Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Muhmi

Babylil skriver:

Hvilket navn kan I bedst lide? Kom evt. med et forslag til fornavn og mellemnavn blandt de anførte navne

HELT KLART Nikita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Babylil

Muhmi skriver:

HELT KLART Nikita

Det er også et sejt navn

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Muhmi skriver:

HELT KLART Nikita

Det er også et sejt navn

Anmeld

16. juli 2011

Muhmi

Det er også et sejt navn

Meget!! Får accosiationer til ja... Nikita og hun er sku en cool babe

Anmeld

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Hvilket navn kan I bedst lide? Kom evt. med et forslag til fornavn og mellemnavn blandt de anførte navne

Åhh har stemt Rosabella.  Hvor er det bare så fiiint altså. Suk. (:

Jeg har også læst i et blad om en der hed Rosalina, som en anden bruger skrev. Men Rosabella, wow. Tror lige jeg vil tilføje det på min egen liste, hvis det er i orden?

Men ellers er dine andre navne nu også rigtig gode. Og synes godt man kan sætte dem sammen med hinanden.

Men vil I så gerne have et lidt specielt fornavn, og så et lide mere almindelig andet navn, eller skal det også helst være specielt?

Anmeld

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Har lige prøvet at sætte de navne som du har sammen, og synes da de her er rigtig fine:

Anastasia Nikita - Anstasia Celina

Rosabella Celina - Rosabella Nikita

Nikita Fleur - Nikita Celina

Fleur Celina

Celina Fleur - Celina Anastasia - Celina Rosabella - Celina Nikita

Anmeld

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Men sig mig, er Rosabella overhovedet godkendt? Når man skriver det på Danmarks Statistik skriver den bare det med at der højest er 2 som hedder det i Danmark. Så enten er der kun 2 der hedder det, eller også er det ikke godkendt. Men det ville vel ikke være noget problem at få det godkendt det hvis det var vil jeg tro, der er jo ikke noget underligt eller noget ved det navn. Det er jo bare to i forvejen godkendte navne som er sat sammen.

Det er godt nok fint. (:

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Men sig mig, er Rosabella overhovedet godkendt? Når man skriver det på Danmarks Statistik skriver den bare det med at der højest er 2 som hedder det i Danmark. Så enten er der kun 2 der hedder det, eller også er det ikke godkendt. Men det ville vel ikke være noget problem at få det godkendt det hvis det var vil jeg tro, der er jo ikke noget underligt eller noget ved det navn. Det er jo bare to i forvejen godkendte navne som er sat sammen.

Det er godt nok fint. (:

Hihi ja det er rigtig fint og det har en speciel betydning for min familie og jeg, derfor skal min datter hedde det, hvis det bliver en pige. Synes at jeg så, at det er godkendt og at ingen hedder det? Øv hvis der er to der hedder det. Men hvis det ikke er godkendt, bliver det nok godkendt, som du siger Det betyder jo smuk blomst

Anmeld

17. juli 2011

Jemion

Vis vores lille guldklump havde været en pige skulle hun have heddet Fleur Bella Så det har jeg stemt på Fleur synes det er så smukt et navn

Anmeld

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Hihi ja det er rigtig fint og det har en speciel betydning for min familie og jeg, derfor skal min datter hedde det, hvis det bliver en pige. Synes at jeg så, at det er godkendt og at ingen hedder det? Øv hvis der er to der hedder det. Men hvis det ikke er godkendt, bliver det nok godkendt, som du siger Det betyder jo smuk blomst

Ihh jamen det er bare så hyggeligt når der er en historie til navnet og det betyder noget for jer synes jeg. (:

Jamen jeg ville lige farve det over med min gule overstregningstush i navnebogen, og så kunne jeg ikke finde det. Så gik jeg ind på Danmarks Statistik. Og så stod der det der. Og det betyder så at det enten ikke er godkendt eller at der kun er højest 2 som hedder det som der står.

For den bog jeg har er fra 2007 så hvis det ikke står i der, så har det ikke være godkendt på det tidspunkt. Så kan det jo godt være der måske er en der har fået det godkendt efterfølgende, men som sagt, det burde ikke være noget problem at få det godkendt. Og slet ikke med alle de navne der ellers bliver godkendt for tiden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.