Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Hun vil nok ikke tage skade af at blive derinde til 14 dage over termin, det er moaren der er problemet her. Nu hvor hun tager lidt mere på end hun som minimum skal, så er alt super med hende, dog kan man stadig diskutere om det ikke er en ide, at hun skal ud og fedes op, da det går hurtigere ude end inde (hvis man kan amme).

Håber det i hvert fald ikke, synes faktisk ikke folk bør for lov til, at gå over tid, hvis der ikke er tydelige tegn på en fødsel meget snart.

Ja, men de er vidst rimelig stædige med at sætte fødsler før igang uden grund... Men tror også man får en bedre fødsel, hvis den går igang af sig selv, tror ikke alt det kunstige der er ligeså godt som en "naturlig" fødsel...

Nej, de burde sætte en igang, når man er 40+0 - det er ihvertfald tortur at gå til 42+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Tak, men får ikke lov at gå ret meget over tid denne her gang, så der er jeg heldigvis forskånet.

Hihi Nicklas sov jo igennem fra første dag af ammede 1 gang om natten, men så ammede jeg også hver 2 time hele dagen. men heller det end flere gang om natten.

Århh, hvor skønt

Sikke dygtig han var allerede fra han blev født

Håber også lillepigen får mit sovehjerte - så kan det kun gå godt

Anmeld

8. august 2011

Maalene

HeidiØ skriver:

Jeps, min mormor har sagt jeg da bare kan komme en prop i!!  Haha..

Ja, man føler sig sku lige handicappet af og til .. det må se sjovt ud når man sidder og anstrenger sig for sådan nogle småting

Ja, der er ihvertfald mange ting jeg vil sætte mere pris på, når baby-maven er væk, mange ting man ikke længere tager som en selvfølge

Anmeld

8. august 2011

Maalene

ønskeprinsesse2011 skriver:

svimmelheden forsvinder først når jeg har født, siger min jm. så jeg må jo bare holde ud det sidste stykke tid

Åhh, det er da også lang tid endnu

Anmeld

8. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Uha, det må du lige holde os opdateret med! Hvornår skal du til jm?

Det skal jeg nok

Først den 17. august, så der er lige en god uge endnu... Som helst skal gå STÆRKT

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, men de er vidst rimelig stædige med at sætte fødsler før igang uden grund... Men tror også man får en bedre fødsel, hvis den går igang af sig selv, tror ikke alt det kunstige der er ligeså godt som en "naturlig" fødsel...

Nej, de burde sætte en igang, når man er 40+0 - det er ihvertfald tortur at gå til 42+0

Men her er grunden en meget uheldig graviditet, hvor moren skal have de bedste start vilkår med sin baby og alt unødig frygt skal ugåes. Det er også derfor de scanner mig hver anden uge og jeg skal til jordemoder de modsatte uger. Og er hun klar og evt vil have bedre vilkår ude, jamen så er der jo ingen grund til at vente 13 dage mere.

Ja det er meget være at blive sat igang, veerne (efter sigende) være reelmæssige med det samme og modnings processen sker første under de reelmæssige veer, hvor det normalt sker i opstarts veerne. Så man har veer i længer tid end normalt (hvis noget er normalt ). Vil også helst gå igang af mig selv, håber på det, men vil ikke skuffes, så derfor sætter jeg mine forventninger op til, at jeg bliver sat igang dagen efter termin (har termin på en søndag, den ugedag der er mindst chance for, at de sætter en igang) og det tager 2½ dag efter første stikpille. Så kan jeg næppe blive skuffet

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Men her er grunden en meget uheldig graviditet, hvor moren skal have de bedste start vilkår med sin baby og alt unødig frygt skal ugåes. Det er også derfor de scanner mig hver anden uge og jeg skal til jordemoder de modsatte uger. Og er hun klar og evt vil have bedre vilkår ude, jamen så er der jo ingen grund til at vente 13 dage mere.

Ja det er meget være at blive sat igang, veerne (efter sigende) være reelmæssige med det samme og modnings processen sker første under de reelmæssige veer, hvor det normalt sker i opstarts veerne. Så man har veer i længer tid end normalt (hvis noget er normalt ). Vil også helst gå igang af mig selv, håber på det, men vil ikke skuffes, så derfor sætter jeg mine forventninger op til, at jeg bliver sat igang dagen efter termin (har termin på en søndag, den ugedag der er mindst chance for, at de sætter en igang) og det tager 2½ dag efter første stikpille. Så kan jeg næppe blive skuffet

Kan virkelig godt forstå dig...

Men hvis hun har det godt - og der ikke er nogen grund til bekymring, så må vi VIRKELIG håbe, at du går igang af dig selv mellem 37+0 og 40+0 - så du ikke skal sættes igang...

Lyder nemlig også til at være en del hårdere med de fødsler, så håber hun er tidlig på den uden nogle prikker til hende

Anmeld

8. august 2011

ønskeprinsesse2011

Maalene skriver:

Åhh, det er da også lang tid endnu

ja det er det. men nu har jeg holdt det ud i 1½ måned så mon ik jeg lige klare 6 uger i nu.

Anmeld

8. august 2011

Maalene

ønskeprinsesse2011 skriver:

ja det er det. men nu har jeg holdt det ud i 1½ måned så mon ik jeg lige klare 6 uger i nu.

Århh, din stakkel... Troede lige det var startet - men det gør det da ikke bedre, at du har døjet med det så længe...

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Kan virkelig godt forstå dig...

Men hvis hun har det godt - og der ikke er nogen grund til bekymring, så må vi VIRKELIG håbe, at du går igang af dig selv mellem 37+0 og 40+0 - så du ikke skal sættes igang...

Lyder nemlig også til at være en del hårdere med de fødsler, så håber hun er tidlig på den uden nogle prikker til hende

Det håber jeg også, helst gerne inden 39+0, for der slutter kæresten ferie, hehe, hvordan skal lille mig klare mig helt alene i den sidste uge op til termin, når jeg på det tidspunkt har haft ham hjemme i 3 uger til at passe mig, piv piv. Det er så nu jeg skal sige, at han kun arbejder 5 timer om dagen og det er mellem 2 og 7 om natten, så han er ikke længere væk i dagstimerne, end at jeg bare råber højt og så er han der

Jeg synes også det er helt vildt, hvis jeg skal igennem sådan en fødsel, men hva fanen, kommer hun ud før, end hvis hun skulle komme af sig selv, så tror jeg gidt jeg kan overskue det, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.