Bare det var mig .. :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Det samme her .. jeg elsked alle de følelser :O Nu er mit barn seks måneder. Og jeg savner bare fødslen ubeskriveligt, så mange følelser på en gang, og det er bare så fantastsk!!! Og graviditet puha, jeg vil også!!

Kender godt følelsen ... Min mindste søn var knap 4 måneder da jeg blev gravid igen.. (planlagt) .. Og lige nu er det bare mega hård, fordi jeg har kvalme 24/7 .. Men glæder mig som en vanvittig til at kunne mærke små spark og puf ... Og så glæder jeg mig til fødslen hehe.. Ville ikke så meget, bare lige sige at jeg 100% kan følge dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Haha xD tror det er typisk

Har du nok ret i

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Kender godt følelsen ... Min mindste søn var knap 4 måneder da jeg blev gravid igen.. (planlagt) .. Og lige nu er det bare mega hård, fordi jeg har kvalme 24/7 .. Men glæder mig som en vanvittig til at kunne mærke små spark og puf ... Og så glæder jeg mig til fødslen hehe.. Ville ikke så meget, bare lige sige at jeg 100% kan følge dig

Ih jeg vil glæde mig til det er min tur igen!! Og hvor jeg ønsker dig alt held og lykke med denne graviditet. Har du prøvet ginger ale drik? Ved det kan købes i føtex. Det skulle hjælpe

Anmeld

17. juli 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Ih jeg vil glæde mig til det er min tur igen!! Og hvor jeg ønsker dig alt held og lykke med denne graviditet. Har du prøvet ginger ale drik? Ved det kan købes i føtex. Det skulle hjælpe

tror også at det er noget helt særligt med pseudotvillinger, så det glæder vi os til ... Har ikke prøvet så meget, har fået piller som jeg ved virker (ondansetron) meen pt hæmmer de vist kun opkastningerne .. Heldigvis har jeg er dreng på 4 år, og en dejlig mand som hjælper, når mor er dårlig det betyder rigtig meget

Anmeld

17. juli 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

tror også at det er noget helt særligt med pseudotvillinger, så det glæder vi os til ... Har ikke prøvet så meget, har fået piller som jeg ved virker (ondansetron) meen pt hæmmer de vist kun opkastningerne .. Heldigvis har jeg er dreng på 4 år, og en dejlig mand som hjælper, når mor er dårlig det betyder rigtig meget

Tror dey bliver en spændende oplevelse
åh det er  godt!!

Anmeld

17. juli 2011

Aprilmor11

LenaJohansen skriver:

hehe, gør jeg så dog ikke 

Jeg vil rigtig gerne ha en mere, men jeg har lige et par uddannelser jeg vil ha i hus inden den skal komme

Ja det skal der jo også til

Anmeld

17. juli 2011

Aprilmor11

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, det kan jeg godt se, men han skal nok dukke op  Og så skal vi ha babyyyyyer  I massevis

Det lyder helt fantastsk )

Anmeld

17. juli 2011

Aprilmor11

Maja84 skriver:

Dejligt for dig, jeg må indrømme jeg ikke tager chancen igen, specielt da de indne sagde jeg skulle have KS pga mit bækken, og lavede det om flere gange. Fik svangerskabsforgiftning, så blev sat i gang, og endte med AKS efter 38½ time, så nej det gør jeg absolut ikke igen

Men alt det andet, helt sikkert

Vi må håbe vi snart bliver velsignet med en lille spire mere

Puha, det lyder ikke rart .. Så skal jeg nok føde for dig Ja håber snart spirren  kommer os

Anmeld

17. juli 2011

Kløver

Aprilmor11 skriver:

Puha, det lyder ikke rart .. Så skal jeg nok føde for dig Ja håber snart spirren  kommer os

håber jeg også

Tja går nok, regner med det nok bliver mere kontrolleret næste gang, får hjælp og vejledning, eller det bliver pks

Anmeld

19. juli 2011

Aprilmor11

Maja84 skriver:

håber jeg også

Tja går nok, regner med det nok bliver mere kontrolleret næste gang, får hjælp og vejledning, eller det bliver pks

Ja det er jeg også sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.