Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heey og tillykke til jer alle sammen . . Er testet positiv og er 4+4 og termin er sat til 16 April Jeg føler mig oppustet og svimmel og forvirret og MEGA glad . . Min første graviditet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ifølge min termins beregner skal jeg føde den 4 april
' Jeg begyndte at bløde torsdag aften, har haft mens lign smerter omkring en uges tid før blødning. Ved ikke om jeg er ved at abortere eller hva jeg er. Bløder dog ikke mere.. Og har heller ikke smerter, kun kvalme.. Min læge siger jeg skal slappe af og holde mig fra mig væk fra min sportgren, hvilket er meget hårdt synes jeg, da jeg elsker det osv.. Og vi skal spille kamp på onsdag, ved ikke om jeg skal spille eller ej?! Da jeg blødte, var det mørkt, ikke frisk blod. Min læge har sent en henvisning ud til sygehuset, men de kan ikke se noget før omkring uge 7 og der er bare lang tid til..
Nimbus1984 skriver: Tillykke til jer alle Jeg har lige testet positivt her til morgen. Første barn og termin i følge egne udregninger er den 17 april. Følelsen lige nu er CHOK! Men masser af glæde! Har ingen gener endnu.
Tillykke til jer alle
Jeg har lige testet positivt her til morgen. Første barn og termin i følge egne udregninger er den 17 april. Følelsen lige nu er CHOK! Men masser af glæde! Har ingen gener endnu.
Hej Nimbus!
Super! Mange gange tillykke!
Har lige skrevet til dig i en anden tråd. Spurgte hvad testen endte med. Godt at læse, den var positiv!
Kram herfra
Hej,
Jeg testede først negativ (den 6.aug. - 5 dage over tid) og så positiv den 9. aug. (8 dage over tid).
Jeg er bare så glad. Kunne ikke forstå hvor den mens blev af, når testen havde sagt negativ. Det er mit andet barn. Med den først var den positiv næsten med det samme 5 dage over mens - og meget tydeligt endda.
Jeg har regnet mig frem til, at terminen er den 10. april 2012.
Mvh
Pipsemor
Hej alle og stort tillykke til jer også..
Jeg er 1. gangs gravid og har termin d. 1. april eller 2...
Har ikke haft de store gener..en uges tid med at stå op og tisse om natten..men det er væk nu.. ingen kvalme overhovedet men en smule ligamentsmerter dog ikke noget vildt..
1. læge besøg imorgen sammen med kæresten..vi glæder os
Lige en lille opdatering på hvordan jeg har det - (syntes det er spændende at se hvordan i oplever jeres graviditet) . . Jeg har ligamentsmerter og er GIGA svimmel, det suser for ørene og det flimre for mine øjne når jeg rejser mig liiidt for hurtigt op. . Det er faktisk det mest trælse, og så skulle jeg da lige veje mig, da jeg skal til 1 lægeundersøgelse på fredag , jeg gjorde det fordi jeg ikke ville blive overrasket når jeg var hos lægen .. men ooohh my god jeg vejer mere end regnet med og var nervøs i forvejen fordi jeg er meget overvægtig. . Men har allerede spurgt lægen da jeg fik bekræftet graviditeten om et program til overvægtige gravide, og det findes heldigvis i min kommune så kryds fingre for jeg tager nada på i graviditeten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128