Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Babylil

banditten2011 skriver:

har stemt anastacia da jeg syntes det er rigtig smukt.. kærestens datter hedder celina og det er ikk lige mig og syntes os efterhånden der er mange der hedder det

Lige mine ord Jeg synes Celina er et meget smukt navn, men vil gerne have et unikt navn, som der ikke er så mange, der hedder Men alligevel kan jeg ikke slippe navnet Celina he he ved ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Worldwide

Har stemt Rosabella - men jeg ville nok vælge Rosabell i stedet for Ved ikke hvor lange navne i er til, men Annaliegh Rosabell synes jeg så fantastisk smukt! JA, elsker laaaange navne

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Mut skriver:

Puha, mellem navnet kan jeg desværre ikke hjælpe dig med - der er jeg helt blank

Ha ha me too

Anmeld

16. juli 2011

MamaLook

Babylil skriver:

Hvilket navn kan I bedst lide? Kom evt. med et forslag til fornavn og mellemnavn blandt de anførte navne

Nu ved jeg godt, dette navn ikke er blandt dem, du ønskede en mening om, meeeeen..

..vil alligevel foreslå navnet: Rosalina

I absolutely LOVE it!

Anmeld

16. juli 2011

banditten2011

Babylil skriver:

Lige mine ord Jeg synes Celina er et meget smukt navn, men vil gerne have et unikt navn, som der ikke er så mange, der hedder Men alligevel kan jeg ikke slippe navnet Celina he he ved ikke

jeg syntes bestemt du ska vælge anastacia helt klart  rigtig prinsesse navn og det høres ikk særlig tit hvilket jeg syntes er en god ting

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Mileva skriver:

Har stemt Rosabella - men jeg ville nok vælge Rosabell i stedet for Ved ikke hvor lange navne i er til, men Annaliegh Rosabell synes jeg så fantastisk smukt! JA, elsker laaaange navne

Endelig Ha ha, Rosabella er et fantastisk sødt navn!

Der er faktisk ingen i Danmark, der hedder Rosabella. Jeg kan også godt lide lange navne og synes faktisk Anastasia Rosabella er så smukt. Tænker bare om det måske er for langt.

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

banditten2011 skriver:

jeg syntes bestemt du ska vælge anastacia helt klart  rigtig prinsesse navn og det høres ikk særlig tit hvilket jeg syntes er en god ting

Ja, vi er faktisk også besluttet på navnet Anastasia (måske Rosabella til mellemnavn), men meget kan nå at ske endnu.. He he ved ikke om man ændrer mening i løbet af graviditeten og ved jo ikke om det bliver en pige endnu

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

Babylil skriver:

Endelig Ha ha, Rosabella er et fantastisk sødt navn!

Der er faktisk ingen i Danmark, der hedder Rosabella. Jeg kan også godt lide lange navne og synes faktisk Anastasia Rosabella er så smukt. Tænker bare om det måske er for langt.

Hvem siger hun behøver bruge alle sine navne? Vores datter hedder Lorelai Isabella ***** ******** Elsker virkelig lange navne, og selv har jeg kun for-og efternavn.. Så fladt og kedeligt!

Anastasia Rosabella.. Klinger virkelig godt! Og hun kan jo altid vælge hvilke hun helst vil have

Anmeld

16. juli 2011

Babylil

Mileva skriver:

Hvem siger hun behøver bruge alle sine navne? Vores datter hedder Lorelai Isabella ***** ******** Elsker virkelig lange navne, og selv har jeg kun for-og efternavn.. Så fladt og kedeligt!

Anastasia Rosabella.. Klinger virkelig godt! Og hun kan jo altid vælge hvilke hun helst vil have

Ja, det behøver hun jo ikke, men synes bare det er fedt, at have noget at vælge mellem

Jeg bruger selv mit mellemnavn og det er jeg rigtig glad for.

Yes, det klinger rigtig godt, Anastasia Rosabella. Kan blive ved med at sige det og bliver ikke træt af det.

Lorelai Isabella er virkelig smukt, wauuuu der findes virkelig mange smukke kombinationer, skønne navne

Anmeld

16. juli 2011

banditten2011

Babylil skriver:

Ja, vi er faktisk også besluttet på navnet Anastasia (måske Rosabella til mellemnavn), men meget kan nå at ske endnu.. He he ved ikke om man ændrer mening i løbet af graviditeten og ved jo ikke om det bliver en pige endnu

det var os et sødt mellemnavn  man kan sikkert godt ændre menning men det navn vi har til vores dreng har været det eneste indtil videre og jeg er i 23 uge så kan jo os nå at skifte menning men tror bestemt ikk jeg gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.