Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.405 visninger
108 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Maalene

Hej alle skønne kommende september-mødre

Hvordan går I og har det, nu hvor I så småt begynder at nærme jer termin?

Synes det er ved at være HÅRDT! Er begyndt at have en del smerter, så nu skal de sidste 15 dage på arbejde bare overståes, så jeg kan komme på barsel og få slappet af i kroppen og ladet op til lillepigens fødsel

Håber I alle har det skønt derude og kommer med en lilel opdatering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

håber snart det er os

Hej Jeg har det godt synes også det begynder at være lidt hårdt især når jeg skal lave noget nede ved gulvet døjer meget med vand i kroppen især hænder og fødder men det er jo normalt og især i denne varme. Håber i alle har det godt Knuz

Anmeld

7. august 2011

Mishca

Jeg må også indrømme at trætheden og ubehagen er begyndt at melde sin ankomst. 

Men samtidig når jeg kigger i kalderen og ser at 26 dage til PKS så er det overskueligt.

Anmeld

7. august 2011

ønskeprinsesse2011

jeg døjer meget med min bl. samt svimmelhed. ja og så er jeg begyndt at få vand i benene. så jeg håber de sidste 5 uger går stærkt

Anmeld

7. august 2011

MarieLouise

Jeg har det godt, men kan sagtens mærke at min krop er meget belastet.. Nu er der 34 dage til min termin, og håber virkelig at hun kommer en lille smule før.. Har ondt i mit bækken dagen lang, især foran! Er træt og orker næsten ikke de forskellige ting der skal ordnes herhjemme mere. Har vasket det meste af hendes tøj idag, og føler at jeg er ret så klar til at vores dejlige prinsesse snart kommer ud..

Føler ikke at der er lang tid til hun kommer, men alt der kan gå alt mellem 2-7 uger før hun kommer ud.. Vi satser på 3 uger!

Anmeld

7. august 2011

SaNiNa

Jamen her går det da, min fødder er begynd at hæve helt vild de sidste 4 dag, lille pigen er utrolig aktiv og plukveerne gider ikke aftage.

Søvn tja det ved jeg da slet ikke hvad er mere ligger flere timer vågen om natten og kan slet ikke finde ro til at få sove i løbet af dagen, så ja hun kunne nu godt se at komme til verden, men har 43 dag til termin endnu øv altså.

Ellers så har jeg det fint har fundet ud af tyggegummi er rigtig godt mod suropstød.

Anmeld

7. august 2011

maryjane

Maalene skriver:

Synes det er ved at være HÅRDT! Er begyndt at have en del smerter, så nu skal de sidste 15 dage på arbejde bare overståes, så jeg kan komme på barsel og få slappet af i kroppen og ladet op til lillepigens fødsel

Har det hårdt, piv. Hehe.

Har mange smerter hvis jeg går en smule, så forsøger at begrænse det. Selvom det er kedeligt.

Sover dårligt, pga. bækken og fordi der ikke længere findes behagelige sovestillinger, og min blære ARGH. Og naboer der larmer, tror der kommer til at gå lang tid før jeg vænner mig til det her område.

Udover det lidt kvalme af og til. Ellers ikke det store endnu.

Men også det psykiske, er begyndt at tænke meget over fødsel. Men det er jo nok heller ikke så underligt Er bare lidt...Halvbange måske.

Anmeld

8. august 2011

Jemion

Her går det okay, men døjer med svimmelhed og vand i benene + et styks ny gene jeg ikke har prøvet før smertefulde plukveer i nat og her til morgen ØV  Skulle op på toilettet i nat og da jeg rejser mig kan jeg knap nok gå pga af smerter i lænden og ved skambenet, måtte ligge med varmedunk for at dumle smerten lidt. 

Anmeld

8. august 2011

mamiolvi

Maalene skriver:

Det her er min 3 . Graviditet og den er fæl, jeg har ondt overalt , er træt , kvalme , utilpas , kramper om natten, kan ikke finde ro til at falde i søvn ... har hals brand døjer u urolig meget med min i forvejen dårlig ryg.. og jeg syntes i den grad at jeg mangler noget støtte fra min kæreste , han har svært ved at forstå at jeg feks efter en lang dag i baboom city har brug for noget hvile , han syntes vi skal noget hele tiden have gæster eller i byen , savner så meget han ville give mig lidt omsorg omkring at det hele er så pokkers besværligt ...

Anmeld

8. august 2011

Ka+Ma=Be

Tror det er sådan en blanding af hvad alle de andre også skriver! hehe.

Jeg har det hovedsageligt stadig rigtig fint. Men jeg kan godt mærke, at det begynder at blive hårdt.

Jeg er meget stiv i kroppen - mere og mere hen på aftenen. Jeg kan stadig sove, men vågner som minimum 3 gange om natten. 

Jeg har som hele tiden væske i fødder og fingrer samt halsbrand. Og så går jeg herre langsomt!  Det hører jeg lidt for fra kæresten hehe.

Har "desværre" sat mig i hovedet, at han kommer inden for 2-3 uger Hvilket jo nok er liiiiige optimistisk nok Så jeg bliver nok MEGET utålmodig hvis der skal gå 7 uger endnu (Termin + 14 dage)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.