Jeg havde været i Netto fredag efter arbejde for at købe en pakke med tests, og havde egentlig bestemt mig for bare at tage en lørdag morgen. Men jeg kunne bare ikke vente, og tog én med det samme jeg kom hjem.
Da der kom 2 fine streger, kunne jeg knap tro det, og blev ved med at sige til mig selv, den er positiv, jeg er sgu gravid, ej hvor vildt, og lign. mens jeg travede frem og tilbage i huset med et kæmpe smil på, og kiggede på testen nok 100 gange.
Så gik jeg ned i byen og købte en lille body med teksten I
DAD, og fik den pakket ind.
Jeg mødtes så med kæresten nede i byen, da vi skulle leje film i Blockbuster. Det var MEGET svært at holde masken (prøvede bare at se helt alm. glad ud, og ikke lalleglad, som jeg egentlig var).
Da vi kom hjem sagde jeg til ham, at jeg lige havde en tidlig julegave til ham, og gav ham pakken med body'en i. Da han pakkede op gik der lige et øjeblik inden den fes ind (han har selv sagt bagefter, at hans første tanke var: "hvorfor får jeg dog babytøj"). Da det gik op for ham viste jeg ham testen, og vi gav hinanden et kæmpe knus, og jeg begyndte at tude, og sagde til ham: "jeg er altså ikke ked af det, bare glad!"
Jeg tror også han fik en lille smule våde øjne. 
Anmeld