hvordan reagerede i da i fik 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

modesty

Her var det en telefonopringning til Riget i stedet for to streger. 4. IVF forsøg, så vi havde været i gang i noget tid.

Jeg begyndte at tude og måtte gå ind og afbryde kæresten, der havde arbejds-møde i vores stue. Han blev helt ked i ansigtet da han så at jeg havde grædt (vidste jo godt at jeg skulle ringe til Riget den morgen), men da jeg så hviskede nyheden til ham, begyndte han sgu også at tude. Tror nok at kollegaen følte sig lidt som et tredje hjul dér i stuen ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Musen1983

Nåååå, sidder også her med tårerne fremme over jeres historier !!

Jeg testede da vi kom hjem fra sommerferie, og tænkte jaja slap nu af den var også negativ i sidste uge, men jeg havde dog haft brystspændinger samt mens. lignende symptomer i underlivet,  så enten var mens på vej eller også.....!!!

Jeg vendte testen om, og tissede færdig, og da jeg vendte den om igen for at se resultatet, tudede jeg !!! Og begyndte at ryste!!!! fik ellers tørret mig men fik sq ikke bukserne på, før jeg skyndte mig ud til manden som var i gang med at tømme bilen,    ja han vidste jo hvad det var jeg ville sige, så en kæmpe krammer og lidt våde øjne ønskede vi hinandne tillykke!!! Og så kørte snakken bare omkring baby hhi hi 

Jeg må sige,  jeg var meget forelsket i min mand før - men nu!!! Hold da kæft,  han er jo bare så dejlig i mine øjne, og det at forestille sig, ham ligge med vores kommenden baby på maven - TOTAL SCORETRICK Der er altså noget omkring det

Anmeld

9. august 2011

o1Mutte

Sikke en masse dejlige historier

Anmeld

9. august 2011

Julemusen

Jeg havde droppet p pillerne i december, da min læge havde fortalt mig at jeg kunne få svært ved at få børn pga mine hormoner, som ikke var helt stabile. Så troede at det nok godt kunne tage nogle år at blive gravid.

Så i februar havde jeg lagt syg i to uger og skulle dernæst til familiefødselsdag. Til fødsesdagen var jeg ude at kaste op og min søstet spurgte for sjovt om jeg var gravid. (HAvde ikke fortalt min familie at kærsten og jeg prøvede da det bare ville lægge et pres på mig og havde ikke lyst til at fortække det min læge havde sagt)

Jeg kom så til at undre mig lidt over hvorfor jeg ikke havde fået min mens, men nævnte ikke noget. Mandag morgen tog jeg en test som var tydelig positiv. Derefter tog jeg 5 mere for at være sikker. Kunne faktisk ikke helt forstå det. 

Skrev så til min kæreste på hans arbejde og han blev vildt gald og have faktisk haft det på fornemmelsen da jeg lå syg. 

Så nu er jeg i 30. uge og glæder mig helt vildt til min lille basse-dreng kommer i oktober! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.