Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Blirnokaldrigfru

Til spørgsmålet om barnets køn: Ja, vi vil vide det! og det er vores første barn!

Jeg skal til 1 lægebesøg på torsdag, synes også jeg har ventet i en evighed - men kan høre det er ens for os alle

dejligt der er så mange i gruppen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

SLC

Heeey tøser . . hvordan har i det ?? Jeg har det fint - jeg er naturlig træt, men ikke overdrevet og har "kun" MEGA mavekramper 5-6 gange og dagen og føler mig enten GIGA mæt eller GIGA sulten og drikker helveds masser af vand . . Har købt graviditetsbukser idag, ved det er tidligt, men kunne ikke lade være, og min mave er blevet mere struttende end normal - kan i begynde at se det på jer ?? ..  

Anmeld

1. september 2011

Blirnokaldrigfru

Jeg synes også min mave er begyndt at virke anderledes? måske oppustet? jeg var ved første lægebesøg idag.. en underlig oplevelse! følte mig vildt fortvivlet da jeg kom ud, da jeg egentlig ingen konkrete svar eller garantier fik med ud.. så gik hjem og bestilte en tidlig scanning til næste uge, og fortalte så nærmeste familie om nyheden i aften.. regner med alting er ok! tisser eeeeekstremt meget! frygtede blærebetændelse, men urinprøven var ok er træt, sover en time hver eftermiddag og sover ca 8 timer hver nat.. spiser meeeeeget! og har en del mens lignende smerter.. hm.. føler mig om aftenen lidt influenza syg.. og om morgenen kan jeg godt få svag kvalme og lidt influenza fornemmelse.. så jeg har det egentlig små dårligt? og hvis jeg ikke li spiser hver anden time (ca?), så blir jeg vildt svimmel og kvalm? puha!

andre der har været ved læge? eller fået taget en tidlig scanning?

Anmeld

2. september 2011

Numsebumse

Vi har været til tidlig scanning da jeg var 6+5 og skal igen her den 13. det første rigtige lægebesøg hvor vi skallave vandrejurnal osv. skal til her på mandag, men vi tager den lidt med ro, vi tør ikke glæde os for meget, selvom detlille hjerte bankede fint derudaf til scanningen, så vi tager det et skridt ad gangenog . Jeg har konstant kvalme nu hele døgnet og føler mig rigtig syg, især fordi jeg hverken for nok mad eller væske ned så det er lidt øv lige nu, men det forhåbentlige gode resultat, vil være det hele værd.

Mht. kønnet så vil vi gerne vide det,vi gætter på en pige, men det er jo ikke helt til at forudsige.

Anmeld

7. september 2011

Camillee

må jeg være med her? (: 

JEG ER SØRME GRAVID IGEN  det er så fantastisk.
jeg har termin den 27 april 2012, efter hvad vi sammen men vores læge kunne regne os frem til, så er 6+5 i dag  
så nu håber vi bare at vores lille splint bliver der! 

Det er vores andet barn, vi har sammen Elias fra 28 august 2010  

Anmeld

7. september 2011

SLC

Camillee skriver:

må jeg være med her? (: 

JEG ER SØRME GRAVID IGEN  det er så fantastisk.
jeg har termin den 27 april 2012, efter hvad vi sammen men vores læge kunne regne os frem til, så er 6+5 i dag  
så nu håber vi bare at vores lille splint bliver der! 

Det er vores andet barn, vi har sammen Elias fra 28 august 2010  

Velkommen til . . og tillykke . . Jeg er 1 gangs gravid og sat til 16 april

Anmeld

7. september 2011

Camillee

SLC skriver:

Velkommen til . . og tillykke . . Jeg er 1 gangs gravid og sat til 16 april

mange tak (: 
og tillykke med spiren (;
Det er så fantastisk, hvordan har du det? kvalme og sådan?  

Anmeld

7. september 2011

SLC

Camillee skriver:

mange tak (: 
og tillykke med spiren (;
Det er så fantastisk, hvordan har du det? kvalme og sådan?  

Taaak Jamen har haft meget hovedpine og i starten var jeg virkelig svimmel- ellers syntes faktisk jeg er sluppet billigt ligamentsmerterne tager til og er meget træt .. ganske naturligt. . fra uge 4-7 spiste jeg ikke meget, kunne simpelthen ikke ha så meget, men nu er jeg enten giga sulten eller giga mæt hele tiden, hopper lige fra det ene til det andet - og er meget overvægtig så ikke så godt med den sult hehe!! . .tsk tsk . . Hvordan har du det?

Anmeld

7. september 2011

Camillee

SLC skriver:

Taaak Jamen har haft meget hovedpine og i starten var jeg virkelig svimmel- ellers syntes faktisk jeg er sluppet billigt ligamentsmerterne tager til og er meget træt .. ganske naturligt. . fra uge 4-7 spiste jeg ikke meget, kunne simpelthen ikke ha så meget, men nu er jeg enten giga sulten eller giga mæt hele tiden, hopper lige fra det ene til det andet - og er meget overvægtig så ikke så godt med den sult hehe!! . .tsk tsk . . Hvordan har du det?

dejligt at hovedpinen har sluppet lidt (: 
sulten kender jeg godt fra første gang jeg var gravid (: haha det var så træls. Hvilken uge er du i  nu? 

puha det med vægten kender jeg alt til (: var ved læge i dag og blev vejet til 103 kg, så skal også passe lidt på, men det gik nu fint sidste gang, tog kun næsten 7 kg på, så det håber vi også det gør denne gang. 

puha føler mig rigtig syg denne gang, har virkelig virkelig meget kvalme, svimmel og hovedpine, men det er det hele værd (:  

Anmeld

7. september 2011

SLC

Camillee skriver:

dejligt at hovedpinen har sluppet lidt (: 
sulten kender jeg godt fra første gang jeg var gravid (: haha det var så træls. Hvilken uge er du i  nu? 

puha det med vægten kender jeg alt til (: var ved læge i dag og blev vejet til 103 kg, så skal også passe lidt på, men det gik nu fint sidste gang, tog kun næsten 7 kg på, så det håber vi også det gør denne gang. 

puha føler mig rigtig syg denne gang, har virkelig virkelig meget kvalme, svimmel og hovedpine, men det er det hele værd (:  

Eihh stakkels dig, har sku ondt af jer der døjer med kvalme osv. . Syntes bare man er uden kræfter i forvejen hehe. .  Jamen jeg er 8+2 skal til NF den 3 okt, så det glæder jeg mig utroligt meget til!! og så skal familie og venner have det at vide derefter så det glæder jeg mig også meget til . . Jeg er også oppe deromkring, et par kg under, men HÅBER jeg kan holde mig til omkring 5-8 kg - så ligesom din forige gang . . Var din første graviditet god?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.