Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anonym88 skriver: Hej, jeg skal selv (ifølge online-terminsberegner) føde d 15 april kunne være hyggeligt at snakke med nogle der var li langt, om man følte det samme, så skriv gerne
Hej, jeg skal selv (ifølge online-terminsberegner) føde d 15 april kunne være hyggeligt at snakke med nogle der var li langt, om man følte det samme, så skriv gerne
Jeg testede postivt i fredags... Og ifølge terminsberegner, så skulle jeg have termin omkring 11. april:-) Tillykke med din graviditet!
Hejsa,
Tillykke med jeres graviditeter, ifølge online beregneren er jeg også sat til den 15. April, hvis alt går vel så vil det blive mit 3. barn, indtil videre har jeg kun haft lidt kvalme og i ekstra kramme og tudehumør.
Jeg har meget kvalme og har kastet op en gang indtil videre. Og ved min første graviditet, havde jeg ingen gener de første 12 uger, men efter 12. uge kastede jeg 6-7 gange om dagen indtil termin. Det var hårdt.. Så krydser fingre for jeg kun har kvalme og opkast de første 12 uger denne gang. :-)
Tillykke til jer alle
Jeg har lige testet positivt her til morgen. Første barn og termin i følge egne udregninger er den 17 april. Følelsen lige nu er CHOK! Men masser af glæde! Har ingen gener endnu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128