Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Min kommer stille og roligt, det er meget forskelligt. Men jeg har bare haft RIGTIG MEGET slim der nede fra de sidste 3 dage, det er både hvidt og knækket hvid (over mod noget gult). Men sådan længe der ikke kommer væske eller antydninger af blod, så skal jeg bare forsætte som jeg plejer, ikke noget hulumhej der

Jeg vil også have min slimprop går... I må ikke løbe i forvejen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Ja, det har han egentlig gjort siden juni men i torsdags moslede han sådan rundt, at jeg nu ikke helt kan finde ud af, hvordan han egentlig vender. Men det mærker som om at hovedet stadig er nedad, men skal til jordmor på onsdag, så hun lige kan stadfæste hans position. Og hvad er det nu for noget med dig og Kofoeds slimprop?! Ih, I må ikke tyvstarte!!! Jeg vil også have tegn på, at kroppen modnes og gør parat!

Så er han jo ligeså dygtig som vores lillepige Min læge sagde ihvertfald at hun var dygtig, når hun havde lært, at hovedet skulle nedad

Uhh, spændende hvad din JM siger, lad os satse på, at han stadig har hovedet solidt plantet ned i dit bækken

Ja, nogle skal jo starte... Hihi... Men er ikke 100% sikker på det er min slimprop, det må min JM afgøre

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Tror du, at du kan blive sat igang før tid? Er der nogen grund til, at sætte dig igang før tid mht. lillepigens helbred?

Ja, desværre - men satser jeg ikke på, at der gør... Men kan være jeg bliver slemt skuffet

Hun vil nok ikke tage skade af at blive derinde til 14 dage over termin, det er moaren der er problemet her. Nu hvor hun tager lidt mere på end hun som minimum skal, så er alt super med hende, dog kan man stadig diskutere om det ikke er en ide, at hun skal ud og fedes op, da det går hurtigere ude end inde (hvis man kan amme).

Håber det i hvert fald ikke, synes faktisk ikke folk bør for lov til, at gå over tid, hvis der ikke er tydelige tegn på en fødsel meget snart.

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jeg vil også have min slimprop går... I må ikke løbe i forvejen!

Ha ha, det kan stadig gå hurtigere for dig Håb på tegnblødning, for så går det altså hurtigt

Anmeld

8. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Jaaa... Haha - hvis de små lader os sove

Nej, det forstår jeg virkelig godt - hvis nogen fortjener ikke at gå over tid, så må det være dig

Tak, men får ikke lov at gå ret meget over tid denne her gang, så der er jeg heldigvis forskånet.

Hihi Nicklas sov jo igennem fra første dag af ammede 1 gang om natten, men så ammede jeg også hver 2 time hele dagen. men heller det end flere gang om natten.

Anmeld

8. august 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

Det med benene over kors kender jeg ALT for godt Hehe...

Det er det samme, når jeg skal sove - det gør mega nas

Haha - nu skal du ikke blive stresset, om ikke andet, må du jo klemme sammen, hvis han får lyst til at komme ud

Jeps, min mormor har sagt jeg da bare kan komme en prop i!!  Haha..

Ja, man føler sig sku lige handicappet af og til .. det må se sjovt ud når man sidder og anstrenger sig for sådan nogle småting

Anmeld

8. august 2011

ønskeprinsesse2011

Maalene skriver:

Åhh, det lyder ikke rart... Håber svimmelheden snart forsvinder, døjer også selv med masser af vand i kroppen, og selvom det er røv-træls, så er det da til at overkomme

svimmelheden forsvinder først når jeg har født, siger min jm. så jeg må jo bare holde ud det sidste stykke tid

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Så er han jo ligeså dygtig som vores lillepige Min læge sagde ihvertfald at hun var dygtig, når hun havde lært, at hovedet skulle nedad

Uhh, spændende hvad din JM siger, lad os satse på, at han stadig har hovedet solidt plantet ned i dit bækken

Ja, nogle skal jo starte... Hihi... Men er ikke 100% sikker på det er min slimprop, det må min JM afgøre

Uha, det må du lige holde os opdateret med! Hvornår skal du til jm?

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Ha ha, det kan stadig gå hurtigere for dig Håb på tegnblødning, for så går det altså hurtigt

Uha, ja... Jeg satser på tegnblødning i denne uge!

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Uha, ja... Jeg satser på tegnblødning i denne uge!

Argh, vent lige 3 uger endnu. Oftes føder man indenfor 2 dage efter tegnblødning, så rolig, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.