Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Åhh har stemt Rosabella.  Hvor er det bare så fiiint altså. Suk. (:

Jeg har også læst i et blad om en der hed Rosalina, som en anden bruger skrev. Men Rosabella, wow. Tror lige jeg vil tilføje det på min egen liste, hvis det er i orden?

Men ellers er dine andre navne nu også rigtig gode. Og synes godt man kan sætte dem sammen med hinanden.

Men vil I så gerne have et lidt specielt fornavn, og så et lide mere almindelig andet navn, eller skal det også helst være specielt?

Det er så smukt. He he, er super glad for at der er så mange, der kan lide det. Jeg kan jo ikke forhindre folk i at kalde deres børn Rosabella, men jeg synes selvfølgelig det er sejt, hvis min baby er den eneste, der hedder det He he.. 

Jamen jeg tror, at vi har besluttet os for Anastasia Rosabella Det har også en smuk betydning Den genopstandne smukke rose

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Det er så smukt. He he, er super glad for at der er så mange, der kan lide det. Jeg kan jo ikke forhindre folk i at kalde deres børn Rosabella, men jeg synes selvfølgelig det er sejt, hvis min baby er den eneste, der hedder det He he.. 

Jamen jeg tror, at vi har besluttet os for Anastasia Rosabella Det har også en smuk betydning Den genopstandne smukke rose

Det er altså bare rigtig fint. Ihh. (:

Godt valg! Jeg skriver det lige på, og det er jo ikke engang sikkert jeg nogen sinde kommer til at bruge det. Men så kan jeg da altid huske det, når det står sammen med de andre navne.

Er vild med at jeres navne har sådan en flot betydning. (:

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Ihh jamen det er bare så hyggeligt når der er en historie til navnet og det betyder noget for jer synes jeg. (:

Jamen jeg ville lige farve det over med min gule overstregningstush i navnebogen, og så kunne jeg ikke finde det. Så gik jeg ind på Danmarks Statistik. Og så stod der det der. Og det betyder så at det enten ikke er godkendt eller at der kun er højest 2 som hedder det som der står.

For den bog jeg har er fra 2007 så hvis det ikke står i der, så har det ikke være godkendt på det tidspunkt. Så kan det jo godt være der måske er en der har fået det godkendt efterfølgende, men som sagt, det burde ikke være noget problem at få det godkendt. Og slet ikke med alle de navne der ellers bliver godkendt for tiden!

Ja, det er så fantastisk, når der er en historie bag navnet. Det har jeg også selv i mit

Okay prøver lige at finde ud af det men har lang tid til termin, så der er tid nok. Hvornår har du termin?

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Godt valg! Jeg skriver det lige på, og det er jo ikke engang sikkert jeg nogen sinde kommer til at bruge det. Men så kan jeg da altid huske det, når det står sammen med de andre navne.

Hvor er du bare sød. Og du skriver det bare på, det er helt fint

Ja, navnene har en smuk betydning og derudover har de en betydning for vores familie

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Ja, navnene har en smuk betydning og derudover har de en betydning for vores familie

Anmeld

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Ja, det er så fantastisk, når der er en historie bag navnet. Det har jeg også selv i mit

Okay prøver lige at finde ud af det men har lang tid til termin, så der er tid nok. Hvornår har du termin?

Ja der burde jo være tid nok hvis du stadig har lang tid til termin. Ved faktisk ikke hvor lang tid det tager, men kan sagtens nås. (:

Jeg er desværre ikke gravid, men det er jo altid rart at have skrevet de navne op som man godt kan lide. Selvom det jo altid kan ændre sig igen hehe. (:

Anmeld

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Takker. (:

Er det noget man må høre eller? Det er helt okay hvis du helst vil beholde det for dig selv. Kunne bare være hyggeligt at høre. (:

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Prøv og kig på det her link

http://www.familiestyrelsen.dk/samliv/navne/soeginavnelister/godkendtefornavne/exact/

Betyder det ikke, at navnet er godkendt?

Anmeld

17. juli 2011

Babylil

BabyMus skriver:

Ja der burde jo være tid nok hvis du stadig har lang tid til termin. Ved faktisk ikke hvor lang tid det tager, men kan sagtens nås. (:

Jeg er desværre ikke gravid, men det er jo altid rart at have skrevet de navne op som man godt kan lide. Selvom det jo altid kan ændre sig igen hehe. (:

Nårh ok, har du børn? Kan se du er fra Sjælland og det er jeg nemlig også, så ville bare lige høre hehe

Anmeld

17. juli 2011

BabyMus

Babylil skriver:

Prøv og kig på det her link

http://www.familiestyrelsen.dk/samliv/navne/soeginavnelister/godkendtefornavne/exact/

Betyder det ikke, at navnet er godkendt?

Jo det må det da gøre! Så er der jo ingen problemer. Så er der bare kun 1-2 der hedder det, og så har de fået det godkendt. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.