Kirke vs.rådhus vs.andet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Zafir

AalborgPigen skriver:

Shorts og kortæmer.. Det lyder afslappet heheh .. Tillykke med det da.. 

Det var mega mega mega varmt den dag. Så jeg tror han var faldet død om, hvis han havde haft fint tøj på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Muffin_girl

Ploffer skriver:

Tak ¨

Han er rigtig glad for at jeg vil giftes i den kirke..... og selvfølgelig vil jeg det. Der er ikke det jeg ikke ville gøre for ham  Og desuden er det en rigtig hyggelig lille landsbykirke 

Sådan har jeg det også.. Man gør noget for hinanden 

Ej hvor hyggeligt.. 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Den lykkelige skriver:

Kan også godt være det var en borgmester de fik ud.. men i hvert fald kunne de sagtens selv vælge sted.. mener bestemt bare det var en præst.. men måske en borgmester.. i hvert fald en der kan gøre det..

Ja det er jo det vigtigste  

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Zafir skriver:

Det var mega mega mega varmt den dag. Så jeg tror han var faldet død om, hvis han havde haft fint tøj på

Ja det forstår jeg godt.. Puhha da .  

Anmeld

24. juli 2011

Femøre

Den lykkelige skriver:

Kan også godt være det var en borgmester de fik ud.. men i hvert fald kunne de sagtens selv vælge sted.. mener bestemt bare det var en præst.. men måske en borgmester.. i hvert fald en der kan gøre det..

Det tror jeg.

Anmeld

24. juli 2011

Zafir

AalborgPigen skriver:

Ja det forstår jeg godt.. Puhha da .  

Min kjole var 1 lag taisilke og åben ryg Så jeg havde det fint, selv i 35 grader hehe...

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Zafir skriver:

Min kjole var 1 lag taisilke og åben ryg Så jeg havde det fint, selv i 35 grader hehe...

Den lyder smuk Og luftig . 

Anmeld

24. juli 2011

Zafir

AalborgPigen skriver:

Den lyder smuk Og luftig . 

Jæææpz Det var den også

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Zafir skriver:

Jæææpz Det var den også

Hihi  

Anmeld

24. juli 2011

MetteS81

Jeg er ikke gift, men vil hverken giftes i kirke eller på rådhus. Jeg er ikke religiøs på nogen måder, og synes også det er for højtideligt for mig at blive gift i en kirke...og synes at rådhuset er for kedeligt. Håber ik jeg træder nogen over tæerne her... 

MEN..jeg vil derimod meget gerne giftes udendørs, fx i min egen have eller i en park. Uuuh, forestiller mig hvor fint det ville være sådan at stå under åben himmel. Det er nede på jorden og alligevel romantisk, synes jeg  Så sådan vil jeg gerne have det...og hr heldigvis en kæreste der er enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.