Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Det håber jeg også, helst gerne inden 39+0, for der slutter kæresten ferie, hehe, hvordan skal lille mig klare mig helt alene i den sidste uge op til termin, når jeg på det tidspunkt har haft ham hjemme i 3 uger til at passe mig, piv piv. Det er så nu jeg skal sige, at han kun arbejder 5 timer om dagen og det er mellem 2 og 7 om natten, så han er ikke længere væk i dagstimerne, end at jeg bare råber højt og så er han der

Jeg synes også det er helt vildt, hvis jeg skal igennem sådan en fødsel, men hva fanen, kommer hun ud før, end hvis hun skulle komme af sig selv, så tror jeg gidt jeg kan overskue det, hehe.

Århh, så klarer du dig nok lige søde Hehe...

Ja, må være dejligt og vide, at du ikke får lov til at gå over tid (GID DET VAR MIIIIIIG)

Ja, så går det nok lige, at fødslen bliver lidt hårdere... Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Argh, vent lige 3 uger endnu. Oftes føder man indenfor 2 dage efter tegnblødning, så rolig, hehe.

Jeg har læst det som i ugerne op til det tror jeg står på mit papir fra sygehuset, men bare jeg får der først, så!

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Århh, så klarer du dig nok lige søde Hehe...

Ja, må være dejligt og vide, at du ikke får lov til at gå over tid (GID DET VAR MIIIIIIG)

Ja, så går det nok lige, at fødslen bliver lidt hårdere... Hehe...

Mon dog, jeg ska sove selv så, piv piv

Det kan jeg godt forstå søde, jeg er også super glad for det. Endnu en grund til, at det skulle være reglen, at man bliver sat igang på termin og ikke undtagelsen.

Det jo det, hehe.

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jeg har læst det som i ugerne op til det tror jeg står på mit papir fra sygehuset, men bare jeg får der først, så!

Igen hvorfor kan de "kloge hoveder" ikke blive enige om en ting og så holde sig til det. Men du kommer bare, jeg gider bare ikke vente, så du må heller komme hurtigt igang

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Mon dog, jeg ska sove selv så, piv piv

Det kan jeg godt forstå søde, jeg er også super glad for det. Endnu en grund til, at det skulle være reglen, at man bliver sat igang på termin og ikke undtagelsen.

Det jo det, hehe.

Åhh ja, det kan jeg godt se - så er det godt du har lillepigen i maven, så er du ikke helt alene

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Åhh ja, det kan jeg godt se - så er det godt du har lillepigen i maven, så er du ikke helt alene

Hehe, men hun ødelægger lidt nattesøvnen, så ligger jeg mere mærke til, at peter ikke er hjemme. Hvordan vinder man det hele?

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Hehe, men hun ødelægger lidt nattesøvnen, så ligger jeg mere mærke til, at peter ikke er hjemme. Hvordan vinder man det hele?

Åhh, det kan jeg godt se... Det er altså ikke nemt så

Jeg plejer at sætte en god film på, som jeg kan falde i søvn til, når min kæreste ikke er hjemme... Er SÅ elendig til at være alene

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Åhh, det kan jeg godt se... Det er altså ikke nemt så

Jeg plejer at sætte en god film på, som jeg kan falde i søvn til, når min kæreste ikke er hjemme... Er SÅ elendig til at være alene

Det er nu ikke et problem længere for mig, da han til den 1 har arbejdet der et år og inden da arbejdede han hver anden weekend på et diskotek, så der sov jeg også tit alene. Dog når han er væk i weekenderne, så forgår min dag inden foran tvet på sofaen og "glemmer" sengen.

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Det er nu ikke et problem længere for mig, da han til den 1 har arbejdet der et år og inden da arbejdede han hver anden weekend på et diskotek, så der sov jeg også tit alene. Dog når han er væk i weekenderne, så forgår min dag inden foran tvet på sofaen og "glemmer" sengen.

Okay, det er jo dejligt, at du er ved at vænne dig til det

Men heldigvis nogle korte arbejds"dage" han har - så må han putte dig, inden han tager afsted

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Okay, det er jo dejligt, at du er ved at vænne dig til det

Men heldigvis nogle korte arbejds"dage" han har - så må han putte dig, inden han tager afsted

Vi gør det om morgen (er b-menneske). Men når lillepigen kommer, skal det nok værre om aftenen i stedet. Men ja, det er netop korte dage, så jeg har ham meget hjemme og jeg nyder det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.