Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Hej søde Malene! jamen jeg har det jo faktisk meget godt. Han er blevet mere aktiv de sidste par dage (til trods for at normen er, at de nu ofte vælger at bevæge sig lidt mindre) og tror også han har skiftet stilling, da jeg tror hans numse ligger ca en hånd over navlen - og sikke han elsker samba og salsa. Og i går prøvede han vist at bryde ud gennem maveskindet! men ondt gør der ikke - ja, det eneste jeg "døjer" med er enorm træthed og at det skal være virkelig vigtigt, det jeg taber, for at jeg oooorker at samle det op igen - ellers så ligger det til manden kommer hjem, der bare griner af mig. Så i forhold til så mange andre, så klager jeg bestemt ikke. du skal bare de hvor meget nemmere det bliver for dig, når du får på barsel. Det er fuldstændig som nat og dag med smerter, når man kan ligge sig, hvis det er tiltrængt så hep hep for at dagene får hurtigt!

Dejligt at høre, at vi ikke allesammen er nogle sølle stakler søde

Haha, det med at bukke sig ned kender jeg alt for godt, der er dæleme laaaangt ned

Haha - dejligt han er så livlig derinde... Lillepigen er også kun blevet mere livlig, så det er bare fantastisk

Har han lagt sig med hovedet nedad?

Ja, glæder mig også VILDT til barsel nu Havde en del overarbejde inden sommerferien, så har fået lov til at afspadsere de sidste fredage, og gå lidt før, hvis vi ikke har noget, der haster, så har kun 11 arbejdsdage tilbage nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Her går det bedre end nogensinde før, hehe. JEG NYDER FOR FØRSTE GANG AT VÆRE GRAVID Kroppen er meget øm over alt, men det går, det værste er dog, at hun er spidsrøver og fodet, så har tre store sløve pigge op i mellemgulvet, samtidig med, at hun tynger godt ned i underlivet. Slimproppen er også gået her i weekenden, men det betyder desværre ikke det store endnu, så tager den med ro og håber der snart sker noget af sig selv, rigtig gerne om 23 dage

Dejligt at høre, at du har det så godt søde

Uhh, hvor spændende... Hvordan så din slimprop ud? Tror nemlig min gik i torsdags måske, så er lidt spændt på at finde ud af, om det har været den

Haha - skønt med en lille spidsrøvet prinsesse - så ved hun, at du ikke kan undgå og mærke hende

Anmeld

8. august 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Åhh - du er slet ikke alene, får virkelig heller ikke sovet om natten, så det er nogle stride dage på arbejde

Træls at plukveerne bliver ved, lad os håbe, at hun melder sin ankomst lidt før med alt det forarbejde

Ja søvn det må blive når vi har født hihi.

Ja håber godt nok heller ikke jeg skal gå helt frem til termin med alle de plukveer, de har heldigvis ikke været så slemme idag

Anmeld

8. august 2011

Maalene

HeidiØ skriver:

Jeg har det sku egentlig også meget godt

Jeg orker ikke lige trapper, og jeg kan ikke svinge det ene ben over det andet uden det gør ondt i skambenet.
Så har jeg en lille smule vand i kroppen, kan slet ik bøje mine fingre når jeg vågner!

Ellers er alt vidst som det skal være! Han må også tidligst komme ud 10 dage før tid, ellers når jeg bare ikke alt hvad jeg skal!!

til alle jer, som døjer med alt muligt træls

Det med benene over kors kender jeg ALT for godt Hehe...

Det er det samme, når jeg skal sove - det gør mega nas

Haha - nu skal du ikke blive stresset, om ikke andet, må du jo klemme sammen, hvis han får lyst til at komme ud

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Ja søvn det må blive når vi har født hihi.

Ja håber godt nok heller ikke jeg skal gå helt frem til termin med alle de plukveer, de har heldigvis ikke været så slemme idag

Jaaa... Haha - hvis de små lader os sove

Nej, det forstår jeg virkelig godt - hvis nogen fortjener ikke at gå over tid, så må det være dig

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Dejligt at høre, at du har det så godt søde

Uhh, hvor spændende... Hvordan så din slimprop ud? Tror nemlig min gik i torsdags måske, så er lidt spændt på at finde ud af, om det har været den

Haha - skønt med en lille spidsrøvet prinsesse - så ved hun, at du ikke kan undgå og mærke hende

Min kommer stille og roligt, det er meget forskelligt. Men jeg har bare haft RIGTIG MEGET slim der nede fra de sidste 3 dage, det er både hvidt og knækket hvid (over mod noget gult). Men sådan længe der ikke kommer væske eller antydninger af blod, så skal jeg bare forsætte som jeg plejer, ikke noget hulumhej der

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Min kommer stille og roligt, det er meget forskelligt. Men jeg har bare haft RIGTIG MEGET slim der nede fra de sidste 3 dage, det er både hvidt og knækket hvid (over mod noget gult). Men sådan længe der ikke kommer væske eller antydninger af blod, så skal jeg bare forsætte som jeg plejer, ikke noget hulumhej der

Det lyder meget som mit Uhh, lad os håbe det er tegn på, at de små prinsesser melder deres ankomst om 4 ugers tid - så er de også færdigbagte

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det lyder meget som mit Uhh, lad os håbe det er tegn på, at de små prinsesser melder deres ankomst om 4 ugers tid - så er de også færdigbagte

Jeg satser i hvert fald på igangsættelse om 4 uger, men ved først om 2 uger om det overhovedet bliver en mulighed. Men søde, der kan gå op til 8 uger fra den går første gang...... Øv.

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Dejligt at høre, at vi ikke allesammen er nogle sølle stakler søde

Haha, det med at bukke sig ned kender jeg alt for godt, der er dæleme laaaangt ned

Haha - dejligt han er så livlig derinde... Lillepigen er også kun blevet mere livlig, så det er bare fantastisk

Har han lagt sig med hovedet nedad?

Ja, glæder mig også VILDT til barsel nu Havde en del overarbejde inden sommerferien, så har fået lov til at afspadsere de sidste fredage, og gå lidt før, hvis vi ikke har noget, der haster, så har kun 11 arbejdsdage tilbage nu

Ja, det har han egentlig gjort siden juni men i torsdags moslede han sådan rundt, at jeg nu ikke helt kan finde ud af, hvordan han egentlig vender. Men det mærker som om at hovedet stadig er nedad, men skal til jordmor på onsdag, så hun lige kan stadfæste hans position. Og hvad er det nu for noget med dig og Kofoeds slimprop?! Ih, I må ikke tyvstarte!!! Jeg vil også have tegn på, at kroppen modnes og gør parat!

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Kofoed. skriver:

Jeg satser i hvert fald på igangsættelse om 4 uger, men ved først om 2 uger om det overhovedet bliver en mulighed. Men søde, der kan gå op til 8 uger fra den går første gang...... Øv.

Tror du, at du kan blive sat igang før tid? Er der nogen grund til, at sætte dig igang før tid mht. lillepigens helbred?

Ja, desværre - men satser jeg ikke på, at der gør... Men kan være jeg bliver slemt skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.