-Sigrid- skriver:
Ja, han er en drøm <3
Han tog med mig hjem til Maja (hun har kommenteret ovenfor) fordi han vidste jeg havde lyst til at se hende, også selvom han ikke havde nogen ide om hvem hun var. (Jeg snakker med meget få mennesker om Krøllen, men hende snakker jeg meget med den om

, jeg vågner tit ved at skulle tisse helt sindsyg meget fordi Peder ligger med hånden på min mave og efter første scanning kiggede han konstant på billedet 

Bliver han bare halvt så dejlig når h*n er født, bliver Krøllen en meget heldig baby 
Ej, det er da det værste :O Tror ikke jeg ville kunne elske en mand som ikke elskede vores baby lige så højt som jeg gør 
Erj .. det kunne ikke være en bedre mand og far!! Erj hvor er det fantastisk altså! 
Nej ,, gik også fra ham, efter fødslen. Bare i starten, kunne man mærke bobler, (inden jeg var så langt henne) Og var min storesøster der var den første til at mærke det. Og han sad ved siden af, og ville hellere se det i tv'et
Og tror kun at han mærked lillebassen sparke 1 eller 2 gange. Han var da med til jordemor og scanninger, men ellers var han mere eller mindre ligeglad. Og nu var bassen overhovedt ikke planlagt, og han ville så gerne have det her lille barn, men det er jo let nok, når man ikke gider tage ansvar!
Anmeld