Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Nårh ok, har du børn? Kan se du er fra Sjælland og det er jeg nemlig også, så ville bare lige høre hehe

Nej desværre ikke endnu. Men ville rigtig gerne. Men skal lige ha en far først. (; så der kommer nok til at gå lidt tid endnu hehe. Desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

*A*

Er Nikita ikke er drengenavn?

Anmeld

17. juli 2011

Lunae

Babylil skriver:

Hvilket navn kan I bedst lide? Kom evt. med et forslag til fornavn og mellemnavn blandt de anførte navne

Jeg har stemt fleur, men mest fordi jeg ikke kunne stemme, at jeg ikke bryder mig om nogle af dem! Jeg synes dog at fleur kunne være sødt som mellemnavn.

Fx

Sophie fleur
Amalie fleur
Mathilde fleur
Marie fleur

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Takker. (:

Er det noget man må høre eller? Det er helt okay hvis du helst vil beholde det for dig selv. Kunne bare være hyggeligt at høre. (:

Jeg har en spansk mor og hendes spanske mor hed Rosa. Hun døde af brystkræft som 53-årig, da jeg kun var 9 måneder gammel. Min mormor boede i Spanien, men min mor var flyttet til Danmark, så min mormor fik ikke set mig så tit, så har aldrig rigtig kendt hende. Men tilsyneladende ligner jeg hende på en prik udseende og personlighedsmæssigt

Min mor valgte, at døbe mig Rosa til mellemnavn efter min mormor og mine spanske rødder. Når jeg er i Spanien bliver jeg kaldt Rosa og det betyder meget for dem.

Jeg er også rødhåret, så Rosa passer rigtig godt til mig, hehe.

Da jeg blev gravid spurgte min mor mig, om jeg ville videreføre hendes mors navn Rosa til min datter, bare som mellemnavn. Det ville jeg gerne, men legede lidt med kombinationerne og fandt frem til at Rosabella er smukt. Så det er en tradition at hedde noget med Rosa efter min spanske mormor.

For et par uger siden fik jeg af vide, at min mor højst sandsynligt havde fået brystkræft og hun er 53 år, ligesom min mormor var. Det viste sig, at der heldigvis ikke var noget alligevel, men jeg var bare så ked af det og det bekræftede bare at min baby skal hedde Rosabella. Så smukt og en skøn historie om hendes spanske oldemor og spanske familie Hun skal vide, hvor hun stammer fra den lille blomst

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Nej desværre ikke endnu. Men ville rigtig gerne. Men skal lige ha en far først. (; så der kommer nok til at gå lidt tid endnu hehe. Desværre.

He he okay ja ellers er det lidt svært Er du bare herinde på baby.dk for at være skruk Jeg har altid været så skruk og synes det er på tide, at jeg får et barn nu, selvom jeg kun er 24, hehe

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Jo det må det da gøre! Så er der jo ingen problemer. Så er der bare kun 1-2 der hedder det, og så har de fået det godkendt. (:

Ihh, det er jeg glad for. Hvor er det spændende, at der kun er 1-2 der hedder det

Anmeld

17. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Babylil skriver:

Hvilket navn kan I bedst lide? Kom evt. med et forslag til fornavn og mellemnavn blandt de anførte navne

Skal jeg vælge et navn så Rosabella. Mest fordi Rosa er super fint, og så kender jeg en Bella der er super sej.

Skulle jeg komme med et forslag, skulle det være Rosalinn/Rosalynn som fornavn.  

Til Rosabella, synes jeg et melllemnavn er overflødigt, da det allerede er sammensat af to navne. 

Som mellemnavn synes jeg sagtens der kan mikses med dem du nævner. 

Anmeld

17. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

*A* skriver:

Er Nikita ikke er drengenavn?

Det er både og  Unisex 

Anmeld

17. juli 2011

Sakris

Babylil skriver:

Jeg kan RIGTIG godt lide Celina og Anastasia. De stod på min navneliste. Synes de klinger godt når man siger dem. (stemte Anastasia)

De andre 3 navne bryder jeg mig personligt ikke så meget om!

Anmeld

17. juli 2011

Sakris

Babylil skriver:

Jeg har en spansk mor og hendes spanske mor hed Rosa. Hun døde af brystkræft som 53-årig, da jeg kun var 9 måneder gammel. Min mormor boede i Spanien, men min mor var flyttet til Danmark, så min mormor fik ikke set mig så tit, så har aldrig rigtig kendt hende. Men tilsyneladende ligner jeg hende på en prik udseende og personlighedsmæssigt

Min mor valgte, at døbe mig Rosa til mellemnavn efter min mormor og mine spanske rødder. Når jeg er i Spanien bliver jeg kaldt Rosa og det betyder meget for dem.

Jeg er også rødhåret, så Rosa passer rigtig godt til mig, hehe.

Da jeg blev gravid spurgte min mor mig, om jeg ville videreføre hendes mors navn Rosa til min datter, bare som mellemnavn. Det ville jeg gerne, men legede lidt med kombinationerne og fandt frem til at Rosabella er smukt. Så det er en tradition at hedde noget med Rosa efter min spanske mormor.

For et par uger siden fik jeg af vide, at min mor højst sandsynligt havde fået brystkræft og hun er 53 år, ligesom min mormor var. Det viste sig, at der heldigvis ikke var noget alligevel, men jeg var bare så ked af det og det bekræftede bare at min baby skal hedde Rosabella. Så smukt og en skøn historie om hendes spanske oldemor og spanske familie Hun skal vide, hvor hun stammer fra den lille blomst

Så giver Rosabella meget mere mening. Så kan jeg godt se det smukke i det navn også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.