hvordan reagerede i da i fik 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Emily2012<3

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

Jeg var ved at pølle i mine bukser og fik øjne så store som thekopper og løb næsten ind til manden med testen som så bare sagde "Ja nu må vi jo se hvad lægen siger" - Og det er altså den test som er på mit profil billede..

Så jeg var ikke i tvivl overhovedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

o1Mutte skriver:

Flere der har lyst til at dele deres historie

Jeg troede helt seriøst at jeg var blevet sindsyg. Det kræver vist forklaring:

Blev naturligt gravid lige efter en SA efter behandling. Vi havde prøvet i 2 1/2 år og været i behandling i ca et halvt år. Vi blev gravide i første ICSI, men mistede 5 dage efter den første positive test. Jeg var knust, stresset og brugt.

Havde dog en følelse af det ikke var slut, og tog en ny test for at slå det ud af hovedet og komme videre. Så var den sgu positiv! Så 3 uger efter aborten stod jeg igen med en positiv test. Det var det vildeste jeg nogensinde har oplevet. 

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg troede helt seriøst at jeg var blevet sindsyg. Det kræver vist forklaring:

Blev naturligt gravid lige efter en SA efter behandling. Vi havde prøvet i 2 1/2 år og været i behandling i ca et halvt år. Vi blev gravide i første ICSI, men mistede 5 dage efter den første positive test. Jeg var knust, stresset og brugt.

Havde dog en følelse af det ikke var slut, og tog en ny test for at slå det ud af hovedet og komme videre. Så var den sgu positiv! Så 3 uger efter aborten stod jeg igen med en positiv test. Det var det vildeste jeg nogensinde har oplevet. 

Hvor må det være helt vildt :-D nok ikke det man lige regner med <3

Anmeld

4. august 2011

MortilCilas

Jeg kunne nsæten ikke få luft, o gløb ind til min søns far, og sagde "der er to streger" (ska lige siges at kl. var 6 om morgenen, så han blev vækket) Hans eneste kommentar "den kan være falsk positiv!" :O Var den dog ikke

Anmeld

4. august 2011

Maalene

Åhh, tror aldrig jeg har været så glad - mindes nogle glædestårer som trillede ned af kinden

Og det samme skete, da jeg fortalte det til kæresten med en forbandet masse stearinlys
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

Maalene skriver:

Åhh, tror aldrig jeg har været så glad - mindes nogle glædestårer som trillede ned af kinden

Og det samme skete, da jeg fortalte det til kæresten med en forbandet masse stearinlys

Årh det husker jeg godt <3 :-D

Anmeld

4. august 2011

Maalene

o1Mutte skriver:

Årh det husker jeg godt <3 :-D

Er det rigtigt?

Synes det skulle siges på en speciel måde - tror heller aldrig han glemmer det

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

Maalene skriver:

Er det rigtigt?

Synes det skulle siges på en speciel måde - tror heller aldrig han glemmer det

Jeps syntes det var en super sød og god ide :-D

Anmeld

4. august 2011

Laura.

Jeg glemmer aldrig den dag, og dagen jeg fortalte det til kæresten.

Jeg havde været til personale møde med arbejdet og kommer sent hjem. Noget fortæller mig at jeg skulle tage en test, hvislket jeg gjorde. Og minsanten om den ikke viste positiv !? Tog endnu 2 stk. som viste det samme. Vi var på det tidspunkt igang med projekt baby, men alligevel stod jeg med meget blandede følelser. Jeg var både glad, bange, nervøs men overlykkelig over det her. Manden var på mandetur i Jylland og kom først hjem 2 dage efter. Jeg var i tvivl om jeg skulle fortælle ham det over tlf. eller vente til han kom hjem. - min kollega anbefalede mig at vente, men jeg kunne simpelthen ikke. Dagen efter, skriver jeg en besked til kæresten om, at han skal ringe når han lige havde 5 min.. Da han ringede, havde jeg en kæmpe klump i halsen.. Selvom det var et kæmpe ønske for os, var jeg alligevel lidt nervøs for, hvordan han ville reagere.. Jeg fortæller ham, at hvis alt gik vel, skulle han være far ! Der blev helt stille i røret.. han siger jeg skal gentage, og råber derefter "Stop bilen, stop bilen" .. han var på det tidspunkt ude og køre med gutterne.. De stopper op, kæresten går ud af bilen og råber: "Jeg skal være far!!!!" og laver en kæmpe kø bag dem.

Vi snakker  frem og tilbage.. resten af aftenen ringede han til mig hver halve time for at høre om det nu var sandt.. hihi..

En dag jeg aldrig glemmer !

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Puuuuh jeg turde næsten ikke tage testen. Jeg havde haft nogle symptomer, men turde ikke tro at den var der. 

Jeg havde året forinden haft en MA, så vi var vildt lykkelige da vi fandt ud af, at jeg var gravid igen 

Jeg tog testen en søndag morgen og ret hurtigt kom de 2 streger  Jeg vidste ikke rigtigt hvad jeg skulle gøre af mig selv, da jeg kom ud fra badeværelset og ind i stuen til min kæreste. Han blev vildt lykkelig og gav mig et ordentlig smækkys. Der gik et par dage, før det rent faktisk gik op for mig  Men mine første føleleser der gik igennem mig var spændt og bange på en gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.