Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.857 visninger
101 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Blirnokaldrigfru

Hej, jeg skal selv (ifølge online-terminsberegner) føde d 15 april kunne være hyggeligt at snakke med nogle der var li langt, om man følte det samme, så skriv gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Bette-mor9o

anonym88 skriver:

Hej, jeg skal selv (ifølge online-terminsberegner) føde d 15 april kunne være hyggeligt at snakke med nogle der var li langt, om man følte det samme, så skriv gerne

Jeg testede postivt i fredags...
Og ifølge terminsberegner, så skulle jeg have termin omkring 11. april:-)

Tillykke med din graviditet!

Anmeld

9. august 2011

Blirnokaldrigfru

Ih hvor dejligt tillykke med din også hvordan har du det så?

Anmeld

10. august 2011

Heidi86

Hej....,

Jeg testede positiv igår aftes... Og i følge termins beregneren skal jeg føde den 17.04.12.... Det er mit barn nr. 3 og er bare gået så stærkt...!! HVordan har i andre det?! Her er der ingen gener... SÅ dejligt men gud hvor er ventetiden lang når man allerede ved det nu.... Knus

Anmeld

10. august 2011

Blirnokaldrigfru

Tillykke !! og heldig med du ingen gener har! jeg synes jeg skal tisse enormt meget, har de der ligamentsmerter og føler mig træt og små humørsyg men håber det ganske normalt?

Anmeld

10. august 2011

Heidi86

Arh... Okai... Mine homoner fare da også rundt i kroppen og kan godt mærke at jeg har brug for noget mere søvn...- Men det er jo meget normalt... Hellere det end at kaste op i 4 mdr, som jeg gjorde med den første...

Anmeld

11. august 2011

Numsebumse

Hejsa,

Tillykke med jeres graviditeter, ifølge online beregneren er jeg også sat til den 15. April, hvis alt går vel så vil det blive mit 3. barn, indtil videre har jeg kun haft lidt kvalme og i ekstra kramme og tudehumør.

Anmeld

11. august 2011

Bette-mor9o

Jeg har meget kvalme og har kastet op en gang indtil videre.
Og ved min første graviditet, havde jeg ingen gener de første 12 uger, men efter 12. uge kastede jeg 6-7 gange om dagen indtil termin. Det var hårdt.. Så krydser fingre for jeg kun har kvalme og opkast de første 12 uger denne gang. :-)

Anmeld

12. august 2011

Nimbus1984

Tillykke til jer alle

Jeg har lige testet positivt her til morgen. Første barn og termin i følge egne udregninger er den 17 april. Følelsen lige nu er CHOK! Men masser af glæde! Har ingen gener endnu.

Anmeld

12. august 2011

Blirnokaldrigfru

Tillykke til alle de nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.