hvordan reagerede i da i fik 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

o1Mutte

LilleMie skriver:

Det er bare en helt vild følelse og man ved slet ikke, hvordan man reagerer før den er der. Jeg var sikker på, at jeg ville tude eller hoppe op og ned, men blev bare mundlam og kunne slet ikke forstå det, var helt forvirret . Det var først en halv times tid efter testen, jeg begyndte at forstå det og jeg kunne begynde at "hoppe"!

Kan godt forestille mig det. Når man ønsker noget rigtig meget og det så sker... Wow altså :-) (nogen der kan høre jeg lever mig lidt ind i det :-P)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

o1Mutte

tazz skriver:

Jeg gik utålmodigt og ventede på mens. så jeg kunne melde mig klar til behandling, og jeg havde mens smerter der skete bare intet! Gik og brokkede mig over det (og købte babyudstyr), da manden sagde, at jeg da kunne tage en test for at se om det var noget andet der murrede i underlivet.
Tussede ud på badeværelset for at teste selvom jeg godt vidste at det ville være umuligt, var lige blevet scannet og der havde ikke engang ÆL!
Pludselig tonede to streger frem!! Jeg vendte og drejde testen, lavede "ud i strakt arm"-testen, "slukke lyset" testen og mange andre selvopfundne ting, men den var der stadig!

Gik småbævende ud til manden "der er to streger!". Han var lige så chokeret som mig, og gik også igang med at teste om det nu også kunne være rigtigt.
Han endte med, at sende mig ud, og tage en test mere, mens jeg sms'ede til min veninde. Jeg kunne lige klemme et par dråber mere ud, og testen var negativ . Vi besluttede os for, at gå i seng, klokken var trods alt langt over midnat, og så prøve med morgenurin.
Kl 6 næste morgen ringede min veninde mens hun kørte på arbejde, så med hende i røret smuttede jeg ud og tissede på en ny pind. Den blev positiv med det samme!!! Så vi jublede så meget at hun kom til at køre ind i en snedrive, og måtte lægge på.

Ringede så til min fertilitetslæge, som begyndte at småmivse i røret, og bad mig komme til tjek med det samme, så han kunne få det bekræftet.

Så meeeeeeeget chokeret, var min reaktion vist

Ej hvor vildt :-D jamen når man mindst venter det, som man jo siger :-D kunne ikke lade være med at fnise lidt over din veninde hvor var hun sød håber ikke der skete noget med hende

Anmeld

4. august 2011

kiwilouise

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

jeg var lige inde i soveværelset mens vi ventede på svar og pludselig begynder min kæreste at råbe op og kommer løbende ind til mig med testen i hånden. han var så glad og krammede mig mens han fortalte at det var den lykkeligste dag i hans liv

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

kiwilouise skriver:

jeg var lige inde i soveværelset mens vi ventede på svar og pludselig begynder min kæreste at råbe op og kommer løbende ind til mig med testen i hånden. han var så glad og krammede mig mens han fortalte at det var den lykkeligste dag i hans liv

Årh hvor var han sød :-D <3 min kæreste er en tude prins så er spændt på hvordan han vil reagere :-D

Anmeld

4. august 2011

LilleMie

o1Mutte skriver:

Kan godt forestille mig det. Når man ønsker noget rigtig meget og det så sker... Wow altså :-) (nogen der kan høre jeg lever mig lidt ind i det :-P)

Ja jeg kan godt fornemme, at du lever dig en "smule" ind i det, hihi  Jeg håber snart, du får lov at opleve det også

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

LilleMie skriver:

Ja jeg kan godt fornemme, at du lever dig en "smule" ind i det, hihi  Jeg håber snart, du får lov at opleve det også

Haha kan slet ikke lade være :-D håber også virkelig at der snart sker noget så skal i se et glædes udbrud af en anden verden herinde haha :-D

Anmeld

4. august 2011

twinboys

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

Har aldrig fået to streger, men da blodprøven fortalte mig at jeg var gravid ...græd jeg af glæde...

det kan ikke beskrives med ord...

Men kærligheden voksede fra dag til dag for de to små mirakler inde i min mave... og den kærlighed vokser stadig dag for dag... ( drengene er idag 8år )

Majbritt

Anmeld

4. august 2011

frk-stoltze

Ej kan ikk lige lade være med at smide en lille kommentar, for sikke en masse dejlige reaktioner. Får faktisk det største SMIL på læben og tåre i øjenene ved tanken.

Glæder mig også meget til, at det bliver vores tur.

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

twinboys skriver:

Har aldrig fået to streger, men da blodprøven fortalte mig at jeg var gravid ...græd jeg af glæde...

det kan ikke beskrives med ord...

Men kærligheden voksede fra dag til dag for de to små mirakler inde i min mave... og den kærlighed vokser stadig dag for dag... ( drengene er idag 8år )

Majbritt

Årh <3 kan mærke din kærlighed til dine drenge hver gang du skriver om dem <3 jeg har to bonus unger herhjemme og når vi putter på sofaen kan jeg tage mig selv i næsten og hyle for elsker de børn så højt. Man kan bare mærke kærligheden bruser indeni en bare ved at kigge på dem <3 den ultimative kærlighed.

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

frk-stoltze skriver:

Ej kan ikk lige lade være med at smide en lille kommentar, for sikke en masse dejlige reaktioner. Får faktisk det største SMIL på læben og tåre i øjenene ved tanken.

Glæder mig også meget til, at det bliver vores tur.

Sådan har jeg det også. Er i et totalt feel good humør idag. Muligvis pga jeg kan få det røde når som helst. Men elsker at læse om andres glæde :-D bliver selv helt vildt glad :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.