Billedstorm fra vores bryllup 2. juni 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.570 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Hasselnødden

Billed 1:

Billed 2: Vores søn Elias, som sov under vielsen

Billed 3: Min mands chef kom med sit lille spillemandsorkester og slog tonen an, med en svensk bryllupsmelodi i mens vi gik hinanden i møde.

Billed 4: Vores brudevals på stranden

Billed 5: Min barndomsveninde skulle lige se at jeg havde strømpebåndet på

Billed 6: Mandens chef og kompagnon.

Billed 7: Byrådsmedlem Lars der viede os da borgmesteren ikke kunne den dag.

Billed 8,9,11,12: Vores gæster der ikke vidste noget. Hvad der blev talt om i disse minutter aner jeg ikke for stod omklædt inde i et meget varmt rum med min søster, meget spændt og meget nervøs og en anelse pirrelig fordi tiden trak ud

Billed 13: Min mand venter på mig

Billed 14: Min far følger mig ned af sandstien og min søster holder kjolen. Kjolen ser særdeles spøjs ud

Billed 15: Forenet - min mand og jeg er rørte

Billed 16: Brudevalsen

Billed 17: Manden får klippet sokken af (nogen få vidste besked)

Billed 18: Vores gæster og os

Billed 19: Min søster og hendes brudepigeblomst

Billed 20: Jeg undskylder for at have været en lille smule bridezilla, dette skyldtes at de kom for tidligt og derudover snakkede over sig, da vi sagde velkommen til - dejligt I ville komme hvorpå chefen siger; Jamen selvfølgelig vil vi da det, når vi skal spille brudevalsen!  dette var lige ved siden af pattegrisen, 5 minutter før jeg skulle ind og skifte om  Så måtte jo pænt undskylde efterfølgende for et minuts bridezilla-humør

.. og ja, nu kan I bare se resten af billederne. De er desværre ikke i kronologisk rækkefølge, men sådan må det være. Kan desværre ikke bytte rundt på dem her på baby.dk. (obs!)

Fantastisk drømmebryllup vi fik og alt klappede som vi ønskede og havde forestillet os og suk, jeg fik min smukke mand som husbond og jeg blev hans kone  Og Elias fik forenede og lykkeligere forældre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

malliebooh

Hvor er du bare gude smuk!

- og tillykke med det!

Anmeld

30. juni 2011

Novbaby

allerførst! STORT tillykke  Hvor er det bare en smuk kjole, du ser super smuk ud!

Anmeld

30. juni 2011

Mira0911

Hvor er det altså nogle gode billeder... Stort tillykke.... 

Anmeld

30. juni 2011

otlitrom

Hvor er I flotte. Jeg håber I havde en fantastisk dag. Jeg kan kende stedet I har været, og den ene spillemand kan jeg se Man er vel lidt lokal!

Smuk smuk kjole!!

Tillykke

Anmeld

30. juni 2011

lailamik

Ej hvor er i bare søde, og Tillykke med det  Btw mega flott kjole, og shit du er slank og smuk!! 

Anmeld

30. juni 2011

Hasselnødden

MalleH skriver:

Hvor er du bare gude smuk!

- og tillykke med det!

Sikke nogen dejlige og smukke ord, tusinde tak

Anmeld

30. juni 2011

merichs

Stort tillykke med dagen. Ih hvor du stråler og hvor er du smuk

Anmeld

30. juni 2011

Hasselnødden

Novbaby skriver:

allerførst! STORT tillykke  Hvor er det bare en smuk kjole, du ser super smuk ud!

Tusinde tak for de dejlige ord Jeg følte mig også bare som en drøm, der gik min mand i møde. Men da der var gået en time smuttede jeg tilbage i mit afslappede tøj så jeg kunne være moar igen

Anmeld

30. juni 2011

Hasselnødden

Mira0911 skriver:

Hvor er det altså nogle gode billeder... Stort tillykke.... 

Ja og det var jo kun nogen af dem  pyh det har taget lidt tid at finde nogen frem, for der har været mindst 3 eller 4 kameraer igang den dag på det tidspunkt, og vi har endnu ikke fået alle billederne. Men det er virkelig dejligt at have så mange vinkler og minder at se tilbage på fra dagen  Og mange tusinde tak  for lykkeønskningen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.