hvordan reagerede i da i fik 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

twinboys

o1Mutte skriver:

Årh <3 kan mærke din kærlighed til dine drenge hver gang du skriver om dem <3 jeg har to bonus unger herhjemme og når vi putter på sofaen kan jeg tage mig selv i næsten og hyle for elsker de børn så højt. Man kan bare mærke kærligheden bruser indeni en bare ved at kigge på dem <3 den ultimative kærlighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Christina31

Vi var faktisk ikke gået seriøst i gang med projekt- baby, da jeg testede positiv- Jeg skulle lige have overstået et røngen af min ryg, som selvfølgelig lå omkring ægløsningsdagen. Hvad jeg ikke havde tænkt på var, at ægløsning typisk kommer 1 uge senere end normal, når man stopper med p-piller.

Så jeg testede lidt for sjov, da jeg var gået meget over tiden. Jeg var helt rundt på gulvet, da den så var positiv. og styrtede med det samme på apoteket efter en ny test.

Min kæreste grinte bare... han følte sig vist som en rigtig mand, da den jo var hjemme i første hug.

Anmeld

4. august 2011

MaybeBaby

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

Jamen jeg var gået 3 dage over tiden, men dette var kun 2. forsøg, så jeg var SIKKER på, at det bare var fordi, at min cyklus var ved at finde sig til rette. Men så sagde manden, at jeg lige så godt kunne prøve. Jeg troede virkelig ikke på det, da jeg var overbevist om, at der ville gå i hvert fald 6 mdr. Så helt nonchalant står jeg op, da kæresten kører på arbejde lidt over 6, og tænker: jeg kan da lige så godt få testet det tis! Jeg ligger den på vasken og kigger efter et minuts tid og som forventet var den blank. Fik børster tænder, og det slår mig, at jeg lige så godt kan smide den ud. Men da jeg tager fat i den, bliver jeg nødt til at lave den klassiske "gnide mig i øjnene" og så kigge igen. Og igen og igen! 2 streger? Nej, for så vil det jo betyde, at jeg er gravid, men jeg skal jo først være gravid om 1/2 år. Jeg var vildt forvirret og i panik, så måtte altså ringe til manden! "øh, skat... Der er to streger!" "jamen det var jo det, jeg sagde til dig." "HØRER DU OVERHOVEDET DET JEG SIGER TIL DIG? der er TO streger på testen - jeg er GRAVID!" "og det er da rigtig dejligt skat, men det havde jeg nu på fornemmelsen..." " du skal fandme ikke være så rolig, nu når jeg panikker!" 3 timer efter da jeg var på arbejde, fik jeg en SMS fra ham med ordene: "det er vist først NU det går op for mig, hvad det var du sagde til mig" så var det hans tur til at panikke lidt! men der var liv og glade dage, da jeg kom hjem fra arbejde. En gladere mand skulle/skal man lede længe efter! Det eneste jeg fortryder, var at jeg ikke tog testen, inden han kørte... Men jeg var jo ikke gravid /Mette - med godt 6 uger til termin (undskyld rodet - skrevet fra min tlf)

Anmeld

4. august 2011

Billemyre

LilleMie skriver:

Jeg fik en meget svag streg og kunne næsten ikke tro på det. Så jeg tog et billede af den og sendte den herind  Efter mange søde og bekræftende tilbagemeldinger begyndte jeg at tro på, at den var god nok og var helt oppe at køre ! Derefter gik jeg ind og vækkede manden, der havde været i byen hele natten og ikke havde sovet så meget endnu.

Han skulle lige forstå hvad der skete, men blev vildt glad, da han endelig fattede hvad de 2 streger betød! Og stod han op og tog til bageren efter morgenbrød og jordbærkage (min ynglingskage), så vi kunne fejre det lidt.

Nåede at tage 4 test i løbet af de næste dage, alle med samme resultat og så turde jeg endelig tro helt på, at den var god nok!

