En lille eller mellem hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

BabyMus

B&J skriver:

Hej..

til næste år når vi er kommet på plads og alt er alm i hjemmet har vi tænk på en hund..

det skal være en lille eller mellem størrelse, den skal kunne være alene hjemme i mens vi er på arbejde en skøn familie hund.

hvad for en vil i forslå og hvorfor??

Mega krammer her fra

Du kan også prøve at tage denne test inde på Pedigree, så kommer den op med hvilke racer der passer, ud for de spørgsmål man har svaret på. (:

http://pedigree.dk/whatdog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

BabyMus

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå jeg kan heller ikke set noget ondt i dem og de er super smukke af se på, og ja nogle har det jagt i sig andre ikke men lige meget havd er det en super skøn hund ved jeg da vi har en lidt ældre dame der går med sin på vej hjem og den vej går vi altid når vi skal i motion centeret og den går enda løs, men den er såååå sød

Jaa de er bare sååå nuser. (:

Lækkert hun kan gå løs med sin! Det gad jeg også godt, men som sagt, jeg turde det simpelthen ikke.

Jeg ønsker mig også selv en Cavalier King Charles - kunne lige se du havde skrevet om den med en anden. De er altså også for søde, og passer godt på mange mennesker tror jeg. (:

Anmeld

27. juli 2011

B&J

BabyMus skriver:

Du kan også prøve at tage denne test inde på Pedigree, så kommer den op med hvilke racer der passer, ud for de spørgsmål man har svaret på. (:

http://pedigree.dk/whatdog

det vil jeg prøve

Anmeld

27. juli 2011

B&J

BabyMus skriver:

Jaa de er bare sååå nuser. (:

Lækkert hun kan gå løs med sin! Det gad jeg også godt, men som sagt, jeg turde det simpelthen ikke.

Jeg ønsker mig også selv en Cavalier King Charles - kunne lige se du havde skrevet om den med en anden. De er altså også for søde, og passer godt på mange mennesker tror jeg. (:

Ja og testen passede så godt sammen med den JUBII

måske er hun bare heldig, men jeg arbejde i foderland og da hun kom der ind første gang gik den uden snor også, så satten den sig i mellem mine ben kiggede op åhh kæl for mig åhh der fald mit hjerte´hos den

Anmeld

27. juli 2011

CeViss

Jeg vil forslå en Cavalier King Charles Spaniel

Størrelsen er mellem 7 og 12 kg ca.

De kan godt gå 10km men det er absolut ikke noget de behøver.

Og de kræver ikke meget.

Dog er der fuglejæger i dem, men hvis de bliver vand til at gå uden snor fra lille, tror jeg ikke de bare render væk.

Har selv lige arvet min mors hund og han er god som dagen er lang ( er der selvfølgelig rigtig mange hunde der er), men jeg har ingen problemer med ham.

Han kan sagtens være alene og han har kun ødelagt et par kuglepenne.

Men læs lidt om de forskellige racer, så skal I nok finde lige netop den der passer til jer

Anmeld

27. juli 2011

BabyMus

B&J skriver:

Ja og testen passede så godt sammen med den JUBII

måske er hun bare heldig, men jeg arbejde i foderland og da hun kom der ind første gang gik den uden snor også, så satten den sig i mellem mine ben kiggede op åhh kæl for mig åhh der fald mit hjerte´hos den

Hvor heldigt. (:

Åhh altså. De ER simpelthen også for dejlige. Og det blik de bare kan sende. De er jo så smukke at se på. (:

Anmeld

27. juli 2011

B&J

BabyMus skriver:

Hvor heldigt. (:

Åhh altså. De ER simpelthen også for dejlige. Og det blik de bare kan sende. De er jo så smukke at se på. (:

Ja hendes beagle, tryllede mig lige .... elsker hunde der gør det elsker at de bare viser hvis du syntes jeg er dejlig så kæl for mig hvis ikke sender jeg bare større hunde øjne

Anmeld

27. juli 2011

BabyMus

B&J skriver:

Ja hendes beagle, tryllede mig lige .... elsker hunde der gør det elsker at de bare viser hvis du syntes jeg er dejlig så kæl for mig hvis ikke sender jeg bare større hunde øjne

Hi hi ja nemlig. Og så når hun ligger ned, så kan hun godt lige finde på at vende sig helt om på ryggen, og så vil jeg også gerne lige kæles lidt på maven tak. (:

Anmeld

27. juli 2011

B&J

CeViss skriver:

Jeg vil forslå en Cavalier King Charles Spaniel

Størrelsen er mellem 7 og 12 kg ca.

De kan godt gå 10km men det er absolut ikke noget de behøver.

Og de kræver ikke meget.

Dog er der fuglejæger i dem, men hvis de bliver vand til at gå uden snor fra lille, tror jeg ikke de bare render væk.

Har selv lige arvet min mors hund og han er god som dagen er lang ( er der selvfølgelig rigtig mange hunde der er), men jeg har ingen problemer med ham.

Han kan sagtens være alene og han har kun ødelagt et par kuglepenne.

Men læs lidt om de forskellige racer, så skal I nok finde lige netop den der passer til jer

Jeg tror også det er den race det bliver til den tid for den lyder bare så perfekt til os og den lyder så sød rolig og en super dejlig og smuk hund

Anmeld

27. juli 2011

B&J

BabyMus skriver:

Hi hi ja nemlig. Og så når hun ligger ned, så kan hun godt lige finde på at vende sig helt om på ryggen, og så vil jeg også gerne lige kæles lidt på maven tak. (:

jaaa de er super skønne og trylle binder en til at man blodt elsker dem mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.