Jeg glemmer aldrig den dag, og dagen jeg fortalte det til kæresten. 
Jeg havde været til personale møde med arbejdet og kommer sent hjem. Noget fortæller mig at jeg skulle tage en test, hvislket jeg gjorde. Og minsanten om den ikke viste positiv !? Tog endnu 2 stk. som viste det samme. Vi var på det tidspunkt igang med projekt baby, men alligevel stod jeg med meget blandede følelser. Jeg var både glad, bange, nervøs men overlykkelig over det her. Manden var på mandetur i Jylland og kom først hjem 2 dage efter. Jeg var i tvivl om jeg skulle fortælle ham det over tlf. eller vente til han kom hjem. - min kollega anbefalede mig at vente, men jeg kunne simpelthen ikke. Dagen efter, skriver jeg en besked til kæresten om, at han skal ringe når han lige havde 5 min.. Da han ringede, havde jeg en kæmpe klump i halsen.. Selvom det var et kæmpe ønske for os, var jeg alligevel lidt nervøs for, hvordan han ville reagere.. Jeg fortæller ham, at hvis alt gik vel, skulle han være far ! Der blev helt stille i røret.. han siger jeg skal gentage, og råber derefter "Stop bilen, stop bilen" .. han var på det tidspunkt ude og køre med gutterne..
De stopper op, kæresten går ud af bilen og råber: "Jeg skal være far!!!!" og laver en kæmpe kø bag dem. 

Vi snakker frem og tilbage.. resten af aftenen ringede han til mig hver halve time for at høre om det nu var sandt.. hihi..
En dag jeg aldrig glemmer ! 
Anmeld