Nå piger, hvordan har I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Ka+Ma=Be

Nå ja, glemte lige en detalje. Nu hvor han er blevet så stor SKUBBER han helt vildt Det kan godt gøre lidt naller!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hej alle skønne kommende september-mødre

Hvordan går I og har det, nu hvor I så småt begynder at nærme jer termin?

Synes det er ved at være HÅRDT! Er begyndt at have en del smerter, så nu skal de sidste 15 dage på arbejde bare overståes, så jeg kan komme på barsel og få slappet af i kroppen og ladet op til lillepigens fødsel

Håber I alle har det skønt derude og kommer med en lilel opdatering

Hej søde Malene! jamen jeg har det jo faktisk meget godt. Han er blevet mere aktiv de sidste par dage (til trods for at normen er, at de nu ofte vælger at bevæge sig lidt mindre) og tror også han har skiftet stilling, da jeg tror hans numse ligger ca en hånd over navlen - og sikke han elsker samba og salsa. Og i går prøvede han vist at bryde ud gennem maveskindet! men ondt gør der ikke - ja, det eneste jeg "døjer" med er enorm træthed og at det skal være virkelig vigtigt, det jeg taber, for at jeg oooorker at samle det op igen - ellers så ligger det til manden kommer hjem, der bare griner af mig. Så i forhold til så mange andre, så klager jeg bestemt ikke. du skal bare de hvor meget nemmere det bliver for dig, når du får på barsel. Det er fuldstændig som nat og dag med smerter, når man kan ligge sig, hvis det er tiltrængt så hep hep for at dagene får hurtigt!

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

håber snart det er os skriver:

Hej Jeg har det godt synes også det begynder at være lidt hårdt især når jeg skal lave noget nede ved gulvet døjer meget med vand i kroppen især hænder og fødder men det er jo normalt og især i denne varme. Håber i alle har det godt Knuz

Jep, jeg skriver mig lige på "gulvhøjde listen!" tyngdekraften er noget Djævlen har skabt for gravide! Hvorfor kan alt man taber ikke ende i mavehøjde?

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Mishca skriver:

Jeg må også indrømme at trætheden og ubehagen er begyndt at melde sin ankomst. 

Men samtidig når jeg kigger i kalderen og ser at 26 dage til PKS så er det overskueligt.

Hvor må det være skønt at vide hvornår jojo, der får lidt af overraskelsen af det, men hvis man har det træls her til sidst, så må det være fantastisk at have en dato

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

MarieLouise skriver:

Jeg har det godt, men kan sagtens mærke at min krop er meget belastet.. Nu er der 34 dage til min termin, og håber virkelig at hun kommer en lille smule før.. Har ondt i mit bækken dagen lang, især foran! Er træt og orker næsten ikke de forskellige ting der skal ordnes herhjemme mere. Har vasket det meste af hendes tøj idag, og føler at jeg er ret så klar til at vores dejlige prinsesse snart kommer ud..

Føler ikke at der er lang tid til hun kommer, men alt der kan gå alt mellem 2-7 uger før hun kommer ud.. Vi satser på 3 uger!

Haha, jeg har 6 uger tilbage men tæller ned til at han er helt færdigbagt om 3 og det dér er okay, at han kommer ud. Sikke man så kan nå at blive utålmodig de efterfølgende maks 5 uger! :-O

Anmeld

8. august 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Haha, jeg har 6 uger tilbage men tæller ned til at han er helt færdigbagt om 3 og det dér er okay, at han kommer ud. Sikke man så kan nå at blive utålmodig de efterfølgende maks 5 uger! :-O

Haha, det er også den tanke jeg har sat i hovedet! Vi skal nok nå at blive riiiigtig utålmodige 

Anmeld

8. august 2011

håber snart det er os

MaybeBaby skriver:

Jep, jeg skriver mig lige på "gulvhøjde listen!" tyngdekraften er noget Djævlen har skabt for gravide! Hvorfor kan alt man taber ikke ende i mavehøjde?

helt enig

og jeg har smadret de første på kopper pga vand i hænderne

kan ikke holde noget ude at tabe det  fordi fingerne sover

Anmeld

8. august 2011

MarieLouise

MaybeBaby skriver:

Men så er der egentlig kun 12 dage til hun er færdigbagt.. Det kunne være jeg bare skulle satse på at hun kommer ud der.. Det er vist ønsketænkning..

Men jeg kan trods alt se en ende på det, en fantastisk afslutning på den her "lange" rejse <3

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Her går det okay, men døjer med svimmelhed og vand i benene + et styks ny gene jeg ikke har prøvet før smertefulde plukveer i nat og her til morgen ØV  Skulle op på toilettet i nat og da jeg rejser mig kan jeg knap nok gå pga af smerter i lænden og ved skambenet, måtte ligge med varmedunk for at dumle smerten lidt. 

Har du snakket med FG om det søde, for synes altså det lyder som rigtige veer.

Anmeld

8. august 2011

Kofoed.

Her går det bedre end nogensinde før, hehe. JEG NYDER FOR FØRSTE GANG AT VÆRE GRAVID Kroppen er meget øm over alt, men det går, det værste er dog, at hun er spidsrøver og fodet, så har tre store sløve pigge op i mellemgulvet, samtidig med, at hun tynger godt ned i underlivet. Slimproppen er også gået her i weekenden, men det betyder desværre ikke det store endnu, så tager den med ro og håber der snart sker noget af sig selv, rigtig gerne om 23 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.