En lille eller mellem hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Millesmammi

Carl-EmilsMoar skriver:

hvorfor skal de trænes spørger jeg lige igen?

Ingen af vores er trænet, ingen af vores har været til hundetræning. Ingen af vores har vi selv trænet. de kan bare deres ting fordi de læser fra hinanden og læser vores behov  jeg kan få et 3 årigt barn til at gå med min 1 år gammel golden retriver der ALDRIG er blevet trænet, han går snorlige

Det handler for mig om kommunikation og om at læse sin hund  men jeg tager også altid fri når vi får en ny hund for at vi kan danne makkerpar

jamen du/i har da trænet jeres til at gå ordenligt i snor f.eks? :-)

det er sådan noget JEG forbinder med træning.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

B&J

Carl-EmilsMoar skriver:

Oki men synes du skal undersøge racen ikke bare fra nettet men evt fra hundegalleri.dk også skrive og spørge nogle af de folk derinde der har racen hvad de mener

Deet har jeg oså tænkt mig og ringe til nogle der virkelig har forstand på racen, for det skal bare ikke være et fejl køb

Anmeld

27. juli 2011

DenLykkelige

B&J skriver:

Jaa der er mange jagt hunde eller der er gemt jagt hunde i dem.. men det kræver også bare den rigtige træning og de rigtige ejer og det er det vi vil

http://www.gipote.dk/racehunde/letter?letter=A

Kig racerne herinde, læs om hvad de er og indeholder, og så evt kontakt en avler, og mød racerne så i kan lære forskellige typer at kende..

Anmeld

27. juli 2011

B&J

CSDK<3 skriver:

http://www.gipote.dk/racehunde/letter?letter=A

Kig racerne herinde, læs om hvad de er og indeholder, og så evt kontakt en avler, og mød racerne så i kan lære forskellige typer at kende..

mange tak hvor er du sød

Anmeld

27. juli 2011

DenLykkelige

B&J skriver:

mange tak hvor er du sød

Selv tak, og det var da så lidt

Anmeld

27. juli 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Åhh nej da jeg viste min kæreste hvad det var for en udbrød han ikke en sex and the city hun

selv om jeg syntes den er nååååde sååå dejlig

Kom og besøg os så ombestemmer han sig - Den skønneste kælen hund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Jaaaa de er også søde... og ja vi har nemlig god med tid og det er også vigtigt for os for det skal bare være den rigtige for os her hjemme og ikke en med for meget krudt i rumpen

Vores nabo har fået en cocker & den passen slet ikke til dem. De er megetr sjældent hjemme & den gør & gør konstant.

Og pigen kan sket ikke gå med den fordi den trækker så meget..

Anmeld

27. juli 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Kom og besøg os så ombestemmer han sig - Den skønneste kælen hund

Jamen jeg er forelsket den er godt nok dejlig ej hold op mit hjerte hopper nu

og alt man læser om den har lige læst lig der er det bare en god og kærlig hund og så nem

Anmeld

27. juli 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Vores nabo har fået en cocker & den passen slet ikke til dem. De er megetr sjældent hjemme & den gør & gør konstant.

Og pigen kan sket ikke gå med den fordi den trækker så meget..

Ja sådan en hund skal vi ikke have, vi skal have en vores dreng kan gå med og nyde og den har sådan en god størrelse

Anmeld

27. juli 2011

firsttime

Vi har ikke mindre end 3 franske bulldogs og synes det er en så skøn hund... Det er en stor hund fanget i en lille hunds krop... den er ikke pivet og vores elsker at været med i skoven og på stranden men de er lige så glade for at være hjemme synes de er meget lidt krævende og så skal de jo ikke klippes og de behøver jo ikke at komme i bad særlig tit en nem hund som de fleste børn synes er fantastisk fordi den er lille men at den også kan tåle at blive moslet med den skal bare opdrages lidt "hårdt" da en fransk gerne vil bestemme men hvis bare man opdrager den ordentligt er det den skønneste hund et godt ekstra medlem af familien og virkelig social men bare sørg for hvis i skal ha en fransk at dens lufveje er fine Kan så meget anbefale den race

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.