Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Babylil

Mileva skriver:

Det har du helt ret i! Efter kongenfamillien fik en Isabella er der rigtig mange der har brugt det

Du må da gerne 'låne' det Som vores præst sagde da vi var oppe og få det godkendt "ja, vent i at se om 3-5 år så hedder alle sku sikkert nok Lorelai"

Igennem hele min graviditet så jeg tonsvis af serier og film, og hver gang jeg faldt over et navn jeg godt kunne lide, skrev jeg det ned Det var en meget lang liste!

Så da vi havde været til MD scanning og da der gemte sig en pige derinde, gik der ikke mere end 1 uge, så vidste vi hvad hun skulle hedde! Hun var bare ikke andet end en Lorelai da hun kom ud! En stædig og virkelig bevidst pige

He he, kommer også til at tænke på serien Gilmore Girls, mon det er derfra du har navnet? Ej det passer sikkert så flot til hende 

Og ja, bare vent, snart er der rigtig mange der får øjnene op for det navn. Jeg havde f.eks. ikke tænkt på det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Babylil

Chamomile skriver:

Jeg ville have stemt både Fleur og Celina, min datter er navngivet Fleur Celina. Elsker de 2 navne.

Smukt, smukt. Fleur Celina, det lyder rigtig flot. Havde også overvejet Anastasia Fleur

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

banditten2011 skriver:

jaah håber godt nok os mit passer når han kommer ud hehe..

han ska hedde Mico og såå slås vi om efternavn da vi begge har jordens kedeligste efternavne

Ej det er også så sødt. Mico, nåååårh hehe

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

Babylil skriver:

He he, kommer også til at tænke på serien Gilmore Girls, mon det er derfra du har navnet? Ej det passer sikkert så flot til hende 

Og ja, bare vent, snart er der rigtig mange der får øjnene op for det navn. Jeg havde f.eks. ikke tænkt på det 

Hehe, hvis jeg siger ja, skriger du så af grin ? Men ja, jeg var blevet 'indlagt' i sengen i min en uge da de var bange for jeg var ved at tabe hende i uge 18 - så der kørte Gillmore på fjerneren - og en dag stoppede kæresten op, kiggede på mig og sagde "Lorelai! Thats it if its a girl!"

Ehhh, okey tænkte jeg, men da vi jo så så det var en pige, så var det sikkert!

Vi havde rigtig mange navne, så som;

Kahleen, Freya, Annaliegh, Isobell, Rosalee, Liegh, Mileva, Kathryyn, Katie, Alyssa...

Anmeld

16. juli 2011

Chamomile

Babylil skriver:

Smukt, smukt. Fleur Celina, det lyder rigtig flot. Havde også overvejet Anastasia Fleur

Desværre hader hun navnet Fleur, og er derfor kun blevet kaldt Celina i 1 år nu. Så enten bliver det byttet om til Celina Fleur, ellers slettes Fleur.

Anastasia Fleur lyder også rigtig smukt

Anmeld

16. juli 2011

banditten2011

Babylil skriver:

Ej det er også så sødt. Mico, nåååårh hehe

det syntes vi ihvertfald  og det er det vigtigste

Anmeld

16. juli 2011

Rosa

Celina. Jeg er virkelig ikke fan af de andre navne! 

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Mileva skriver:

Hehe, hvis jeg siger ja, skriger du så af grin ? Men ja, jeg var blevet 'indlagt' i sengen i min en uge da de var bange for jeg var ved at tabe hende i uge 18 - så der kørte Gillmore på fjerneren - og en dag stoppede kæresten op, kiggede på mig og sagde "Lorelai! Thats it if its a girl!"

Ehhh, okey tænkte jeg, men da vi jo så så det var en pige, så var det sikkert!

Vi havde rigtig mange navne, så som;

Kahleen, Freya, Annaliegh, Isobell, Rosalee, Liegh, Mileva, Kathryyn, Katie, Alyssa...

Ha ha ja det er faktisk lidt sjovt Men hey - man skal jo få navnene et eller andet sted fra. Hihi det er alle sammen nogen rigtig flotte navne

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

banditten2011 skriver:

det syntes vi ihvertfald  og det er det vigtigste

Det er det nemlig

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Chamomile skriver:

Desværre hader hun navnet Fleur, og er derfor kun blevet kaldt Celina i 1 år nu. Så enten bliver det byttet om til Celina Fleur, ellers slettes Fleur.

Anastasia Fleur lyder også rigtig smukt

Ej hvor er det ærgerligt, men altså, så er det jo godt at hun også har et mellemnavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.