En lille eller mellem hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

CeViss

B&J skriver:

Jeg tror også det er den race det bliver til den tid for den lyder bare så perfekt til os og den lyder så sød rolig og en super dejlig og smuk hund

Kan jeg godt forstå

Så ikke lige Bullerbassen havde skrevet, men nu har jeg læst det. Og kan kun give hende ret i alt hvad hun skriver.

Du kan jo sige til din kæreste at "sex and the city hunden " altså også kan fås i tre andre farver

Men som Bullerbassen skriver pas på med indavl.

Min mor gav 7000kr for hendes, for 3 år siden.

Men han er alle pengene værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

B&J

CeViss skriver:

Kan jeg godt forstå

Så ikke lige Bullerbassen havde skrevet, men nu har jeg læst det. Og kan kun give hende ret i alt hvad hun skriver.

Du kan jo sige til din kæreste at "sex and the city hunden " altså også kan fås i tre andre farver

Men som Bullerbassen skriver pas på med indavl.

Min mor gav 7000kr for hendes, for 3 år siden.

Men han er alle pengene værd

Jep det passer jeg rigtig meget på så heller give flere penge det vil jeg også for jeg vil heller ikke have indavl...

jamen jeg grinte sådan da han sagde det var en sex and the city hund fordi for under 3uger siden så vi alle på min box og han så sku med

Anmeld

27. juli 2011

CeViss

B&J skriver:

Jep det passer jeg rigtig meget på så heller give flere penge det vil jeg også for jeg vil heller ikke have indavl...

jamen jeg grinte sådan da han sagde det var en sex and the city hund fordi for under 3uger siden så vi alle på min box og han så sku med

Ja nemlig, men det vigtigste er næsten at forældrehundene er hjertescannede osv. Og selvfølgelig at det ikke er en far-datter parring som jeg ved at nogle bruger meget.

Ej hvor er det sjovt  Typisk mænd, hihi

Anmeld

27. juli 2011

*A*

Vi har en Olde English Bulldogge, som er en mellemstor hund. Han er verdens bedste hund, som har et fantastisk sind og er ikke motions krævende - hvilket passer lige til vores lille familie...

Se evt. denne side...

Anmeld

27. juli 2011

B&J

CeViss skriver:

Ja nemlig, men det vigtigste er næsten at forældrehundene er hjertescannede osv. Og selvfølgelig at det ikke er en far-datter parring som jeg ved at nogle bruger meget.

Ej hvor er det sjovt  Typisk mænd, hihi

Jep det har jeg lige læst lidt om men tro mig jeg gemmer den her lige om bag øret så jeg ved når tiden kommer at jeg bare skal ha undersøgt de helt rigtige ting

Anmeld

27. juli 2011

B&J

*A* skriver:

Vi har en Olde English Bulldogge, som er en mellemstor hund. Han er verdens bedste hund, som har et fantastisk sind og er ikke motions krævende - hvilket passer lige til vores lille familie...

Se evt. denne side...

Desværre er det ikke lige min type hund..

men tak fordi du lå linket ind og skrev

Anmeld

27. juli 2011

CeViss

B&J skriver:

Jep det har jeg lige læst lidt om men tro mig jeg gemmer den her lige om bag øret så jeg ved når tiden kommer at jeg bare skal ha undersøgt de helt rigtige ting

Det kan jeg godt forstå :-)

Men hvis der er et eller andet kan du bare sende en privat besked.

Kender rimelig til meget af det, dog ikke alt

men kender en avler som har et program, hvor hun kan regne indavlsprocenten ud og sådan

Anmeld

27. juli 2011

Beka83

Dansk-Svensk gårdhund er en fantastisk familiehund, synes jeg. Den er lille og næsten terrieragtig at se på, men uden deres hidsige temperament. Desuden er den let at "holde", da pelsen ikke kræver en masse pleje. Kender kun glade ejere - også med helt små børn

Synes i det hele taget det er super at vokse op med dyr, mine søskende og jeg lærte tidligt at tage ansvar - og drage omsorg for familiens hunde.

Held og lykke med at finde en, der passer til Jeres familie!

Anmeld

28. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Carl-EmilsMoar skriver:

Beagle?!

Det er da noget af en arbejdshund der kræver enormt meget træning og hjerneaktivering... Det er ihvertfald min erfaring med alle dem jeg har mødt og dem der går til træning oppe ved butikken

Helt enig. Det er en skøn familiehund, men den kræver en hel del motion, stimulering og træning. 

Anmeld

28. juli 2011

skønneunger

B&J skriver:

Jeg læser meget og snakker meget med folk og hunde osv. har arbejdeti en butik med det men viste bare ikke så meget om whippets,

og du har helt ret vi skal nemlig ha meget vejledning og en god snak med en hundetræner for vi skal bare have en der passer 110% til os

hvad med en dansk svensk gårdhund? vi har haft 3 af dem i familen og alle har været rigtig loyale, gode til børn, lærenemme og haft et super sind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.