Billed 1:
Billed 2: Vores søn Elias, som sov under vielsen 
Billed 3: Min mands chef kom med sit lille spillemandsorkester og slog tonen an, med en svensk bryllupsmelodi i mens vi gik hinanden i møde.
Billed 4: Vores brudevals på stranden
Billed 5: Min barndomsveninde skulle lige se at jeg havde strømpebåndet på 
Billed 6: Mandens chef og kompagnon.
Billed 7: Byrådsmedlem Lars der viede os da borgmesteren ikke kunne den dag.
Billed 8,9,11,12: Vores gæster der ikke vidste noget. Hvad der blev talt om i disse minutter aner jeg ikke for stod omklædt inde i et meget varmt rum med min søster, meget spændt og meget nervøs og en anelse pirrelig fordi tiden trak ud 
Billed 13: Min mand venter på mig 
Billed 14: Min far følger mig ned af sandstien og min søster holder kjolen. Kjolen ser særdeles spøjs ud 
Billed 15: Forenet - min mand og jeg er rørte 
Billed 16: Brudevalsen
Billed 17: Manden får klippet sokken af (nogen få vidste besked) 
Billed 18: Vores gæster og os 
Billed 19: Min søster og hendes brudepigeblomst 
Billed 20: Jeg undskylder for at have været en lille smule bridezilla, dette skyldtes at de kom for tidligt og derudover snakkede over sig, da vi sagde velkommen til - dejligt I ville komme hvorpå chefen siger; Jamen selvfølgelig vil vi da det, når vi skal spille brudevalsen!
dette var lige ved siden af pattegrisen, 5 minutter før jeg skulle ind og skifte om
Så måtte jo pænt undskylde efterfølgende for et minuts bridezilla-humør 
.. og ja, nu kan I bare se resten af billederne. De er desværre ikke i kronologisk rækkefølge, men sådan må det være. Kan desværre ikke bytte rundt på dem her på baby.dk. (obs!)
Fantastisk drømmebryllup vi fik og alt klappede som vi ønskede og havde forestillet os og suk, jeg fik min smukke mand som husbond og jeg blev hans kone
Og Elias fik forenede og lykkeligere forældre