Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn kan I bedst lide? Kom evt. med et forslag til fornavn og mellemnavn blandt de anførte navne.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.892 visninger
96 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Babylil

Hvilket navn kan I bedst lide? Kom evt. med et forslag til fornavn og mellemnavn blandt de anførte navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

FrkLarsen

Babylil skriver:

Hvilket navn kan I bedst lide? Kom evt. med et forslag til fornavn og mellemnavn blandt de anførte navne

Jeg har stemt Celina . 

Jeg synes navne Celina-Maria er smukt

Anmeld

16. juli 2011

.....

Babylil skriver:

Anastacia har jeg stemt. Synes det er et smukt og anderledes navn, end dem man hører

Anmeld

16. juli 2011

MortilCilas

Chelina ..

Anmeld

16. juli 2011

K&S

Babylil skriver:

Det er ikke lige navne efter min smag, men jeg har stemt Celina

Anmeld

16. juli 2011

jydeinden

anastacia har jeg stemt

Anmeld

16. juli 2011

MorDk

Jeg har stemt Celina

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Mut skriver:

Anastacia har jeg stemt. Synes det er et smukt og anderledes navn, end dem man hører

Ja, det er så smukt et navn, Anastasia. Elsker det, men vil også gerne have et mellemnavn til 

Anmeld

16. juli 2011

.....

Babylil skriver:

Ja, det er så smukt et navn, Anastasia. Elsker det, men vil også gerne have et mellemnavn til 

Puha, mellem navnet kan jeg desværre ikke hjælpe dig med - der er jeg helt blank

Anmeld

16. juli 2011

banditten2011

Babylil skriver:

har stemt anastacia da jeg syntes det er rigtig smukt.. kærestens datter hedder celina og det er ikk lige mig og syntes os efterhånden der er mange der hedder det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.