Kirke vs.rådhus vs.andet ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Muffin_girl

132319 skriver:

HVIS jeg nogensinde skulle giftes, hvilket KUN skulle være af praktiske årsager, ville det blive på rådhuset og derefter holde en fest for alle vennerne hvor pladder romantiske taler var et absolut no go

Jeg er slet ikke til det der med hvid kjole, kirkebryllup, 500 taler og holder mig generelt så langt væk fra bryllupper som muligt. Var til det mest rædsomme i sommer, hvor bruden og gommen tudede HELE tiden, det var frygteligt
Derfor er jeg ret god til at finde på undskyldninger når jeg bliver inviteret til et bryllup

Hahahha jeg fik mig da lige et grin .. Så du er totalt anti bryllup..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Muffin_girl

Preghiera skriver:

Jeg er ikke gift (endnu) men hvis jeg skal giftes så bliver det på rådhuset.

Jeg er ikke troende og heller ikke medlem af folkekirken. Desuden har jeg -af samme grund- slet ikke lyst til at blive gift i kirken.

Det er forståeligt  

Anmeld

25. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Vælger at skrive som ano da vi skal giftes til okt næste år
 og der er endnu INGEN der ved det
vi ved ikke hvor det bliver endnu, jeg kunne godt tænke mig et udendøres bryllup, nær en sø/strand eller li.
bare jeg får kjolen og syntes ikke at det passer til rådhuset..

Ja de fleste piger drømmer vel om at få en hvid kjole Så man føler sig som en prinsesse  

Og tillykke med i skal giftes 

Anmeld

25. juli 2011

Muffin_girl

sarahb skriver:

vi blev viet islamisk og derefter rådhuset. Men vi har ikke holdt nået.
men så på vores 10 års dag næste år skal vi forny vores ægteskabs løfter i Central park i NY, med det hele, hvis kjole, gæster og romantik og hygge!

Ej hvor er det dog romantisk Hvorfor lige i Central Park ? 

Anmeld

25. juli 2011

sarahb

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er det dog romantisk Hvorfor lige i Central Park ? 

Jeg var i NY sidste år og da jeg gik inde i parken, så var jeg taget med storm, Det var fantastisk og den vildeste følelse jeg fik i kroppen. Helt ubeskriveligt, med en stille lækker oase midt i en storby der oser af skyskrabere og taxaer og trafik. Man lukkede sig helt ude fra storby livet og gik rundt som om man havde set et af verdens vidundere, helt vildt. Og mellem de lækre store træer kunne man ane de kæmpe skyskrabere der tittede frem! Så fantastisk!
Og der havde jeg besluttet mig!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2011

Wimmie

AalborgPigen skriver:

Hvorfor kunne det andet ikke lade sig gøre ? 

Ham der skulle have viet os i det fri var en ven der var pensioneret præst, og han fik ikke lov af kirken (det skulle igennem præsten i vores eget sogn og han ville ikke give lov).

Ingen fra rådhuset i Kolding hvor vi skulle vies ville gøre det uden for rådhuset - så derfor endte det som det gjorde; hvilket jo var fint nok i sidste ende

Anmeld

25. juli 2011

kirsti

Jeg er ikke gift og bliver det aldrig!

Jeg har altid gerne ville have et kæmpe prinsessebryllup men efter at være blevet ansat som socialrådgiver på kontanthjælpsområdet er der bare så mange økonomiske grunde til jeg ikke vil giftes.

1. selvom du er i a-kasse er der ingen sikkerhed for ikke at ryge på kh da der nu er en grænse på 2 år på a-kasse

2. bliver man syg og falder for varighed eller vurderes ikke at være uarbejdsdygtig på alle områder hedder den kontanthjælp. (og det sker rigtig ofte)

3. falder du i på pkt 1 og 2 så er der det kære begreb forsørgerpligt på kontanthjælp så tjener din ægtefælle mere end 27.000 (såfremt i har hjemmeboende børn) så får man nix og en skid. Har i ikke børn så er den helt nede på 20,000.

4. er begge på kontanthjælp, hvilket jo ikke længere er urealistisk ud fra pkt 1 og 2 så er der det kære loft der gør at kontanthjælpen samt boligstøtte kan nedsættes.

Anmeld

25. juli 2011

Wimmie

sarahb skriver:

Jeg var i NY sidste år og da jeg gik inde i parken, så var jeg taget med storm, Det var fantastisk og den vildeste følelse jeg fik i kroppen. Helt ubeskriveligt, med en stille lækker oase midt i en storby der oser af skyskrabere og taxaer og trafik. Man lukkede sig helt ude fra storby livet og gik rundt som om man havde set et af verdens vidundere, helt vildt. Og mellem de lækre store træer kunne man ane de kæmpe skyskrabere der tittede frem! Så fantastisk!
Og der havde jeg besluttet mig!!

Enig - jeg eeeeelsker Central Park; den er så smuk og hyggelig

Anmeld

25. juli 2011

sarahb

kirsti skriver:

Jeg er ikke gift og bliver det aldrig!

Jeg har altid gerne ville have et kæmpe prinsessebryllup men efter at være blevet ansat som socialrådgiver på kontanthjælpsområdet er der bare så mange økonomiske grunde til jeg ikke vil giftes.

1. selvom du er i a-kasse er der ingen sikkerhed for ikke at ryge på kh da der nu er en grænse på 2 år på a-kasse

2. bliver man syg og falder for varighed eller vurderes ikke at være uarbejdsdygtig på alle områder hedder den kontanthjælp. (og det sker rigtig ofte)

3. falder du i på pkt 1 og 2 så er der det kære begreb forsørgerpligt på kontanthjælp så tjener din ægtefælle mere end 27.000 (såfremt i har hjemmeboende børn) så får man nix og en skid. Har i ikke børn så er den helt nede på 20,000.

4. er begge på kontanthjælp, hvilket jo ikke længere er urealistisk ud fra pkt 1 og 2 så er der det kære loft der gør at kontanthjælpen samt boligstøtte kan nedsættes.

jeg vil hellere giftes med den jeg elsker end at tænke på dette.
Jeg er af det sind at der altid er arbejde og jeg ender ikke bare på kontanthjælp eller sidder på Dagpenge i 2 år.
Der kan selvfølgelig ske ulykker osv men kan ikk leve mit liv i frygt for hvad der vil ske.

Anmeld

25. juli 2011

Wimmie

Kan da lige smide 2 stemningsbilleder fra vores 2 forskellige bryllupper

1. Ris i fjæset uden for Odense Rådhus

2. Udendørs vielse på Gammelrøj i Kolding

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.