Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Blirnokaldrigfru

Hej jeg er fra mors og skal føde i thisted jeg er først begyndt at døje med kvalme nu, men har været meget utilpas hele tiden.. oppustet, øm og dårlig mave :/ vi har kun fortalt mine forældre det, resten får det at vide enten efter lægebesøg eller nakkefold.. afhængig af hva lægen siger er 6+4 idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

SLC

Jeg er 6+3 idag . . jeg er bare oppustet og har lidt ondt i lænden, men svimmelheden og hovedpinen er væk, men tror det er gravidpillerne der har hjulpet  Spiser ikke så meget mere (GODT for jeg er tyyyk) har ondt i maven efter jeg har spist men INGEN kvalme wuhu  . . og er selvfølgelig mere træt end normal men syntes egentligt ikke det er så slemt . .

Anmeld

26. august 2011

nathja

hej alle i skønne gravide tøser.. jeg har idag været til terminsscanning og har fået en foreløbig termn der hedde 4/4-12.. det er  mit 3. barn og jeg glæder mig enormt, var nervøs op til scanningen da jeg før har mistet et barn i 7 uge fordi der ikke var hjerteblink, men det var der i dag... wee ..

er træt oppustet og ligner en der er længere henne end jeg egentlig er, øm i maven og småkvalme hvis jeg bliver for sulten.. ellers er det bare super..

er fra svendborg på sydfyn

Anmeld

28. august 2011

SLC

Wee fik min vandrejournal i fredags alt ser fiiint ud , og hun sagde intet til vægten, eller jo  så længe jeg selv vidste jeg var overvægtig var det fint . . Har haft de fleste børnesygdomme, men ikke toxoplasmose, så det er det eneste jeg skal passe på, så godt jeg ikke har kat

Anmeld

28. august 2011

Heidi86

Øv....- Så kom kvalmen...!! Kan overhovedet ikke klare lugten af kød råt eller stegt...!! Øv øv.... ELSKER ellers kød....- Men meget positivt har smidt 13 kilo på 3 uger...- Lever af frugt, grøntsager og kakao mælk...

Anmeld

28. august 2011

Gaia

Hej er 5+4 og har termin omkring den 25 april glæder mig til vores andet barn

Anmeld

29. august 2011

nathja

har et par spørgsmål til jer herinde? hvor mange af jeg vil have kønnet at vide? og hvor mange børn har i i forvejen?

Anmeld

29. august 2011

DitteJesper

Hej!

Jeg tog hele 3 test tirsdag i sidste uge og alle tre var postive, jeg har PCO og af den grund endte det i 3 test, fordi jeg simpelthen var nødt til at være sikker!  Men går stadigvæk frygter om jeg nu også kan holde på den lille ært.

Det er mig og min kærestes første barn(jeg 25, han 29), og det kommer lidt tidliere end regnet, men vi er MEGET LYKKELIGE.. ikke helt til at fatte

Jeg har regnet mig frem til jeg har termin d. 19 april  og er 7 uger henne.

Jeg skal til 1. læge besøg på mandag og er meget spændt.

Håber alt går vel for alle her inde

Kommer fra Kbh og vi vil gerne vide kønnet i forvejen

Anmeld

29. august 2011

Dorthe77

Hej

Tillykke til alle, der skal føde til april

Jeg er GRAVID... siger det lige igen, for det kilder så dejligt i maven, når jeg siger det. Jeg er GRAVID

Kærlighedsbarnet melder sin ankomst (ifølge beregner fra nettet) 4/4-2012. Og det er stort. Rigtigt stort. Vi var nået der til, at skulle have hjælp til at få det til at lykkedes. Vi var igennem 2 mislykkedes inseminationer - deprimerende at følge ALT så tæt på og så misser det alligevel.

Skæbnen ville så, at gynækologen gik af på ferie og vupti - så klarede vi den altså selv. Jepz, jeg blev gravid og er nu 8 + 5 henne

Jeg er ramt af kvalme, EKSTREM træthed, svimmelhed, sære tendenser, ja alt hvad der følger med og jeg NYDER det. Årsagen er jo helt fantastisk

På fredag skal der laves vandrejournal og det glæder vi os til.

Glæder mig til at følge jer skønne kvinder

Anmeld

29. august 2011

sheila83

Har været ved lægen og er virkelig gravid.... men har også fået 3 test nu....

men syntes tiden går så langsomt for lægen ville ikke lave vandre journal før den 7/9 og syntes da der er lang tid til og så er jeg 9 uger henne....

det er så mit andet barn og jeg er dårlig hele tiden både morgen middag og afften..... så syntes ikke jeg får det nydt så meget som jeg burde....

Jeg er fra lige uden for odense og regner med at skulle føde på OUH....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.