hvordan reagerede i da i fik 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Hasselnødden

Maalene skriver:

Åhh, tror aldrig jeg har været så glad - mindes nogle glædestårer som trillede ned af kinden

Og det samme skete, da jeg fortalte det til kæresten med en forbandet masse stearinlys

Årh hvor er det rørende smukt! Sidder og bliver helt rørt - fantastisk ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor må det være helt vildt :-D nok ikke det man lige regner med <3

Ja det var det også. Helt vildt altså!  Havde godt nok haft et par positive test inden i løbet af årene, men aldrig noget som var blevet der (biokemisk) og så endte det behandlingen med en SA.

Så var jo indstillet på, at vi skulle i gang med behandling igen. Det blev heldigvis ikke nødvendigt!

Det var meget specielt, og man værdsætter det bare på en hel bestemt måde når man har kæmpet for det. Glemmer aldrig den dag. 

Anmeld

5. august 2011

TaAsJu

1. Gang jeg testede positiv var 3 jule dag.. Skulle have mens jule aften men den var ikke kommet. Men havde vært stoppet med p-pillerne i 6 md. Fordi dr var helt kuk i min cyklus. Så jeg tænkte nå ja det var der da nok igen.. Men havde det underligt, kvalme og mega træt!! Nå vi sad til jule frokost ved sviger forældrene og jeg tissede på en pind i smug for alle.. Den var negativ, nå der var to i pakken. Tog den anden om morgen efter inden jeg skulle på job. Den var positiv.. Vi havde sovet ved svigermor og svigerfar for manden var fuld og jeg er ikke god til at køre om natten!! Så tøffede lidt lam slået ind til manden viskede ham i øret om han var klar til at blive far til en mere.. Han blev meget glad. Tog på arbejdet, og på vejen købte jeg en mere. Det skulle lige bekræftes tror jeg. Vi havde snakket om og skulle igang med PB, men det var et uheld som er højt elskede i dag og aldrig fortrudt!! Her 2. Gang var det hele planlagt havde dog ikke regnet med det sket i første forsøg.. Manden lod mærke til jeg var helt enormt træt. Havde ikke selv tænkt over det da jeg lige var begyndt og udvide min træning.. Men da mens var en dag for sent på den og jeg nu kunne stille mit ur efter den gik jeg til lægen. Da jeg bor på Grønland på en dansk flåede base. Hun testede mig.. Og den var god nok så jeg fik det af vide på min 25 års fødselsdag.. Dejlig gave og vi kram ede og kyssede da det var gået op for det var lykkedes i første forsøg.. Håber turen snart kommer til dig

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Hasselnødden skriver:

Tusind tak for de søde ord - kunne heller ikke have ønsket mig en bedre måde at fortælle det på

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Hasselnødden skriver:

Tusind tak for de søde ord - kunne heller ikke have ønsket mig en bedre måde at fortælle det på

Anmeld

7. august 2011

Hasselnødden

Maalene skriver:

Tror ærligt heller ikke der findes en bedre måde at sige det på!

Anmeld

8. august 2011

sofiell89

MaybeBaby skriver:

Jamen jeg var gået 3 dage over tiden, men dette var kun 2. forsøg, så jeg var SIKKER på, at det bare var fordi, at min cyklus var ved at finde sig til rette. Men så sagde manden, at jeg lige så godt kunne prøve. Jeg troede virkelig ikke på det, da jeg var overbevist om, at der ville gå i hvert fald 6 mdr. Så helt nonchalant står jeg op, da kæresten kører på arbejde lidt over 6, og tænker: jeg kan da lige så godt få testet det tis! Jeg ligger den på vasken og kigger efter et minuts tid og som forventet var den blank. Fik børster tænder, og det slår mig, at jeg lige så godt kan smide den ud. Men da jeg tager fat i den, bliver jeg nødt til at lave den klassiske "gnide mig i øjnene" og så kigge igen. Og igen og igen! 2 streger? Nej, for så vil det jo betyde, at jeg er gravid, men jeg skal jo først være gravid om 1/2 år. Jeg var vildt forvirret og i panik, så måtte altså ringe til manden! "øh, skat... Der er to streger!" "jamen det var jo det, jeg sagde til dig." "HØRER DU OVERHOVEDET DET JEG SIGER TIL DIG? der er TO streger på testen - jeg er GRAVID!" "og det er da rigtig dejligt skat, men det havde jeg nu på fornemmelsen..." " du skal fandme ikke være så rolig, nu når jeg panikker!" 3 timer efter da jeg var på arbejde, fik jeg en SMS fra ham med ordene: "det er vist først NU det går op for mig, hvad det var du sagde til mig" så var det hans tur til at panikke lidt! men der var liv og glade dage, da jeg kom hjem fra arbejde. En gladere mand skulle/skal man lede længe efter! Det eneste jeg fortryder, var at jeg ikke tog testen, inden han kørte... Men jeg var jo ikke gravid /Mette - med godt 6 uger til termin (undskyld rodet - skrevet fra min tlf)

Får helt tårer i øjnene af at læse din besked

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

sofiell89 skriver:

Får helt tårer i øjnene af at læse din besked

Og jeg havde helt tårer i øjnene, da jeg genoplevede ved at skrive det ned. Det ér altså bare så stort - også selvom jeg var overbevist om, at når jeg engang stod med 2 steger, så ville jeg græde af lykke... Tja havde ikke lige regnet med, at jeg først ville panikke et par dage

Anmeld

8. august 2011

Maja_4000

Jeg begyndte at tude :p - Af glæde selvfølgelig ! :b

Fortalte min kæreste det , da han fangede mig i at ringe til lægen Så det var ikke noget gennemtænkt .. Men han blev jo mindst ligeså glad som mig

Anmeld

8. august 2011

Deka11

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

Det var om morgen den 31. december 2010, dagen inden jeg skulle have mens. Jeg havde haft et noget trist år 2010, så tænkte det ville være ekstra dejligt, hvis jeg kunne slutte året af med at få to streger. Jeg forventede ikke at den ville være der, selvom min kæreste var overbevist om at jeg var gravid, fordi jeg havde døjet noget med kvalme henover julen. Fik den første kvalme 2 dage efter ægløsning...
Vi havde forsøgt i 3-4 måneder, så jeg havde planlagt, hvordan jeg ville sige det til ham. Jeg ville spørge ham, om han kunne tænke sig at se, hvordan en positiv graviditetstest så ud, og så se om han ville fange den.

Men da jeg så havde testen, blev jeg helt mundlam... Fik fremstammet hans navn, og han kom ind på badeværelset. Fik mumlet noget utydeligt til ham, og så stak jeg ellers testen op i hovedet på ham. Han blev meget glad, men ikke overrasket, for han havde bare haft den følelse at jeg selvfølgelig var gravid.

Håber at det meget snart vil lykkes for jer, at få de fantastiske to streger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.