Kirke vs.rådhus vs.andet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Muffin_girl

Brams skriver:

Vi blev gift i en kirke, jeg tror på Gud og kunne ikke forestille mig at blive gift et andet sted

Det kan jeg kun sige..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Femøre

Vi er gift i kirken, både fordi vi begge er troende nok til at det skal forkyndes til Gud, at vi hører sammen, og fordi jeg altid har drømt om et kirkebryllup, at stå hvid brud, blive ført op af min far og alt det, der hører med. Da vi fik Freya, den ældste, havde vi også diskussionen om vi "bare" skulle giftes på rådhuset, for at få papirer på hinanden, men det fravalgte vi, fordi det for os ikke ville være et rigtigt bryllup.

Anmeld

24. juli 2011

Billemyre

AalborgPigen skriver:

Ej hvor sjovt.. Kan man da kalde et LYN LYN bryllup  

Men jeg ville nok også have gjort som jer, eller rettere sagt ved jeg at jeg ville have gjort  

Hehe, ja, det var liiige en tand for morsomt for vores smag 

Det var meget romantisk - Der var oven i købet en lille sti, der førte ned til pletten under træet, så jeg kunne sørme også blive "ført op" af min far 

Det er helt klart anbefalelsesværdigt!

Held og lykke med brylluppet, når det er 

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Billemyre skriver:

Hehe, ja, det var liiige en tand for morsomt for vores smag 

Det var meget romantisk - Der var oven i købet en lille sti, der førte ned til pletten under træet, så jeg kunne sørme også blive "ført op" af min far 

Det er helt klart anbefalelsesværdigt!

Held og lykke med brylluppet, når det er 

Ja hehe. Ej hvor er det fint.. sikken romantisk  

Tak.. 

Anmeld

24. juli 2011

Billemyre

AalborgPigen skriver:

Ja hehe. Ej hvor er det fint.. sikken romantisk  

Tak.. 

Selv tak 

Anmeld

24. juli 2011

Anonym

AalborgPigen skriver:

Så syntes jeg også det var en god ide.. Klogt valg  

Jeg er nemlig også studerende indtil om ½ år.. Og så elev i 2 år.. Så vi har heller ikke penge til det.. Men vil bare så gerne 

Ja man skal sku passe på.. Især min farmor hun sladrer SÅ MEGET.. Min faster skulle giftes på rådhuset, og ingen skull evide det.. Men alligevel fortalte min farmor det til MIG og til samtlige andre som hun mødte.. Typisk  

Den er svær... hvis vi kunne havde vi holdt det store kirkebryllup med det samme, men da situationen ikke lige var til det, måtte vi gøre noget andet - og synes egentlig det er den bedste løsning - så er der ikke nogen der føler sig forfordelt og omvendt - alle er redt over én kam og ALLE kommer til at måbe når præsten fortæller at vi er gift og bare skal velsignes!

Min mor får et føl! Haha Glæder mig til at se hendes ansigt om 3 års tid

Anmeld

24. juli 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Blev gift i det fri. I en flot sten cirkel under en masse grønne træer :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. juli 2011

Anonym

Vi er gift i kirken men er bestemt ikke meget relgiøse....vi tror på gud og så er det det....min mand ville bare ikke giftes på rådhuset eller have en borgerlig vielse....hans holdning er at så er man ikke gift....men bare registret partner....jeg har tidligere været borgerlig viet og det kan slet ikke sammen lignes med at blive gift i en kirke....det andet var sådan en flad fornemmelse.....

Anmeld

24. juli 2011

Muffin_girl

Femøre skriver:

Vi er gift i kirken, både fordi vi begge er troende nok til at det skal forkyndes til Gud, at vi hører sammen, og fordi jeg altid har drømt om et kirkebryllup, at stå hvid brud, blive ført op af min far og alt det, der hører med. Da vi fik Freya, den ældste, havde vi også diskussionen om vi "bare" skulle giftes på rådhuset, for at få papirer på hinanden, men det fravalgte vi, fordi det for os ikke ville være et rigtigt bryllup.

Det syntes jeg er et godt valg Dejligt ..  

Anmeld

24. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Den er svær... hvis vi kunne havde vi holdt det store kirkebryllup med det samme, men da situationen ikke lige var til det, måtte vi gøre noget andet - og synes egentlig det er den bedste løsning - så er der ikke nogen der føler sig forfordelt og omvendt - alle er redt over én kam og ALLE kommer til at måbe når præsten fortæller at vi er gift og bare skal velsignes!

Min mor får et føl! Haha Glæder mig til at se hendes ansigt om 3 års tid

forstår ikke helt det der med at blive borgerlig viet inden et kirke bryllup det tager sku lidt af det andet....og hvornår holder man så lige bryllups dag?? begge dage eller hvad??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.