tazz skriver:
Jeg gik utålmodigt og ventede på mens. så jeg kunne melde mig klar til behandling, og jeg havde mens smerter der skete bare intet! Gik og brokkede mig over det (og købte babyudstyr
), da manden sagde, at jeg da kunne tage en test for at se om det var noget andet der murrede i underlivet.
Tussede ud på badeværelset for at teste selvom jeg godt vidste at det ville være umuligt, var lige blevet scannet og der havde ikke engang ÆL!
Pludselig tonede to streger frem!! Jeg vendte og drejde testen, lavede "ud i strakt arm"-testen, "slukke lyset" testen og mange andre selvopfundne ting, men den var der stadig!
Gik småbævende ud til manden "der er to streger!". Han var lige så chokeret som mig, og gik også igang med at teste om det nu også kunne være rigtigt.
Han endte med, at sende mig ud, og tage en test mere, mens jeg sms'ede til min veninde. Jeg kunne lige klemme et par dråber mere ud, og testen var negativ
. Vi besluttede os for, at gå i seng, klokken var trods alt langt over midnat, og så prøve med morgenurin.
Kl 6 næste morgen ringede min veninde mens hun kørte på arbejde, så med hende i røret smuttede jeg ud og tissede på en ny pind. Den blev positiv med det samme!!! Så vi jublede så meget at hun kom til at køre ind i en snedrive, og måtte lægge på.
Ringede så til min fertilitetslæge, som begyndte at småmivse i røret, og bad mig komme til tjek med det samme, så han kunne få det bekræftet.
Så meeeeeeeget chokeret, var min reaktion vist 
Ej hvor vildt :-D jamen når man mindst venter det, som man jo siger :-D kunne ikke lade være med at fnise lidt over din veninde hvor var hun sød