Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

SLC

Dejligt med en fantastisk scanning  TILLYKKE med det  . .og skønt når søskende bliver nysgerrige og glæder sig til forøgelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Numsebumse

Mange tak

Ja det er dejligt, vi er også rigtig glade for det hele

Anmeld

31. oktober 2011

Gaia

Blev rykket frem fra den 25 til den 20 april håber ik jeg føder før tid. Min datter er født den 12 april 

Anmeld

2. november 2011

mille25

hejza alle sammen....

vi har været til kønsscanning.....og vi skal have en lille pige....vi glæder os helt vildt

nu er det bare et navn vi mangler til hende smil...

er der nogle af jer andre der kender kønnet på jeres kommede barn....

Anmeld

2. november 2011

Dorthe77

mille25 skriver:

hejza alle sammen....

vi har været til kønsscanning.....og vi skal have en lille pige....vi glæder os helt vildt

nu er det bare et navn vi mangler til hende smil...

er der nogle af jer andre der kender kønnet på jeres kommede barn....

Tillykke tillykke.
Det bliver da fantastisk med en lille forårsprinsesse :-D
Vi venter os en lille dreng. Han var lidt genert under scanning og ville ikke vise sig frem, så blev scannet af 2 omgange. Måtte på en times hoppetur før det lykkedes at se en lille tap :-)
vi synes det er svært at finde et navn. Men lige nu går vi og smager lidt på Elias.
Havde han været en pige var Frida et bud.

Anmeld

2. november 2011

mille25

Dorthe77 skriver:

Tillykke tillykke.
Vi venter os en lille dreng. Han var lidt genert under scanning og ville ikke vise sig frem, så blev scannet af 2 omgange. Måtte på en times hoppetur før det lykkedes at se en lille tap :-)
vi synes det er svært at finde et navn. Men lige nu går vi og smager lidt på Elias.

mange tak og i lige måde med jeres lille dreng....

prinsessen ville ikke vise hvad der var imellem benene...så lagde jeg mig på siden og så kunne vi se det....min mor blev helt vildt glad...det er hendes første barnebarn....

så måtte du ud på en lille gå tur før han ville vise sig frem....

Anmeld

2. november 2011

mille25

Dorthe77 skriver:

Tillykke tillykke.

drengenavn hva vi blevet enige om men et pige navn kan vi ikke blive enige om....

det er er osse nogle pæne navne i har valgt...

Anmeld

2. november 2011

Dorthe77

mille25 skriver:

mange tak og i lige måde med jeres lille dreng....

prinsessen ville ikke vise hvad der var imellem benene...så lagde jeg mig på siden og så kunne vi se det....min mor blev helt vildt glad...det er hendes første barnebarn....

så måtte du ud på en lille gå tur før han ville vise sig frem....

Mine forældre er også helt oppe at ringe. Det er også deres første barnebarn. Min mor var med os til kønsscanning. Når vi skal til 3D scanning så tager vi både mor og far med, for kunne mærke på min far han alligevel var lidt nysgerrig efter at se hvordan og hvorledes det foregår. Og det er bare kæmpe stort at se den lille spræller rundt og så høre hjertelyd.
Hvilket drengenavn var i så nået frem til? Er bare nysgerrig, fordi vi endnu ikke er fast besluttet, og drengenavne har vi svært ved at finde på :-)

Anmeld

2. november 2011

mille25

Dorthe77 skriver:

Mine forældre er også helt oppe at ringe. Det er også deres første barnebarn. Min mor var med os til kønsscanning. Når vi skal til 3D scanning så tager vi både mor og far med, for kunne mærke på min far han alligevel var lidt nysgerrig efter at se hvordan og hvorledes det foregår. Og det er bare kæmpe stort at se den lille spræller rundt og så høre hjertelyd.
Hvilket drengenavn var i så nået frem til? Er bare nysgerrig, fordi vi endnu ikke er fast besluttet, og drengenavne har vi svært ved at finde på :-)

smil....det skal nok blive spændene til 3d/4d scanning....

vi skal til 3d/4d scanning i starten af januar vi glæder os helt vildt til det....

vi hva kommet frem til oliver, xander, noah og lucas....

vi syntes så bedst om oliver....

Anmeld

8. november 2011

sesse

Hej hej..

Jeg er sat til den 5. april og det er min første, så alt er så nyt og spændende... Må jeg lige høre jer af, hvor meget har i ca taget på... Ved ikke rigtig hvad der er normalt, synes bare jeg er lidt stor, hvilket jeg også har fået afvide..... Smiler....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.