Kan godt huske din opdatering, efter du gik ind og fortalte ham det  Så sødt 

Anmeld

4. august 2011

bullerbassen

Mine 3 børn er lavet med hjælp fra lægerne - de 2 store er IVF og der havde jeg fået taget en blodprøve og skulle ringe ind efter svar.
Og kunne slet ikke forstå det var rigtig og spurgte flere gange om det nu var rigtig. Var SÅ lykkeligt ( de var LÆNGE ventet )

Ved mindst manden skulle jeg tage en test som viste svagt positivt ( torsdag eller fredag ) og ringede derfor til klinikken og spurgte hvad det betød ( har aldrig taget en test ) Lægen sagde jeg skulle vente weekende over og ringe igen mandag og sige om mens var kommet.

Tog efterfølgende en test hver dag og først da jeg havde 4 stk og en veninde kom som sagde : Jamen søde ven det er ALTSÅ positive alle sammen. Begyndte det så småt og gå op for os at den virkelig var god nok ( han var også længe ventet )

Anmeld

4. august 2011

lailamik

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

heheh jeg tænker på det nu, kæft det var dumt JEG GRÆD!! og tænkte oh fuck! hehe ..da mig og min kæreste ikke var kommet helt sammen pt ventede jeg at sige det til ham da vi havde aftalt at ses ..also 2 dage efter jeg testede  Og han græd også hehe ej sikke nogle tudebørn

Anmeld

4. august 2011

Fru.Mäes <3

Af en eller anden underlig grund lagde jeg min test op i skabet - og turde ikke se på den.. Men da jeg tog den ud - var der 2 streger!!! Råbte på kæresten "Der er sku 2!" Også må jeg indrømme at jeg tog min SIDSTE smøg derefter!!! Skulle lige ned på jorden igen Glemmer ALDRIG den dag!!!

Anmeld

4. august 2011

chael

o1Mutte skriver:

1 gang; var jeg mere eller mindre, godt klar over, at der var et eller andet. Og da jeg sad med testen i hånden, var jeg glad men og MEGET lamslået. Og jeg græd ikke af glæde.

Manden havde været på toilettet og da han kom ud derfra, kunne han jo se smilet på mig og han blev også glad.

2. Gang. Der var det fuldt planlagt. Så der tog jeg en test om morgenen og tja, jeg blev ikke overrasket over resultatet. Vækkede manden og fortalte ham, at han endnu engang skulle være far. Og ham blev kæmpe glad igen

3. Gang/denne graviditet. Tja, den var ikke just planlagt. Men kærkommen og yderst velkommen. Og det var jeg gået 5 dage over. Men pga mens til jul havde været forsinket pga stress, tænkte jeg det nok var det samme.

Skulle have haft det senest en torsdag. Mandagen gik jeg på apoteket efter skole, købte en test, kom hjem, mens unger og mand var hjemme, tog testen, der var bragende positiv.

Var endnu engang ret lamslået, men også glad.

Manden blev tilgengæld ligbleg i hovedet. Og ville ikke snakke om det i 1 md. Derefter til tidlig scanning og nf, der blødte han SÅ meget op, at han nu bare glædet sig til at blive far igen. Men det var lidt af en kamel der skulle sluges. Og værst for ham.

Men nu der er der ikke noget. Det kom bare før end vi lige havde i tankerne.

Så det var sådan ca sådan vi reagerede.

Familien har aldrig været videre begejstret for vores babylykke. De syntes jeg har været for ung. Og ja, jo ældre jeg bliver, bliver det ikke bedre af, for så er antallet af børn jeg vælger at få også galt

Ja det er svært at gøre alle tilfredse

*Camilla 32+1

Anmeld

4. august 2011

4kløver

De sidste to gange har jeg danset rundt. Manden og ugerne kiggede underligt på mig med et smil..

Anmeld

4. august 2011

JuelZ

o1Mutte skriver:

jeg stivnede mens jeg gloede på testen.. min forlovede kom så ud fordi han synes jeg var længe om det .. også stivnede han selv og så brød tårene igennem på mig .. havde aldrig troet at jeg sku opleve det... men jo bagefter sku jeg selvfølgelig lige have det bekræftet af svigermor og svigerfar, så sendte et billed... og svigermor ringede og fortalte at den altså var god nok og at svigerfar var et totalt tudefjæs ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.