt derinde med den lille tyttebøvs.

Men prøver selvfølgelig at se positivt på det, og indtil videre har jeg både kvalme,ømme bryster og træthed.

Håber I alle har det skønt derude og nyder graviteten

herfra

Anmeld

23. august 2011

mille25

hejza....

jeg har termin d.8/4 2012 og det er mit fødste barn....

jeg døjer meget med kvalme, nogle dage laver jeg ikke andet end at ligge på sofaen for kan ikke noget pågrund af kvalme....

et kæmpe tillykke til er allesammen.....

Anmeld

25. august 2011

caceca

Hey...

Hvor er I fra i landet derude??

Jeg selv bor ved Kokkedal  og skal føde på Hillerød

Hvad med jer??

Anmeld

25. august 2011

SLC

Jeg kommer fra Sønderjylland - og skal føde på Sønderborg sygehus  . . Jeg er lige lidt forsigtig med mine oplysninger indtil NF scanningen er overstået og mine nærmeste ved  jeg er gravid . . Hvornår fortæller i jeres familie at i er gravide??

Anmeld

25. august 2011

caceca

Vi har heller ikke fortalt nogle om vores nyhed endnu.. men skal scannes her d 2-9 hvor jeg så er 7 plus 3 uger henne.. og hvis alt er vel der sååååå.... fortæller vi det nok 

Anmeld

25. august 2011

Numsebumse

Jeg er fra Nykøbing Falster, vi fortæller det ikke til nogen før efter14-16 uge, fordi vi lige har mistet tre i træk så vi vil gerne være helt sikre denne gang, vi var til scanning igår 6+5 og det så gudskelov helt fint ud, det lille hjerte bankede løs, så håbet er højt, vi skal til scanning igen om 3 uger og hvis alt stadig ser godt ud der så kan vi måske begynde at glæde os, så vi er meget forsigtige omkring det.

Er der nogen af jer andre der har det rigtig skidt hele dagen? jeg synes de sidste 3-4 dage har været ret slemme, men ved ikke om det måske mest er nervøsitet eller hvad det er, er bare vildt dårlig med kvalme, træthed og svimmelhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.