hvordan reagerede i da i fik 2 streger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Fenja09

Jeg tog udelukkende en test fordi min veninde samt mor og søster overtalte mig til det - var sikker på at jeg havde influenza og ikke andet. Efter 3 års forsøg lykkedes det endelig og jeg blev selvfølgelig glad, men var også ret chokeret, så tog 3 tests og fik 1 ved lægen

Min kæreste var desværre udsendt, så jeg var alene da jeg fandt ud af det og havde ikke mulighed for at kontakte ham før han ringede til mig - men det gjorde han heldigvis dagen efter

Idag er jeg i uge 37 og synes stadig det er lidt surrealistisk at vi er forældre om max 5 uger

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Dansker I Holland

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

Første gang jeg stod med en positiv test i hånden gik min mand (eks nu) og jeg rundt og var lalleglade resten af dagen, selvom det var MEGET svært og tro på.. Især når hun ikke engang var planlagt Håber snart I får en lille spire som bliver til jeres ønske baby

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

Hvor bliver jeg bare i godt humør af jeres historier :-D kan levende forestille mig hvor fantastisk og måske skræmmende det er på samme tid :-D <3

Anmeld

4. august 2011

FrkAnnette

Jeg var helt rundt på gulvet. Kæresten havde lige skrevet at han tog fra arbejdet, så jeg løb ud og tog en test. Og da jeg så så den lille svage streg ved siden af teststregen, blev jeg så forvirret. Tog et billede af den, og lagde op på en babyside, for at få bekræftet at jeg ikke så syner. Da kæresten kom hjem, fik han den i hånden, og så var han også helt rundt på gulvet

Anmeld

4. august 2011

Carl-Emil's mor

Min søns far og jeg havde lige haft en mindre uoverenstemmelse og han var taget en ekstrem sur op for at træne og jeg havde bare vrænget at han ihvertfald overhoved ikke skulle tage bilen derop .. jeg skumrede inden i af raseri,vrede og frustration over at mens ikke var kommet men ingen tegn på en lille spir men besluttede mig for at gå ud og tisse på den "latterlige pind" som jeg kaldte den  og BANG den skulle nærmest kun røre ved urinen også sprang der 2 streger frem... blev totalt chokeret og strøg ud af huset og ned af vejen for at nå at fange ham inden toget, han gloede noget dumt da jeg kom løbende på tær i hyggebukser og hello kitty trøjer og sminke tværet i hele hovedet pga tårerne , med en pind flagrende i hånden.. Men da han så den og så de to streger løftede han mig op og svingede mig rundt og kyssede mig så jeg ikke kunne få luft

Resten af dagen puttede vi også SATC og spiste ynglings pizza i sengen mens hundene blev stoppet med kødben så de kunne hygge med det

Anmeld

4. august 2011

tut85

Mit lykkedes i 2. forsøg og kendte derfor ikke rigtig min cyklus.

Første gang gik jeg kun 23 dage i mellem mens.

På dag 27 testede jeg fordi jeg havde det underligt i maven - den var negativ.

På dag 31 testede jeg igen, men negativ

Blev lidt træt af at det mens ikke bare snart kunne komme, så vi kunne komme videre.

Jeg blev ved med at have mens. lignende smerter og der kom ingen mens. og mine bryster var blevet sindsyg ømme, så dag 41 testede jeg igen - og bingo tydelig positiv. Blev helt bange for havde sådan set ikke regnet med det når de andre var negative. Nu var det virkelig rigtigt. Det som fyldte mest i hovedet af mig var at mit arbejde skulle have det af vide ( de ved det ikke endnu 7+0). Det er nok det jeg frygter mest pt. og det fyldte i starten så meget at jeg næsten ikke kunne føle mig glad.

Jeg valgte først at fortælle det til min kæreste på dag 43 om aftenen, da han havde fødselsdag dagen efter. Så en "lille" fødselsdagsgave, men tror den kan huskes.

Anmeld

4. august 2011

raca

super kontroleret og meget planlangte er mine graviditeter...

så tja jeg jeg blev ins ved ÆL.. ventede 14 dage fik taget blodprøve og sygeplejsken ringede så og fortalte hvordan det så ud...

1 gang var jeg gravid men aborterede.. det fortalte i allerede ved tlf opringingen at jeg nok ville.. så ingen glæde der..

2 gang så alt godt ud.. ot tja det var så 4 år venten der var ovre.. og manden viste jo at jeg skulle testes den dag så vi ringede lige kort sammen...

3 gang var lidt anderledes jeg tog en test og skulle ringe hvis den var positiv.. og det var den.. vi var sammen på wc så det var bare at vise testen. ... han viste jo ligesom hvad dag jeg skulle teste...

nå men vi er også dem der ikke fejre bryllupsdag og mors/fars dag og ikke giver jule gaver imellem osv...

så ingen glædes udbrud.. men dyb dyb glæde imellem os...

Anmeld

4. august 2011

frk-stoltze

o1Mutte skriver:

Sådan har jeg det også. Er i et totalt feel good humør idag. Muligvis pga jeg kan få det røde når som helst. Men elsker at læse om andres glæde :-D bliver selv helt vildt glad :-D

Ja det sku dejligt, at man kan glæde sig på andres vegneMen igen, håber snart det er os som skal fortælle det videre

Anmeld

4. august 2011

o1Mutte

Flere der har lyst til at dele deres historie

Anmeld

4. august 2011

rogerrasch

o1Mutte skriver:

Ja hvordan reagerede i da i testede positiv :-D og hvordan fortalte i det til manden og hvordan reagerede han ? :-D jeg tror jeg vil give mig til at hyle af glæde. :-P

min kæreste tog det meget stille og roligt, jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller græde men vi var sammetidig også bange for at glæde os da jeg havde tabt barnet knap halvanden måned inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.