Maalene skriver:
Hej alle skønne kommende september-mødre 
Hvordan går I og har det, nu hvor I så småt begynder at nærme jer termin?
Synes det er ved at være HÅRDT! Er begyndt at have en del smerter, så nu skal de sidste 15 dage på arbejde bare overståes, så jeg kan komme på barsel og få slappet af i kroppen og ladet op til lillepigens fødsel 
Håber I alle har det skønt derude og kommer med en lilel opdatering 
Hej søde Malene!

jamen jeg har det jo faktisk meget godt. Han er blevet mere aktiv de sidste par dage (til trods for at normen er, at de nu ofte vælger at bevæge sig lidt mindre) og tror også han har skiftet stilling, da jeg tror hans numse ligger ca en hånd over navlen - og sikke han elsker samba og salsa. Og i går prøvede han vist at bryde ud gennem maveskindet!

men ondt gør der ikke - ja, det eneste jeg "døjer" med er enorm træthed og at det skal være virkelig vigtigt, det jeg taber, for at jeg oooorker at samle det op igen - ellers så ligger det til manden kommer hjem, der bare griner af mig. Så i forhold til så mange andre, så klager jeg bestemt ikke.

du skal bare de hvor meget nemmere det bliver for dig, når du får på barsel. Det er fuldstændig som nat og dag med smerter, når man kan ligge sig, hvis det er tiltrængt

så hep hep for at dagene får hurtigt!
Anmeld