Kirke vs.rådhus vs.andet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor er du gift eller ikke?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.565 visninger
156 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2011

Muffin_girl

Hej piger..

Hvor er i blevet gift, eller ikke gift og hvorfor?

Kæresten og jeg er forlovet.. Og snakker frem og tilbage om hvad der skal ske.. Vi vil meget gerne giftes i kirken.. MEN MEN jeg tror ikke ret meget på gud, så føler lidt at jeg står og "forpligter" mig til noget i kirken.. Og grunden til vi gerne vil giftes er af kærlighed til hinaden (og ikke fordi man ikke kan have kærlighed til hinanden og så IKKE være gift ) Men er noget vi gerne vil, og der ligger overvejelser bag..

Men kom med jeres input  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Stjernestoev

Jeg er ikke gift, eller forlovet..
Jeg vil ikke indgå ægteskab, men vil gerne holde bryllupsfest.
Tror ikke på ægteskab.

Anmeld

24. juli 2011

L.J.L

Vi er gift på rådhuset da vi ikke er troende.

Anmeld

24. juli 2011

Lunae

AalborgPigen skriver:

Hej piger..

Kæresten og jeg er forlovet.. Og snakker frem og tilbage om hvad der skal ske.. Vi vil meget gerne giftes i kirken.. MEN MEN jeg tror ikke ret meget på gud, så føler lidt at jeg står og "forpligter" mig til noget i kirken.. Og grunden til vi gerne vil giftes er af kærlighed til hinaden (og ikke fordi man ikke kan have kærlighed til hinanden og så IKKE være gift ) Men er noget vi gerne vil, og der ligger overvejelser bag..

Men kom med jeres input  

Jeg er ikke gift og end ikke forlovet endnu, men jeg har en ide om en borgerlig vielse i en rosenhave, en skov eller måske en strand! Jeg er ikke meget for den religiøse del af kirkebryllup og jeg synes det traditionelle rådhusbryllup er en smule kedeligt!

I bund og grund er omstændighederne ikke så vigtige, men helt klart følelserne bag det

Anmeld

24. juli 2011

ott

AalborgPigen skriver:

Hej piger..

Men kom med jeres input  

Blev gift på rådhuset. Har aldrig haft drømmen om det store bryllup og må tilstå jeg kun blev gift af "praktiske årsager". Selvfølgelig elsker jeg min mand, men det gjorde jeg også da vi ikke var gift. At blive gift er bare det rigtige at gøre når man har børn...

Anmeld

24. juli 2011

samantha1986

AalborgPigen skriver:

Hej piger..

Men kom med jeres input  

Vi skal giftes og det bliver i kirken. Jeg tror ikke på gud, men det betyder meget for mig alligevel at få et kirkebryllup. For mig høre det sig bare til. Og så kan jeg godt lide tanken om at gå op af gulvet mens alle kigger

Anmeld

24. juli 2011

Stjernestoev

Men mine forældre blev gift under et træ i rold skov det regnede vildt meget, men da de skulke til at sige ja til hinanden. Så stoppede det, og solen skinnede resten af dagen

Anmeld

24. juli 2011

Billemyre

Vi blev gift i mine forældres have, under en romantisk "hængepil" (Ikke helt, men det mindede om det 
Det var et byrådsmedlem som kom ud og viede os.

Anmeld

24. juli 2011

Millesmammi

mig og min kæreste er forlovet. her er det kæresten der tænker meget over at blive gift, jeg vil også gerne engang, men det er ikke noget jeg tænker sådan rigtig over ligenu.. men jeg VED at HVIS jeg skal giftes SKAL det være i kirke - ved ikke hvorfor, men sådan har jeg det bare (:

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

samantha1986 skriver:

Vi skal giftes og det bliver i kirken. Jeg tror ikke på gud, men det betyder meget for mig alligevel at få et kirkebryllup. For mig høre det sig bare til. Og så kan jeg godt lide tanken om at gå op af gulvet mens alle kigger

Jeg bryder mig nemlig ikke op at gå og folk kigger på mig.. Men er alligevel noget jeg bare gerne vil opleve  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.