Bare det var mig .. :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

merle2010

_-Kathrine-_ skriver:

Ogs mig ogs mig ogs mig  Min søn er dog kun 3 mdr, men har "fået lov" til at vi starter til december næste år - men synes der er laaaaaaaang tid til

tror også det var omkring da min datter var 3 mdr at jeg begyndte at blive skruk igen.. jeg vil være gravid, jeg vil have stor mave og sidde og nusse maven og mærke spark, og jeg vil føøøøøødeeeee.... den mest fantastiske følelse, altså borset fra smerterne.. men uuuhhh hvor jeg savner det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ih hvor jeg dog misunder andre gravide oh dog skal jeg ikke have barn før om tidligst halvandet år .. puha .. Er jeg den eneste?

DU ER ABSOLUT ikke ALENE !!!! Jeg vil så gerne have en baby nununuunuuu!! Men min kæreste er tilbageholdene.. Og vil gerne vente lidt . Og jeg forestiller mig hele tiden hvordan det ville være og være graviid og mor.. Og kigger på andre gravide.. Og har endda købt noget baby tøj .. Føler mig som om kuk kuk !! 

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvor gammel er han?

23år

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja meget, havde inden jeg fik min søn sagt, min 2 år til vi starter på nr 2, men skal love for at det har ændret sig efter vi har fået ham

Hehe ja det ændre sig. Men nu ved man også hvad man kan få ud af det

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

NEJ!! Jeg er også helt tosset efter en lille spire i maven Men vi har også prøvet MEGET længe

Åh .. jeg vil  for at det sker, meget snart!!!

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

DU ER ABSOLUT ikke ALENE !!!! Jeg vil så gerne have en baby nununuunuuu!! Men min kæreste er tilbageholdene.. Og vil gerne vente lidt . Og jeg forestiller mig hele tiden hvordan det ville være og være graviid og mor.. Og kigger på andre gravide.. Og har endda købt noget baby tøj .. Føler mig som om kuk kuk !! 

Det er du ikke! Jeg håber at han snart vil ..

Anmeld

17. juli 2011

LenaJohansen

Aprilmor11 skriver:

Det er lidt sjovt .. Jeg kigger på mine billeder af maven hver eneste dag ..  Og så mærker jeg , men den vokser bare ikke :p

hehe, gør jeg så dog ikke 

Jeg vil rigtig gerne ha en mere, men jeg har lige et par uddannelser jeg vil ha i hus inden den skal komme

Anmeld

17. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Det er du ikke! Jeg håber at han snart vil ..

Ja også mig.. Og lige over  

Anmeld

17. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

23år

Hmm... Var han 16 var det måske en undskyldning, men som 23'årig... Nej! 

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Ja også mig.. Og lige over  

Jo tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.