hvordan reagerede i da i fik 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.608 visninger
63 svar
0 synes godt om
4. august 2011

o1Mutte

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

LilleMie

Jeg fik en meget svag streg og kunne næsten ikke tro på det. Så jeg tog et billede af den og sendte den herind  Efter mange søde og bekræftende tilbagemeldinger begyndte jeg at tro på, at den var god nok og var helt oppe at køre ! Derefter gik jeg ind og vækkede manden, der havde været i byen hele natten og ikke havde sovet så meget endnu.

Han skulle lige forstå hvad der skete, men blev vildt glad, da han endelig fattede hvad de 2 streger betød! Og stod han op og tog til bageren efter morgenbrød og jordbærkage (min ynglingskage), så vi kunne fejre det lidt.

Nåede at tage 4 test i løbet af de næste dage, alle med samme resultat og så turde jeg endelig tro helt på, at den var god nok!

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

Jeg kunne knap tro det! Særligt i 2. forsøg. Så jeg smilede stort, boblede af glæde indeni og spurgte herinde, om den var god nok. Og så vækkede jeg manden og viste ham testen, og vi krammede og kyssede. Skøn morgen!

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

LilleMie skriver:

Jeg fik en meget svag streg og kunne næsten ikke tro på det. Så jeg tog et billede af den og sendte den herind  Efter mange søde og bekræftende tilbagemeldinger begyndte jeg at tro på, at den var god nok og var helt oppe at køre ! Derefter gik jeg ind og vækkede manden, der havde været i byen hele natten og ikke havde sovet så meget endnu.

Han skulle lige forstå hvad der skete, men blev vildt glad, da han endelig fattede hvad de 2 streger betød! Og stod han op og tog til bageren efter morgenbrød og jordbærkage (min ynglingskage), så vi kunne fejre det lidt.

Nåede at tage 4 test i løbet af de næste dage, alle med samme resultat og så turde jeg endelig tro helt på, at den var god nok!

Nej hvor dejligt :-D tror bare det er den vildeste følelse, og at det lige skal sive ind :-P tænker tit på hvordan det vil føles at stå med en positiv test :-)

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

Frøken J. skriver:

Jeg kunne knap tro det! Særligt i 2. forsøg. Så jeg smilede stort, boblede af glæde indeni og spurgte herinde, om den var god nok. Og så vækkede jeg manden og viste ham testen, og vi krammede og kyssede. Skøn morgen!

Kan lige se det for mig <3 det lyder bare totalt romantisk :-D bare det at vide at man har lavet et kærligheds barn <3

Anmeld

4. august 2011

Frøken J.

o1Mutte skriver:

Kan lige se det for mig <3 det lyder bare totalt romantisk :-D bare det at vide at man har lavet et kærligheds barn <3

Det er så stort! Det føles som i går, og alligevel er jeg 31 uger henne. Det er underligt at tænke på.

Håber det snart er jeres tur

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

Frøken J. skriver:

Det er så stort! Det føles som i går, og alligevel er jeg 31 uger henne. Det er underligt at tænke på.

Håber det snart er jeres tur

Det må være en af de dage man aldrig glemmer :-D det håber jeg også skulle ha haft det røde igår men det har tit snydt mig så lægger ikke noget i det, men ja håber virkelig snart det bliver vores tur :-)

Anmeld

4. august 2011

LilleMie

o1Mutte skriver:

Nej hvor dejligt :-D tror bare det er den vildeste følelse, og at det lige skal sive ind :-P tænker tit på hvordan det vil føles at stå med en positiv test :-)

Det er bare en helt vild følelse og man ved slet ikke, hvordan man reagerer før den er der. Jeg var sikker på, at jeg ville tude eller hoppe op og ned, men blev bare mundlam og kunne slet ikke forstå det, var helt forvirret . Det var først en halv times tid efter testen, jeg begyndte at forstå det og jeg kunne begynde at "hoppe"!

Anmeld

4. august 2011

Frk.S

Jeg havde været i Netto fredag efter arbejde for at købe en pakke med tests, og havde egentlig bestemt mig for bare at tage en lørdag morgen. Men jeg kunne bare ikke vente, og tog én med det samme jeg kom hjem.

Da der kom 2 fine streger, kunne jeg knap tro det, og blev ved med at sige til mig selv, den er positiv, jeg er sgu gravid, ej hvor vildt, og lign. mens jeg travede frem og tilbage i huset med et kæmpe smil på, og kiggede på testen nok 100 gange.

Så gik jeg ned i byen og købte en lille body med teksten IDAD, og fik den pakket ind.
Jeg mødtes så med kæresten nede i byen, da vi skulle leje film i Blockbuster.  Det var MEGET svært at holde masken (prøvede bare at se helt alm. glad ud, og ikke lalleglad, som jeg egentlig var).

Da vi kom hjem sagde jeg til ham, at jeg lige havde en tidlig julegave til ham, og gav ham pakken med body'en i. Da han pakkede op gik der lige et øjeblik inden den fes ind (han har selv sagt bagefter, at hans første tanke var: "hvorfor får jeg dog babytøj"). Da det gik op for ham viste jeg ham testen, og vi gav hinanden et kæmpe knus, og jeg begyndte at tude, og sagde til ham: "jeg er altså ikke ked af det, bare glad!" Jeg tror også han fik en lille smule våde øjne.

Anmeld

4. august 2011

tazz

Jeg gik utålmodigt og ventede på mens. så jeg kunne melde mig klar til behandling, og jeg havde mens smerter der skete bare intet! Gik og brokkede mig over det (og købte babyudstyr), da manden sagde, at jeg da kunne tage en test for at se om det var noget andet der murrede i underlivet.
Tussede ud på badeværelset for at teste selvom jeg godt vidste at det ville være umuligt, var lige blevet scannet og der havde ikke engang ÆL!
Pludselig tonede to streger frem!! Jeg vendte og drejde testen, lavede "ud i strakt arm"-testen, "slukke lyset" testen og mange andre selvopfundne ting, men den var der stadig!

Gik småbævende ud til manden "der er to streger!". Han var lige så chokeret som mig, og gik også igang med at teste om det nu også kunne være rigtigt.
Han endte med, at sende mig ud, og tage en test mere, mens jeg sms'ede til min veninde. Jeg kunne lige klemme et par dråber mere ud, og testen var negativ . Vi besluttede os for, at gå i seng, klokken var trods alt langt over midnat, og så prøve med morgenurin.
Kl 6 næste morgen ringede min veninde mens hun kørte på arbejde, så med hende i røret smuttede jeg ud og tissede på en ny pind. Den blev positiv med det samme!!! Så vi jublede så meget at hun kom til at køre ind i en snedrive, og måtte lægge på.

Ringede så til min fertilitetslæge, som begyndte at småmivse i røret, og bad mig komme til tjek med det samme, så han kunne få det bekræftet.

Så meeeeeeeget chokeret, var min reaktion vist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.