Kirke vs.rådhus vs.andet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

L.J.L

AalborgPigen skriver:

Og hvad gjorde i så? holdte en fest ?? 

Vi holdte den dejligste fest i mine svigerforældres baghave, med alle dem vi holdte af, og det var den mest romantiske dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Muffin_girl

L.J.L skriver:

Vi holdte den dejligste fest i mine svigerforældres baghave, med alle dem vi holdte af, og det var den mest romantiske dag

Nej hvor fint 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Eftersom han friede kort tid inden vi valgte at blive gift, så har vi bare kaldt det for forlovelsesringe - men inden i står der vores bryllupsdato - det er der bare ingen der ved Så den har vi fået kringlet meget godt Vi har købt titaniumringe så de kan holde til lidt af hvert - vi havde ikke råd til at smide 17.500kr. til de hvidguldsringe vi gerne ville have, så fik speciallavet nogen i titanium og endte med at give 3500 i alt inkl. 5 påsatte brillianter og indgravering i begge ringe Og vi er mere end tilfredse - de er SÅ fine!
Vi synes begge sølvringene hurtigt så fesne ud og når de skal holde mange år er sølv ikke vejen frem - og slet ikke når min mand er håndværker

Må jeg se jeres ringe ? Hvor har i fået dem lavet henne?

Vores er i sølv .. med sten i min.. Jeg bestemte dem, eftersom jeg friede til kæresten Og vi skulle have noget enkelt.. Men vores gifteringe skal være i guld.Sådan nogle fine nogle jeg har fundet ..  

Men hvor er det bare en romantisk ting

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

AalborgPigen skriver:

Hej piger..

Hvor er i blevet gift, eller ikke gift og hvorfor?

Kæresten og jeg er forlovet.. Og snakker frem og tilbage om hvad der skal ske.. Vi vil meget gerne giftes i kirken.. MEN MEN jeg tror ikke ret meget på gud, så føler lidt at jeg står og "forpligter" mig til noget i kirken.. Og grunden til vi gerne vil giftes er af kærlighed til hinaden (og ikke fordi man ikke kan have kærlighed til hinanden og så IKKE være gift ) Men er noget vi gerne vil, og der ligger overvejelser bag..

Men kom med jeres input  

Jeg kan godt se det romantiske i det med kirken - synes bare der er så mange omstændigheder man ikke har indflydelse på (salmer, prædiken osv)

min kæreste og jeg er begge helt vilde med vand - jeg elsker at være i det og han elsker alt med både og store skibe og havne.

Mine forældre har sommerhus på en lille ø og jeg kunne forestille mig at vi kunne finde på at blive gift lige i nærheden eller på vandet - gerne lidt intimt og hyggeligt og ikke alt for højtideligt 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Giraffen skriver:

Jeg kan godt se det romantiske i det med kirken - synes bare der er så mange omstændigheder man ikke har indflydelse på (salmer, prædiken osv)

min kæreste og jeg er begge helt vilde med vand - jeg elsker at være i det og han elsker alt med både og store skibe og havne.

Mine forældre har sommerhus på en lille ø og jeg kunne forestille mig at vi kunne finde på at blive gift lige i nærheden eller på vandet - gerne lidt intimt og hyggeligt og ikke alt for højtideligt 

Nej sådan har jeg det også.. Alt for mange ting der bliver for højtidelige.. 
Men dte lyder bare super fint og romantisk.. GOD IDE  

Anmeld

24. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jeg er ikke gift endnu - men når vi skal, så bliver det på Københavns rådhus! Fantastisk smuk bygning!

Jeg er ateist og ingen af os ønsker at gifte os i kirken. Ligesom det heller ikke skulle være i hverken moské, synagoge, eller andre religiøse bygninger

Anmeld

24. juli 2011

Den lykkelige

Vi er ikke gift.. ville gerne have kirke bryllup.. men føler lidt at når man skal have det store skrud på så forpligter det også med en kæmpe fest.. og det gider vi egentlig ikke..
Rådhus vil vi ikke.. så hellere være fri
Men har snakket om hvis man kunne få en præst ud på stranden, i en skov, i sommerhuset eller noget kunne det være kanon ide.. Min moster har et super lækkert sommerhus som ligger på skrænten ud til stranden.. kunne være vildt fedt at blive viet der..

Anmeld

24. juli 2011

Giraffen

AalborgPigen skriver:

Nej sådan har jeg det også.. Alt for mange ting der bliver for højtidelige.. 
Men dte lyder bare super fint og romantisk.. GOD IDE  

måske I også har et eller andet tilfælles som betyder noget for jer begge to ? 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Katte87 skriver:

Jeg er ikke gift endnu - men når vi skal, så bliver det på Københavns rådhus! Fantastisk smuk bygning!

Jeg er ateist og ingen af os ønsker at gifte os i kirken. Ligesom det heller ikke skulle være i hverken moské, synagoge, eller andre religiøse bygninger

Det forstår jeg godt Jeg aner faktisk ikke hvordan der ser ud.. heheh 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Den lykkelige skriver:

Vi er ikke gift.. ville gerne have kirke bryllup.. men føler lidt at når man skal have det store skrud på så forpligter det også med en kæmpe fest.. og det gider vi egentlig ikke..
Rådhus vil vi ikke.. så hellere være fri
Men har snakket om hvis man kunne få en præst ud på stranden, i en skov, i sommerhuset eller noget kunne det være kanon ide.. Min moster har et super lækkert sommerhus som ligger på skrænten ud til stranden.. kunne være vildt fedt at blive viet der..

Sådan har jeg det også Det lyder som en rigtig god ide.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.