Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det var også rigitg dejlig. Tror det har noget med tidspunktet han blev født på uden at være sikker

Eeej, hvad tid er han født?

For så skal jeg da gøre alt hvad jeg kan for at ramme det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Maalene

***S*** skriver:

Jeg har det rigtig godt! Skal bestemt ikke klage!

Er selvfølgelig ramt af træthed og har nu fået mega meget halsbrænd!

meen jeg overlever!  Cykler et par gange om ugen eller går en tur, men først noget jeg er begyndt på efter jeg er gået på barsel!

Piger det er snart vores tur!!!

Dejligt at høre, at du har det godt til trods for træthed og halsbrand

Og skønt du stadig kan være aktiv, har også været i fitness ind i mellem, men nu får jeg rigtig ondt når jeg går, tror hun er ved at bore sig godt og grundigt ned, så må se om jeg kan klare det i morgen

Og ja - det er F*CKING FANTASTISK

Anmeld

9. august 2011

Maalene

maryjane skriver:

Vi skal til det første gang d. 12, så vidt jeg lige husker.

Det er jo lige om lidt

Vi var den 1. - og det var nu rart lige at få alt på plads, så har man ligesom mere ro og overskud på den øverste etage

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Eeej, hvad tid er han født?

For så skal jeg da gøre alt hvad jeg kan for at ramme det

han er født kl 19.48

Anmeld

9. august 2011

Maalene

han er født kl 19.48

Så må jeg se om jeg kan gøre noget for, at hun bliver en aftenbaby- men tviiiiivler

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Så må jeg se om jeg kan gøre noget for, at hun bliver en aftenbaby- men tviiiiivler

Tror desværre heller ikke man sådan selv kan bestemme. her håber jeg bare de her vee ting gider blive til mere for av av de er grumme

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Tror desværre heller ikke man sådan selv kan bestemme. her håber jeg bare de her vee ting gider blive til mere for av av de er grumme

Det tror jeg du har fuldstænig ret i... Tror også man er fløjtende ligeglad med, om hun kommer ud kl. 10.00 eller kl. 03.00, når man ligger der

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå... Det må være hårdt at have så mange plukveer, især når de kan mærkes... Lad os håbe det får din krop til at modne rigtig meget, så det ikke er så langt et forløb, når de rigtige veer kommer...

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Det tror jeg du har fuldstænig ret i... Tror også man er fløjtende ligeglad med, om hun kommer ud kl. 10.00 eller kl. 03.00, når man ligger der

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå... Det må være hårdt at have så mange plukveer, især når de kan mærkes... Lad os håbe det får din krop til at modne rigtig meget, så det ikke er så langt et forløb, når de rigtige veer kommer...

De sidste par timer har det ikke kun været plukveer de føles lige som dem jeg gik med en hel nat da jeg ventede Nicklas efter jeg blev sat igang.

Så håber mere og mere på de bliver til mere og ikke bare går i sig selv eller så passer det meget godt med de 6 uger før hvor jeg også fik med veer som kom og gik.

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Århh - hvor er du heldig

Vågner ca. hver halve time, og skal vendes, fordi jeg får ondt - og sådan kører det bare hele natten, så det er ikke meget søvn jeg får for tiden

Jeg vågner også når jeg skal vendes, men falder i søvn 2 sek efter

Anmeld

9. august 2011

Maalene

De sidste par timer har det ikke kun været plukveer de føles lige som dem jeg gik med en hel nat da jeg ventede Nicklas efter jeg blev sat igang.

Så håber mere og mere på de bliver til mere og ikke bare går i sig selv eller så passer det meget godt med de 6 uger før hvor jeg også fik med veer som kom og gik.

Åhh, det lyder ikke rart...

Gad vide om lillesøster har tænkt sig at komme til verden allerede nu

Heldigvis er hun da ved at være så stor, at hun sagtens kan klare sig...

Åhh, håber enten smerterne forsvinder eller hun vælger at komme ud til jer

Hold os endelig opdateret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.