Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Vi gør det om morgen (er b-menneske). Men når lillepigen kommer, skal det nok værre om aftenen i stedet. Men ja, det er netop korte dage, så jeg har ham meget hjemme og jeg nyder det

Længe leve b-mennesker Haha...

Ja, det kan godt være, at det er meget fornuftigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Længe leve b-mennesker Haha...

Ja, det kan godt være, at det er meget fornuftigt

Tror desværre det er svært at være b-menneske og samtidig have en baby, men havd ved jeg, hehe.

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Tror desværre det er svært at være b-menneske og samtidig have en baby, men havd ved jeg, hehe.

Tror hurtigt du får lavet dit mønster om

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Tror hurtigt du får lavet dit mønster om

Det er jo det, men så er man også bedre inde i det hele i forhold til skole efter barselen, er jo flyttet langt væk fraq den nu.

Men er du også b menneske.

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Det er jo det, men så er man også bedre inde i det hele i forhold til skole efter barselen, er jo flyttet langt væk fraq den nu.

Men er du også b menneske.

Ja, det er nok godt nok, at få lidt rytme inden, du skal til og tidligt op og i skole

Ja, det må man sige - eeeeelsker at putte længe under dynen, men det er lidt som om, at graviditeten har lavet om på det

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, det er nok godt nok, at få lidt rytme inden, du skal til og tidligt op og i skole

Ja, det må man sige - eeeeelsker at putte længe under dynen, men det er lidt som om, at graviditeten har lavet om på det

Hihi, sover jeg først, så sover jeg i minimum 8 timer, men når jeg så vågner ordenlig, så gør det alt for ondt i ryggen til, at jeg kan sove videre. Ved ikke om det er det samme med dig.

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Århh, hvor skønt

Sikke dygtig han var allerede fra han blev født

Håber også lillepigen får mit sovehjerte - så kan det kun gå godt

Ja det var også rigitg dejlig. Tror det har noget med tidspunktet han blev født på uden at være sikker

Anmeld

9. august 2011

***S***

Jeg har det rigtig godt! Skal bestemt ikke klage!

Er selvfølgelig ramt af træthed og har nu fået mega meget halsbrænd!

meen jeg overlever!  Cykler et par gange om ugen eller går en tur, men først noget jeg er begyndt på efter jeg er gået på barsel!

Piger det er snart vores tur!!!

Anmeld

9. august 2011

maryjane

Maalene skriver:

Lyder til du har det meget ligesom mig - dejligt vi kan pive lidt sammen

Uhh, fødslen frygter jeg ikke endnu, men ikke så underligt, at du er begyndt at spekulere på den - det nærmer sig jo også

Har I været til noget fødselsforberedelse ved jeres sygehus?

Vi skal til det første gang d. 12, så vidt jeg lige husker.

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Hihi, sover jeg først, så sover jeg i minimum 8 timer, men når jeg så vågner ordenlig, så gør det alt for ondt i ryggen til, at jeg kan sove videre. Ved ikke om det er det samme med dig.

Århh - hvor er du heldig

Vågner ca. hver halve time, og skal vendes, fordi jeg får ondt - og sådan kører det bare hele natten, så det er ikke meget søvn jeg får for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.