Bare det var mig .. :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Iorden
Jeg misunder dig

Det gør min kæreste også, han var SÅÅÅ skuffet da barnet sparkede første gang og han ikke kunne mærke det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det gør min kæreste også, han var SÅÅÅ skuffet da barnet sparkede første gang og han ikke kunne mærke det 

Kan jeg godt forstå :O
Mit barns far var ligeglad, dengang

Anmeld

16. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Kan jeg godt forstå :O
Mit barns far var ligeglad, dengang

Haha Min Peder var ved at smide alt hvad han havde i hænderne da han skulle til at betale oppe ved kassen i SuperBest, fordi jeg sagde at den sparkede

Ej det var da... At tage glæden fra dig

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Haha Min Peder var ved at smide alt hvad han havde i hænderne da han skulle til at betale oppe ved kassen i SuperBest, fordi jeg sagde at den sparkede

Ej det var da... At tage glæden fra dig

Erj hvor er han dog fantastisk altså :O

Ja, nu tog han ikke så meget del i det. Så følte mig lidt "alene" om det

Anmeld

16. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Erj hvor er han dog fantastisk altså :O

Ja, nu tog han ikke så meget del i det. Så følte mig lidt "alene" om det

Ja, han er en drøm <3

Han tog med mig hjem til Maja (hun har kommenteret ovenfor) fordi han vidste jeg havde lyst til at se hende, også selvom han ikke havde nogen ide om hvem hun var. (Jeg snakker med meget få mennesker om Krøllen, men hende snakker jeg meget med den om &nbsp, jeg vågner tit ved at skulle tisse helt sindsyg meget fordi Peder ligger med hånden på min mave og efter første scanning kiggede han konstant på billedet  Bliver han bare halvt så dejlig når h*n er født, bliver Krøllen en meget heldig baby 

Ej, det er da det værste :O Tror ikke jeg ville kunne elske en mand som ikke elskede vores baby lige så højt som jeg gør 

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Ja, han er en drøm <3

Han tog med mig hjem til Maja (hun har kommenteret ovenfor) fordi han vidste jeg havde lyst til at se hende, også selvom han ikke havde nogen ide om hvem hun var. (Jeg snakker med meget få mennesker om Krøllen, men hende snakker jeg meget med den om &nbsp, jeg vågner tit ved at skulle tisse helt sindsyg meget fordi Peder ligger med hånden på min mave og efter første scanning kiggede han konstant på billedet  Bliver han bare halvt så dejlig når h*n er født, bliver Krøllen en meget heldig baby 

Ej, det er da det værste :O Tror ikke jeg ville kunne elske en mand som ikke elskede vores baby lige så højt som jeg gør 

Erj .. det kunne ikke være en bedre mand og far!! Erj hvor er det fantastisk altså!

Nej ,, gik også fra ham, efter fødslen. Bare i starten, kunne man mærke bobler, (inden jeg var så langt henne) Og var min storesøster der var den første til at mærke det. Og han sad ved siden af, og ville hellere se det i tv'et Og tror kun at han mærked lillebassen sparke 1 eller 2 gange. Han var da med til jordemor og scanninger, men ellers var han mere eller mindre ligeglad. Og nu var bassen overhovedt ikke planlagt, og han ville så gerne have det her lille barn, men det er jo let nok, når man ikke gider tage ansvar!

Anmeld

16. juli 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Erj .. det kunne ikke være en bedre mand og far!! Erj hvor er det fantastisk altså!

Nej ,, gik også fra ham, efter fødslen. Bare i starten, kunne man mærke bobler, (inden jeg var så langt henne) Og var min storesøster der var den første til at mærke det. Og han sad ved siden af, og ville hellere se det i tv'et Og tror kun at han mærked lillebassen sparke 1 eller 2 gange. Han var da med til jordemor og scanninger, men ellers var han mere eller mindre ligeglad. Og nu var bassen overhovedt ikke planlagt, og han ville så gerne have det her lille barn, men det er jo let nok, når man ikke gider tage ansvar!

Ja, ingen tvivl om at han er/bliver fantastisk  Isærnår man læser om de mænd herindefra. Må med skam i stemmen sige at jeg bliver lidt "glad" når jeg læser om Jeres lorter, for det gør mig bare opmærksom på hvor fantastisk min er 

Ej det var da... Føj 

Hvordan er det så nu, med ham? 

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Ja, ingen tvivl om at han er/bliver fantastisk  Isærnår man læser om de mænd herindefra. Må med skam i stemmen sige at jeg bliver lidt "glad" når jeg læser om Jeres lorter, for det gør mig bare opmærksom på hvor fantastisk min er 

Ej det var da... Føj 

Hvordan er det så nu, med ham? 

Kan jeg godt forstå du er. Og du er en af de virkelige heldige. :O

Altså han ser næsten ikke sin søn .. Han gider ikke at komme .. åbenbart

Anmeld

16. juli 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Det samme her .. jeg elsked alle de følelser :O Nu er mit barn seks måneder. Og jeg savner bare fødslen ubeskriveligt, så mange følelser på en gang, og det er bare så fantastsk!!! Og graviditet puha, jeg vil også!!

Er SÅ glad for at jeg ikke er den eneste ..

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Er SÅ glad for at jeg ikke er den eneste ..

Også mig. :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.