En lille eller mellem hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.800 visninger
91 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

B&J

Hej..

til næste år når vi er kommet på plads og alt er alm i hjemmet har vi tænk på en hund..

det skal være en lille eller mellem størrelse, den skal kunne være alene hjemme i mens vi er på arbejde en skøn familie hund.

hvad for en vil i forslå og hvorfor??

Mega krammer her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Malene76

B&J skriver:

Hej..

til næste år når vi er kommet på plads og alt er alm i hjemmet har vi tænk på en hund..

det skal være en lille eller mellem størrelse, den skal kunne være alene hjemme i mens vi er på arbejde en skøn familie hund.

Mega krammer her fra

Min far har 2 cocker spanier og kan ikke anbefale en skønnere hund.  

KH Malene

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Malene76 skriver:

Min far har 2 cocker spanier og kan ikke anbefale en skønnere hund.  

KH Malene

Det er også en af de hunde vi har snakket om, men er bange for det jagt hund i dem kommer for meget frem men det er måske ikke så slet. for den skal virkelig passe til os og vi skal gå tur nede i skoven hvor der er andre hunde osv

Anmeld

27. juli 2011

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

Hej..

Mega krammer her fra

Det er jo nogle brede kriterier I har stillet op

Men altså det kommer jo an på hvilken avler man besøger.. skal vi en gang have en til så bliver det en Whippet... Min mutti har en og hun er den bedste og totalt baby fikseret på mig og på børn. Men har også mødt andre whippets der er modsat, men det er en totalt puttehund der elsker sine mennesker.. Men igen du kan også finde en der bare ikke gider mennesker det kommer an på hvor man får den fra

Anmeld

27. juli 2011

DenLykkelige

B&J skriver:

Hej..

Mega krammer her fra

Nogle gode racer er fx :

- Fransk bulldog

- Beagle

- Prazsky Krysarik

- Mops

Det er nemme små racer, uden at blive alt for skrøbelige.. Og har kun erfaring med disse racer som dejlige familiehunde, lærenemme/lærevillige og kærlige

Anmeld

27. juli 2011

Malene76

B&J skriver:

Det er også en af de hunde vi har snakket om, men er bange for det jagt hund i dem kommer for meget frem men det er måske ikke så slet. for den skal virkelig passe til os og vi skal gå tur nede i skoven hvor der er andre hunde osv

Freya og Ronja er ikke specielt "jagtglade". De er super skønne og er med på en lang gåtur omkring i byen og ved fjorden hver dag. Tror aldrig jeg har hørt der var problemer med dem. Måske en ankelt gang med Freya som lige spottede nogle ænder den lige synes den skulle ud og hilse på.

KH Malene

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Carl-EmilsMoar skriver:

Men altså det kommer jo an på hvilken avler man besøger.. skal vi en gang have en til så bliver det en Whippet... Min mutti har en og hun er den bedste og totalt baby fikseret på mig og på børn. Men har også mødt andre whippets der er modsat, men det er en totalt puttehund der elsker sine mennesker.. Men igen du kan også finde en der bare ikke gider mennesker det kommer an på hvor man får den fra

Ja nemlig, selv om man finder en god race kan man sagten så modsætningen... men den hun er lige lovlig for stor til os da vi slet ikke har bil og skal kunne leve i en lejlighed og være hos min mor hvis vi skal noget og hun har katte

Anmeld

27. juli 2011

Ka+Ma=Be

Carl-EmilsMoar skriver:

Jeg vil også SÅ gerne have en whippet!  Det er bare en helt fantastisk hund.

Om den skal være stor, lille eller mellem tror jeg er en meget personlig sag En lille er selvfølgelig nem at have med på farten.

Anmeld

27. juli 2011

Carl-Emil's mor

CSDK<3 skriver:

Nogle gode racer er fx :

- Fransk bulldog

- Beagle

- Prazsky Krysarik

- Mops

Det er nemme små racer, uden at blive alt for skrøbelige.. Og har kun erfaring med disse racer som dejlige familiehunde, lærenemme/lærevillige og kærlige

Beagle?!

Det er da noget af en arbejdshund der kræver enormt meget træning og hjerneaktivering... Det er ihvertfald min erfaring med alle dem jeg har mødt og dem der går til træning oppe ved butikken

Anmeld

27. juli 2011

B&J

CSDK<3 skriver:

Nogle gode racer er fx :

- Fransk bulldog

- Beagle

- Prazsky Krysarik

- Mops

Vi har også snakket om en beagle, den er også sød men igen det er det jagt hund jeg er bange for om det kan træde så meget frem i dem..

og mopser og fransk bulldog er ikke lige min smag øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.