En lille eller mellem hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

B&J

firsttime skriver:

Vi har ikke mindre end 3 franske bulldogs og synes det er en så skøn hund... Det er en stor hund fanget i en lille hunds krop... den er ikke pivet og vores elsker at været med i skoven og på stranden men de er lige så glade for at være hjemme synes de er meget lidt krævende og så skal de jo ikke klippes og de behøver jo ikke at komme i bad særlig tit en nem hund som de fleste børn synes er fantastisk fordi den er lille men at den også kan tåle at blive moslet med den skal bare opdrages lidt "hårdt" da en fransk gerne vil bestemme men hvis bare man opdrager den ordentligt er det den skønneste hund et godt ekstra medlem af familien og virkelig social men bare sørg for hvis i skal ha en fransk at dens lufveje er fine Kan så meget anbefale den race

det er desværre ikke lige den race vi kan lige her hjemme men hvor er du sød du fortælle så meget om den lige detjeg ønskede så skønt at lære en masse om racen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Louise Diana Ovesen

Jeg har to shih Tzu, og de er rigtig familie hunde De er bare ås dejlige, og rigtig glade for børn

Det er også allergi hunde, de fælder næsten ikke, lidt kan ikke undgåes.

De er bare sådan en dejlige race Kan kun anbefales

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Louise Diana Ovesen skriver:

Jeg har to shih Tzu, og de er rigtig familie hunde De er bare ås dejlige, og rigtig glade for børn

Det er også allergi hunde, de fælder næsten ikke, lidt kan ikke undgåes.

De er bare sådan en dejlige race Kan kun anbefales

De er også en sød hund og de er allergi venlige det er kun positivt

Anmeld

27. juli 2011

Louise Diana Ovesen

Ja, det er de De er godt nok lidt pelspleje, men de er bare så dejlige Og det er ikke kun fordi jeg har to små af dem selv

Nogle fra mine familie har en på 10 år nu, og hun er bare så dejlig. Da de fik hende viste jeg bare det skulle være sådan en jeg skulle have når jeg fik mit eget.

Nu har jeg to, og de er biologiske søskendene, og har så også en lille Chihuahua han. Og de har bare så stor glæde af hinanden De kan ikke undvære hinanden overhoved

Den ældste af Shih Tzu er 3 år gammel, og den yngste er 2 år gammel

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Louise Diana Ovesen skriver:

Ja, det er de De er godt nok lidt pelspleje, men de er bare så dejlige Og det er ikke kun fordi jeg har to små af dem selv

Nogle fra mine familie har en på 10 år nu, og hun er bare så dejlig. Da de fik hende viste jeg bare det skulle være sådan en jeg skulle have når jeg fik mit eget.

Nu har jeg to, og de er biologiske søskendene, og har så også en lille Chihuahua han. Og de har bare så stor glæde af hinanden De kan ikke undvære hinanden overhoved

Den ældste af Shih Tzu er 3 år gammel, og den yngste er 2 år gammel

Åhh så fantastisk... ja heldig vis har jeg langtid og god tid til at væge den helt rigtige for os, men dejligt med så meget indformation

'

Anmeld

27. juli 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Jamen jeg er forelsket den er godt nok dejlig ej hold op mit hjerte hopper nu

og alt man læser om den har lige læst lig der er det bare en god og kærlig hund og så nem

Hi hi den er så dejligt en hund - så nem og opdrage . Rolig og kræver ikke lange gåture.

Går f.eks aldrig med snor ... Finder sig i alverdens ting fra Silas.

Eneste minus = hår. Vi er begyndt at få hende trimmet og det hjælper. Men måske også fordi jeg ikke kan gøre rent i samme omfang som før

Anmeld

27. juli 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Hi hi den er så dejligt en hund - så nem og opdrage . Rolig og kræver ikke lange gåture.

Går f.eks aldrig med snor ... Finder sig i alverdens ting fra Silas.

Eneste minus = hår. Vi er begyndt at få hende trimmet og det hjælper. Men måske også fordi jeg ikke kan gøre rent i samme omfang som før

jamen hvis det er det eneste minus så overlever vi helt klar de hår

for det lyder godt nok som en dejlig hund og daniel er ikke så vildt med store hunde så den i størrelsen ville være helt perfekt...

Anmeld

27. juli 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Ja sådan en hund skal vi ikke have, vi skal have en vores dreng kan gå med og nyde og den har sådan en god størrelse

Se lige her - Ej undskyld nu spammer jeg din tråd

Kan ikke finde nogle minusser ved vores

( jo hun snorker men det går )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Se lige her - Ej undskyld nu spammer jeg din tråd

Kan ikke finde nogle minusser ved vores

( jo hun snorker men det går )

jeg må nød til at have sådan en race til næste år og min kæreste så den lige og han er helt vild med den også.. den er bare såååå dejlig og den har alle de ting vi har brug for i den...

hvad gav du for din dejlig hund? og er den ægte med papir eller uden

altså sådan en må jeg eje til den tid altså mit hjerte smelter

Anmeld

27. juli 2011

bullerbassen

B&J skriver:

jeg må nød til at have sådan en race til næste år og min kæreste så den lige og han er helt vild med den også.. den er bare såååå dejlig og den har alle de ting vi har brug for i den...

hvad gav du for din dejlig hund? og er den ægte med papir eller uden

altså sådan en må jeg eje til den tid altså mit hjerte smelter

Ha ha  tror ikke I vil fortryde .. Vi havde en pige for nogle år tilbage som kom flere gange og kikke Salli. Og de har nu fået en magentil. Sallie legekammerat

Jamen vi har givet 5000 kr - der er stambog med hende men ikke nået fansit.

Men de er desværre dyre ( kan koste optil 8000 kr )og man skal passe på indavl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.