Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Har du snakket med FG om det søde, for synes altså det lyder som rigtige veer.

Nej har jeg ikke for da jeg vågnede hertil morgen var der kun lidt murren og et stk øm lænd.. Men tager den med min jordemoder da jeg tvivler på det er helt normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Nej har jeg ikke for da jeg vågnede hertil morgen var der kun lidt murren og et stk øm lænd.. Men tager den med min jordemoder da jeg tvivler på det er helt normalt

Hvornår skal du se hende igen?

Anmeld

8. august 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Hvornår skal du se hende igen?

Jeg skal ringe og booke en tid imorgen hos hende

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Jeg skal ringe og booke en tid imorgen hos hende

Okay. Synes det skal afklares hurtigt i hvert fald

Anmeld

8. august 2011

HeidiØ

Jeg har det sku egentlig også meget godt

Jeg orker ikke lige trapper, og jeg kan ikke svinge det ene ben over det andet uden det gør ondt i skambenet.
Så har jeg en lille smule vand i kroppen, kan slet ik bøje mine fingre når jeg vågner!

Ellers er alt vidst som det skal være! Han må også tidligst komme ud 10 dage før tid, ellers når jeg bare ikke alt hvad jeg skal!!

til alle jer, som døjer med alt muligt træls

Anmeld

8. august 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Okay. Synes det skal afklares hurtigt i hvert fald

Helt enig

Jeg lå på svangregangen igår den halve dag og der var ikke noget at se på ctg-måleren og alt var fint, så synes det er lidt mystisk da jeg ikke er blevet overanstrengt igår. Men håber hun har tid imorgen og lyst til at se mig

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Helt enig

Jeg lå på svangregangen igår den halve dag og der var ikke noget at se på ctg-måleren og alt var fint, så synes det er lidt mystisk da jeg ikke er blevet overanstrengt igår. Men håber hun har tid imorgen og lyst til at se mig

Hvorfor lå du der inde i går?, føler mig helt bagud.

Anmeld

8. august 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Hvorfor lå du der inde i går?, føler mig helt bagud.

Pga mistanke til svangreskabsforgiftning, fik det pludselig mega dårligt med kvalme, svimmelhed og vand i kroppen og havde ikke mærket lillemanden i nogle timer.. Den lille bisse havde det helt fint, han var bare ude på at skræmme livet af sin mor og far og alle prøver var helt i top

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Pga mistanke til svangreskabsforgiftning, fik det pludselig mega dårligt med kvalme, svimmelhed og vand i kroppen og havde ikke mærket lillemanden i nogle timer.. Den lille bisse havde det helt fint, han var bare ude på at skræmme livet af sin mor og far og alle prøver var helt i top

Jamen okay. Det må ha været noget af en oplevelse.

Anmeld

8. august 2011

Jemion

Kofoed. skriver:

Jamen okay. Det må ha været noget af en oplevelse.

Ja det var det også, det var bare total dårligt planlagt pga vi skulle have været i tivoli med min lillesøster og fejre hendes fødselsdag.. Men den har hun tilgode til en anden god gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.