Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Jeg vågner også når jeg skal vendes, men falder i søvn 2 sek efter

Skønt Så betyder det ikke så meget...

Min kæreste vågner næsten ligeså mange gange i løbet af natten, fordi jeg ligger så uroligt og vender og drejer mig, så det er ikke så godt

Men så lider vi da i det mindste sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Skønt Så betyder det ikke så meget...

Min kæreste vågner næsten ligeså mange gange i løbet af natten, fordi jeg ligger så uroligt og vender og drejer mig, så det er ikke så godt

Men så lider vi da i det mindste sammen

Hehe, ja mandene skal lide med

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Åhh, det lyder ikke rart...

Gad vide om lillesøster har tænkt sig at komme til verden allerede nu

Heldigvis er hun da ved at være så stor, at hun sagtens kan klare sig...

Åhh, håber enten smerterne forsvinder eller hun vælger at komme ud til jer

Hold os endelig opdateret

Tak, jamen hun er fint stor nu og har fået lungemodner så hun skulle jo gerne være klar. hun har de bare være lidt aftagende den sidate have time.

Så nu må vi se

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Hehe, ja mandene skal lide med

Nemlig

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Tak, jamen hun er fint stor nu og har fået lungemodner så hun skulle jo gerne være klar. hun har de bare være lidt aftagende den sidate have time.

Så nu må vi se

Det var godt at høre... Så sker der jo ikke noget, hvis det er det, som er under opsejling

Vil sende en masse tanker og håbe på du enten slipper for de smertefulde veer eller får jeres lille datter i armene

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Det var godt at høre... Så sker der jo ikke noget, hvis det er det, som er under opsejling

Vil sende en masse tanker og håbe på du enten slipper for de smertefulde veer eller får jeres lille datter i armene

Tusind tak, nu viljeg gøre klar til at gå i seng i håb om jeg kan finde lidt mere ro

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Tusind tak, nu viljeg gøre klar til at gå i seng i håb om jeg kan finde lidt mere ro

Lyder fornuftigt - håber du får noget nattesøvn

Anmeld

9. august 2011

***S***

Maalene skriver:

Dejligt at høre, at du har det godt til trods for træthed og halsbrand

Og skønt du stadig kan være aktiv, har også været i fitness ind i mellem, men nu får jeg rigtig ondt når jeg går, tror hun er ved at bore sig godt og grundigt ned, så må se om jeg kan klare det i morgen

Og ja - det er F*CKING FANTASTISK

Ja det er dejligt man stadig kan lave lidt aktivt!!

Øv at du får så ondt, bare du går!!  Det er os snart du går fra på barsel ikke?? Så har man mere tid til en slapper osv.

Anmeld

9. august 2011

Maalene

***S*** skriver:

Ja det er dejligt man stadig kan lave lidt aktivt!!

Øv at du får så ondt, bare du går!!  Det er os snart du går fra på barsel ikke?? Så har man mere tid til en slapper osv.

Ja, det er med at nyde det

Jo, har fået lov til at afspadsere om fredagen og gå en times tid før hver dag, da jeg havde en masse overarbejde inden jeg gik på sommerferie, så det er bare SKØNT - 10 arbejdsdage tilbage nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.