Kirke vs.rådhus vs.andet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Anonym

AalborgPigen skriver:

Okay Men den er godt nok fin .. Flot syntes jeg . 

Tusind tak - er også selv vildt glad for den kunne ikke være mere tilfreds, den er lige som jeg kan lide det - enkel og feminin

Held og lykke med det hele - håber I finder ud af, hvad der er mest rigtigt for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Isabella_mor

jeg er ikke gift.. men jeg har en drøm om at blive det.. men jeg ved ikke hvor..

kirken bliver det ikke.. hvilket er fint med mig..

jeg kunne godt tænke mig lidt alá et Vikinge/middelalderbryllup..

men nu får vi se. jeg er ikke begyndt at tænke over det endnu. for kæresten har ikke friet. og han gøre det nok heller aldrig... 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Tusind tak - er også selv vildt glad for den kunne ikke være mere tilfreds, den er lige som jeg kan lide det - enkel og feminin

Held og lykke med det hele - håber I finder ud af, hvad der er mest rigtigt for jer

Mange tak 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

isabellamor skriver:

jeg er ikke gift.. men jeg har en drøm om at blive det.. men jeg ved ikke hvor..

kirken bliver det ikke.. hvilket er fint med mig..

jeg kunne godt tænke mig lidt alá et Vikinge/middelalderbryllup..

men nu får vi se. jeg er ikke begyndt at tænke over det endnu. for kæresten har ikke friet. og han gøre det nok heller aldrig... 

Det lyder spændende Så må du på frierfødder.. Det gjorde jeg.. 

Anmeld

24. juli 2011

oerbaek

Vi blev først gift på rådhuset og senere blev vi velsignet i kirken  

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

oerbaek skriver:

Vi blev først gift på rådhuset og senere blev vi velsignet i kirken  

Blev i gift pga sikkerhed?  

Anmeld

24. juli 2011

Isabella_mor

AalborgPigen skriver:

Det lyder spændende Så må du på frierfødder.. Det gjorde jeg.. 

det tør jeg ikke.. er bange for han siger nej.

Anmeld

24. juli 2011

oerbaek

AalborgPigen skriver:

Blev i gift pga sikkerhed?  

ja og nej  

Min mand havde friet til  mig men så fandt vi ud af at jeg var gravid og så ville jeg ikke, da jeg ikke ville gå op ad kirkegulvet og ligne en flodhest men så i stedet for at vi skulle lave alle mulige papirer som sikkerhed for minmand og vores barn valgte vi at blive gift på rådhuset, på den betingelse af at jeg fik mit kirkebryllup senere det gjorde jeg så også 2 år efter hvor jeg ironisk no også var gravid, men vi havde arrangeret det hele inden vi fandt ud af jeg var gravid

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

isabellamor skriver:

det tør jeg ikke.. er bange for han siger nej.

Det tror jeg helt sikkert ikke.Hvorfor skulle han det ? 

Anmeld

24. juli 2011

Ploffer

AalborgPigen skriver:

Hej piger..

Hvor er i blevet gift, eller ikke gift og hvorfor?

Kæresten og jeg er forlovet.. Og snakker frem og tilbage om hvad der skal ske.. Vi vil meget gerne giftes i kirken.. MEN MEN jeg tror ikke ret meget på gud, så føler lidt at jeg står og "forpligter" mig til noget i kirken.. Og grunden til vi gerne vil giftes er af kærlighed til hinaden (og ikke fordi man ikke kan have kærlighed til hinanden og så IKKE være gift ) Men er noget vi gerne vil, og der ligger overvejelser bag..

Men kom med jeres input  

Jeg skal giftes på lørdag  

Vi skal giftes i den kirke min forlovede er konfirmeret i..... Det har altid været et meget stort ønske fra hans side  Jeg er ikke sådan 100 % troende kristen, men at blive viet i kirken er det rette for os.... synes simpelthen det er for upersonligt med 2 minutter på rådhuset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.