Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babylil skriver: Ha ha ja det er faktisk lidt sjovt Men hey - man skal jo få navnene et eller andet sted fra. Hihi det er alle sammen nogen rigtig flotte navne
Ha ha ja det er faktisk lidt sjovt Men hey - man skal jo få navnene et eller andet sted fra. Hihi det er alle sammen nogen rigtig flotte navne
Nemlig Vil i vide kønnet nu, eller venter i ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babylil skriver: Ej hvor er det ærgerligt, men altså, så er det jo godt at hun også har et mellemnavn
Ej hvor er det ærgerligt, men altså, så er det jo godt at hun også har et mellemnavn
Mileva skriver: Nemlig Vil i vide kønnet nu, eller venter i ?
Vi vil gerne vide det, så kan jeg jo købe masser af sødt kønsbestemt babytøj og indrette børneværelse ihh er så glad hehe
Babylil skriver: Vi vil gerne vide det, så kan jeg jo købe masser af sødt kønsbestemt babytøj og indrette børneværelse ihh er så glad hehe
Hehe, det forstår jeg godt! Synes man for et helt andet forhold til den lille når man kender kønnet - så er det ikke bare 'den' men han eller hun
Mileva skriver: Hehe, det forstår jeg godt! Synes man for et helt andet forhold til den lille når man kender kønnet - så er det ikke bare 'den' men han eller hun
Ja nemlig Og kønsbestemt tøj er altså sjovere at købe
Har selv en lille Celina, som lige er fyldt 2 år Så selvfølgelig stemmer jeg for dét smukke navn
Celina Lucia ......Det syntes jeg lyder så flot!
Nikita eller Celina, Celina er klart min favorit.De andre er jeg slet ikke vilde med, specielt Fleur og Anastasia synes jeg ikke om. Håber i finder dte navn i bedst selv synes som
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128