Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Chamomile

Jeg ville have stemt både Fleur og Celina, min datter er navngivet Fleur Celina. Elsker de 2 navne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Worldwide

Babylil skriver:

Ja, det behøver hun jo ikke, men synes bare det er fedt, at have noget at vælge mellem

Jeg bruger selv mit mellemnavn og det er jeg rigtig glad for.

Yes, det klinger rigtig godt, Anastasia Rosabella. Kan blive ved med at sige det og bliver ikke træt af det.

Lorelai Isabella er virkelig smukt, wauuuu der findes virkelig mange smukke kombinationer, skønne navne

Tak  Hun skulle faktis have heddet Lorelai Mileva - meeen det var lige at stramme den lidt med unike navne synes vi.. Så hun fik nok et af de mest brugte navne i dk som mellemnavn..

Hun er den eneste i DK der hedder Lorelai, så det er jo lidt specielt Hvad navne er i mest til? All-over navne? Engelsk udtalte navne, danske osv? Eller? Der findes et hav af vildt flotte navne og sætte dem sammen gør det jo bare 1000 gange mere unikt

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

banditten2011 skriver:

det var os et sødt mellemnavn  man kan sikkert godt ændre menning men det navn vi har til vores dreng har været det eneste indtil videre og jeg er i 23 uge så kan jo os nå at skifte menning men tror bestemt ikk jeg gør det

He he ej hvor godt, men tænker også, hvad nu hvis babyen ikke ligner det navn, man har tænkt sig at give den. Det har jeg hørt om. Ihh hvor ville det være øv.

Jeg har også et drengenavn og dertilhørende mellemnavn, som jeg er helt vild med. Tror ikke at noget navn kan ændre min mening

Anmeld

16. juli 2011

banditten2011

Babylil skriver:

He he ej hvor godt, men tænker også, hvad nu hvis babyen ikke ligner det navn, man har tænkt sig at give den. Det har jeg hørt om. Ihh hvor ville det være øv.

Jeg har også et drengenavn og dertilhørende mellemnavn, som jeg er helt vild med. Tror ikke at noget navn kan ændre min mening

jaah det ville være øv hehe men det styrer man vel lidt selv om man syntes den lille ligner en der kan hedde det navn eller ej

må jeg hører drengenavnet ??

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Mileva skriver:

Tak  Hun skulle faktis have heddet Lorelai Mileva - meeen det var lige at stramme den lidt med unike navne synes vi.. Så hun fik nok et af de mest brugte navne i dk som mellemnavn..

Hun er den eneste i DK der hedder Lorelai, så det er jo lidt specielt Hvad navne er i mest til? All-over navne? Engelsk udtalte navne, danske osv? Eller? Der findes et hav af vildt flotte navne og sætte dem sammen gør det jo bare 1000 gange mere unikt

Vi er nok all around, bare det er smukke og unikke navne 

Jeg har studeret navne fra en masse forskellige nationaliteter, og der er så mange smukke navne kombinationer 

Er ret vild med Lorelai. He he det havde jeg slet ikke tænkt på og det er så sejt, at der ikke er andre der hedder det

Isabella er også et skønt navn, bare irriterende at så mange hedder det, men igen, hvis man har et unikt navn, kan man jo godt have et normalt navn ved siden af

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

jaah det ville være øv hehe men det styrer man vel lidt selv om man syntes den lille ligner en der kan hedde det navn eller ej

må jeg hører drengenavnet ??

Ja, det gør man vel Men har bare hørt, at nogle virkelig havde tænkt, at det bare slet ikke passede til babyen, men lad os håbe, at det sker sjældent.

Drengenavnet er Sean (udtales på amerikansk). Det er jeg helt vild med. Sidder stadig og leger med et mellemnavn til det, da der er så mange kønne navne, og kan ikke beslutte mig. Men Sean er bestemt Må jeg høre dit drengenavn?

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Celina var højt på min liste, men manden var desværre ikke til det...

Så har stemt Celina

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

Babylil skriver:

Vi er nok all around, bare det er smukke og unikke navne 

Jeg har studeret navne fra en masse forskellige nationaliteter, og der er så mange smukke navne kombinationer 

Er ret vild med Lorelai. He he det havde jeg slet ikke tænkt på og det er så sejt, at der ikke er andre der hedder det

Isabella er også et skønt navn, bare irriterende at så mange hedder det, men igen, hvis man har et unikt navn, kan man jo godt have et normalt navn ved siden af

Det har du helt ret i! Efter kongenfamillien fik en Isabella er der rigtig mange der har brugt det

Du må da gerne 'låne' det Som vores præst sagde da vi var oppe og få det godkendt "ja, vent i at se om 3-5 år så hedder alle sku sikkert nok Lorelai"

Igennem hele min graviditet så jeg tonsvis af serier og film, og hver gang jeg faldt over et navn jeg godt kunne lide, skrev jeg det ned Det var en meget lang liste!

Så da vi havde været til MD scanning og da der gemte sig en pige derinde, gik der ikke mere end 1 uge, så vidste vi hvad hun skulle hedde! Hun var bare ikke andet end en Lorelai da hun kom ud! En stædig og virkelig bevidst pige

Anmeld

16. juli 2011

lycly

Jeg har stemt Celina , men det er fordi jeg ikke er så meget til lange navne Men hvis jeg skulle vælge et fornavn og mellemnavn blandt navnene synes jeg at Celina Rosabella lyder rigtig flot

Anmeld

16. juli 2011

banditten2011

Babylil skriver:

Ja, det gør man vel Men har bare hørt, at nogle virkelig havde tænkt, at det bare slet ikke passede til babyen, men lad os håbe, at det sker sjældent.

Drengenavnet er Sean (udtales på amerikansk). Det er jeg helt vild med. Sidder stadig og leger med et mellemnavn til det, da der er så mange kønne navne, og kan ikke beslutte mig. Men Sean er bestemt Må jeg høre dit drengenavn?

jaah håber godt nok os mit passer når han kommer ud hehe..

han ska hedde Mico og såå slås vi om efternavn da vi begge har jordens kedeligste efternavne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.