Anonym skriver:
forstår ikke helt det der med at blive borgerlig viet inden et kirke bryllup det tager sku lidt af det andet....og hvornår holder man så lige bryllups dag?? begge dage eller hvad??
Kan godt forstå du undrer dig, og havde du spurgt mig for et år siden havde jeg haft det præcis lige som dig, men pludselig var der bare noget i mig som kunne se det spændende og romantiske i at blive hemmeligt gift

For os virkede det helt perfekt, vi kunne nyde hinanden, bare os to, og gøre præcis hvad vi havde lyst til. Jeg valgte med vilje ikke en hvis kjole, for den skal man i mine øjne kun bære én gang

Selvom vi har sagt ja til hinanden er jeg helt sikker på at vores dag i kirken også bliver noget ganske særligt, men på en helt anden måde!
Det med bryllupsdagen, der beholder vi den samme... venter til om 3 år for der falder vores bryllupsdag på en lørdag, så vi får kun én dag

Tror det er en meget individuel ting og man skal gøre det man føler for - og kan man mærke at det føles forkert, så er det ikke det man skal - synes det er helt fair, at du synes der går noget af det, når man gør begge dele, men i vores tilfælde hvor pengene er små og vi gerne vil sikre hinanden og vores søn, så var det vejen frem for os, da vi ikke vil gå på kompromis med festen
Anmeld