Nogen der skal føde til april? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Truddi

Jeg vil også super gerne være med her Fandt i fredags ud af at jeg venter mig, og er sat til d. 11 April Mig og min kæreste glæder os super meget.. 

Gener har jeg ikke så mange af endnu, dog er min tissetrang ulidelig- hele tiden skal jeg være nær et toilet ...

Hvor kommer i piger så fra i landet?

Jeg selv bor i Randers

Mange hilsner,

Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Blirnokaldrigfru

Hej, og velkommen til min tissetrang er også ekstrem :/ og så er jeg frygteligt træt synes jeg :/ og en del ligamentsmerter.. men det værste er nok min psykiske tilstand? er hele tiden bange for at miste det, at spise forkert, at jeg ikke sover nok, at jeg ikke spiser nok frugt osv osv.. håber det blir bedre efter første lægebesøg

Jeg kommer fra Mors

knus

Anmeld

17. august 2011

SLC

Jeg er knap så svimmel mere, engang imellem kommer det men heldigvis ikke så ofte mere, hovedpine får jeg så tilgengæld hehe . . brok brok brok. . men ja tænker saatme også meget over hvad man putter i munden og hvad man laver osv, bliver nok bedre med tiden . . Lige en anden ting, mine bukser strammer allerede, ved nogen om det er "normalt" når det kun er i uge 5, er som sagt stur stur pige, men min mave er større nu end før, men føler mig meget oppustet, ligner en i 5-6 mdr hehe. . og ingen skal helst vide noget før NF er overstået. . åhh åhh  

Anmeld

19. august 2011

Azubinen

Hejsa, så vil jeg da også lige melde mig på banen

Jeg testede positiv i går og skulle være 5+4 og have termin den 16.04.2012 Hehe, jeg er egentlig lidt i chok, for det er gået noget hurtigere end vi havde regnet med, men vi er selvfølgelig vildt glade

Vi venter vores første barn

Indtil videre er jeg ret træt og har lidt 'ondt' i maven. Hele dagen igennem har jeg en let kvalme, men ikke noget der er slemt.

Nå ja forresten, jeg kommer fra Sønderjylland

Anmeld

19. august 2011

SLC

Tillykke krymmelsmor og velkommen . . termin samme dag som mig . . og er da også fra Sønderjylland . .

Anmeld

20. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Mon jeg hører til herinde?

tested positiv i torsdags d. 18 aug.

Er en dør til det med termins beregner, men lægen mener jeg er 5-6 uger henne?

Skal dog først til læge den 5 sep, da vi alligevel skal til 3 års undersøgelse med frederic...

Anmeld

20. august 2011

Blirnokaldrigfru

Jeg vil mene du også har termin i april så jeg selv skal først til læge d 1 september, i 8 uge.. synes det er længe at vente, når man har let ved at bekymre sig

Anmeld

20. august 2011

Truddi

Jeg skal også først til mit 1. lægebesøg i uge 10... Det synes jeg også er lidt længe at vente, uden at kunne orientere sig sådan rigtigt om babys ve og vel, samt graviditeten i sig selv (1. barn) ..

Anmeld

20. august 2011

Blirnokaldrigfru

Lige præcis! men på den anden side, så kan man vel sige, at når man så langt, så er risikoen for at miste vel mindsket betydeligt?

Anmeld

20. august 2011

Mor til Frederic og Freya

anonym88 skriver:

Jeg vil mene du også har termin i april så jeg selv skal først til læge d 1 september, i 8 uge.. synes det er længe at vente, når man har let ved at bekymre sig

Ja er kommet frem til den 22 april på flere termins beregnere... Så må vi se om egen læge er enig...

Og er idag 4+6? tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.