Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2011

SLC

sommer1988 skriver:

Jeg er i uge 8, og har termin 27 April. Det er mit første barn, så det er bare rigtig skønt med disse debatter, for mig som ikke ved så meget om det og ville være super dejligt at danne en rigtig god mødregruppe. 

Tillykke .. Er også helt ny i faget så jeg suger også bare det hele til mig . . .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2011

sommer1988

SLC skriver:

Tillykke .. Er også helt ny i faget så jeg suger også bare det hele til mig . . .

Tusind tak, og i lige måde 

Anmeld

8. september 2011

sommer1988

llh skriver:

Hej alle sammen

jeg melder mig da også lige på banen..: Jeg testede positiv for halvanden uge siden og var i mandags ved lægen for lige at få det bekræftet og den var heldigvis god nok..: Hvad jeg sådan selv lige kan regne mig frem til så har jeg termin d. 27 april. Det er vores første barn og det har taget sin tid så vi selvfølgelig meget glade men jeg synes det er lidt svært at tør tro på det endnu og er så nervøs for at miste så de næste 6-7 uger skal bare gå hurtigt. Skal til lægen d. 19 sep. så håber jeg at jeg blir scannet der- tror det vil hjælpe på det med hensyn til at tro på at der er en bebs i maven..

Mvh Line

Jeg har også termin d. 27 April, og har tid hos sygeplejersken mandag d. 12 og hos lægen igen 19. September. Nakkefoldscanning fik jeg lige bestilt tid til idag, det skal ske d. 13 oktober, så det bliver rigtig spændende. Jeg er virkelig også bange for at skulle miste barnet, da jeg har en veninde der fik en spontan abort for en måned siden. Krydser fingre for os begge  

Anmeld

9. september 2011

Camillee

må jeg være med her? (: 

JEG ER SØRME GRAVID IGEN  det er så fantastisk.
jeg har termin den 27 april 2012, efter hvad vi sammen men vores læge kunne regne os frem til, så er 6+5 i dag  
så nu håber vi bare at vores lille splint bliver der! 

Det er vores andet barn, vi har sammen Elias fra 28 august 2010  

Efter en tidlig scanning er min termin rykket til den 4 maj. 
- så høre desværre ikke til her mere.... 

HELD OG LYKKE ALLE SAMMEN  

Anmeld

15. september 2011

SLC

Weee. . har lige fået indkaldelse til jordemoder . . 26 okt.  .

Anmeld

15. september 2011

llh

Wee det blir spændende  Glæder mig til at jeg får et par datoer jeg kan glæde mig til

Anmeld

16. september 2011

SLC

llh skriver:

Wee det blir spændende  Glæder mig til at jeg får et par datoer jeg kan glæde mig til

Kan jeg godt forstå. . syntes også tiden går hurtigere når man kan dele det hele lidt mere op og har noget at se frem til .

Anmeld

18. september 2011

wmillapigenw

Jeg har regnet ud at jeg ca. er sat til d. 2 april, så det er jo bare herligt der er flere der skal føde i samme måned som lille mig er sat til

Anmeld

19. september 2011

llh

Så har jeg været ved mit første lægebesøg og det gik super fint Jeg blev scannet og så min lille bitte guldklump Hold da op det var stort og nu føles det hele lidt mere virkeligt Desværre vidste det sig at jeg ikke er så langt henne som jeg troede, min cyklus har været meget svingende så har ikke rigtig kunnet regne med noget. Blev derfor lige rykket en uge tilbage så har først termin 5 maj så hører desværre ikke til i denne gruppe mere  Men jeg ønsker jer alle dejlige damer held og lykke og håber i får en dejlig graviditet

Anmeld

28. september 2011

CaWi

Jeg hører da vist også med her, er sat til d.28/4 

Var hos lægen i går og få skrevet vandrejournal, så nu venter jeg bare på at få tid til NF scanningen.

Det er vores første, så vi er bare så spændte. Tror først det går rigtig op for os, når vi får hørt hjertelyden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.